- Waardering
- 32.514
- Massa
- 160kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien wel het beste voor beide partijen.
Dan werk ik toch liever 😅Kom allemaal naar Helmond, gegarandeerd dat je een goodlife tegenmoet gaat. Beetje heel de dag chillen en rondhangen in de gym, stress kent men hier niet.
Fulltime werken is hier 2 dagen pw.
Dat laatste wordt wel getolereerd?Kom allemaal naar Helmond, gegarandeerd dat je een goodlife tegenmoet gaat. Beetje heel de dag chillen en rondhangen in de gym, stress kent men hier niet.
Tis te zien aan de gemiddelde levensstandaard daar😛
Denk ook eens aan 'gemeentelijke' belastingenDenk je? Mijn opa en oma woonden op het platteland genoeg ruimte 🤣

Da's luxe
In de randstad wonen is sowieso al een overbodige luxe.
.Zou t bijna kopen voor de meme![]()
Schattig elektrisch ‘rij-ei’ trekt al 30.000 kopers
De compacte Zwitserse Microlino kan sinds deze week besteld worden en dat hebben de makers geweten: al meer dan 30.000 mensen hebben binnen enkele dagen ingetekend op de compacte elektrische auto.www.ad.nl
Kijk ze eens blij zijn met hun dure armoede. Kzie het al voor me als @Bokito in zo'n wagentje zit.

Qua huizenmarkt is Helmond wel interessant...relatief grotere woningen/kavel en nieuwer gebouwd dan bijv. Eindhoven. Zeker als je die twee prijs technisch vergelijkt wat je ervoor krijgt.Kom allemaal naar Helmond, gegarandeerd dat je een goodlife tegenmoet gaat. Beetje heel de dag chillen en rondhangen in de gym, stress kent men hier niet.
Wil wel eens weten waar die stuurinrichting beland bij een head on collision...![]()
Schattig elektrisch ‘rij-ei’ trekt al 30.000 kopers
De compacte Zwitserse Microlino kan sinds deze week besteld worden en dat hebben de makers geweten: al meer dan 30.000 mensen hebben binnen enkele dagen ingetekend op de compacte elektrische auto.www.ad.nl
Kijk ze eens blij zijn met hun dure armoede. Kzie het al voor me als @Bokito in zo'n wagentje zit.
Gewoon goed motorpak dragen met airbag.Wil wel eens weten waar die stuurinrichting beland bij een head on collision...
Snap zoiezo niet dat een kreukelzone van 20cm goedgekeurd word in de huidige automarkt met suv van 2000kg. Je bent echt niks als er iets gebeurt. Weer een hypedingetje.
1 goed ongeluk en mag de weg niet meer op zoals met de stint. Ik zou mn.vriendin en kids nooit in zo een ding laten rijden....
tis ook een stads outo,Wil wel eens weten waar die stuurinrichting beland bij een head on collision...
Snap zoiezo niet dat een kreukelzone van 20cm goedgekeurd word in de huidige automarkt met suv van 2000kg. Je bent echt niks als er iets gebeurt. Weer een hypedingetje.
1 goed ongeluk en mag de weg niet meer op zoals met de stint. Ik zou mn.vriendin en kids nooit in zo een ding laten rijden....

In je arieWil wel eens weten waar die stuurinrichting beland bij een head on collision...
Daar heb je Arie in zijn Ferrari hoe komt die gozer daar toch aan.
En daar gebeuren geen ongelukken😛

In belgië betaald defensie juist relatief slecht, maar je moet er ook niet veel voor kunnen + 55 op pensioen en tijdens een missie ettelijke duizenden euros op je rekening.Ik vond deze wel grappig om te lezen, ik wist niet dat er nog zoveel mensen zo weinig verdienen.
Salaris
Hoeveel verdien je? Dat vragen we elke week aan een Nederlander in onze rubriek Salaris.www.ad.nl
Ik dacht dat defensie juist goed betaalde, maar het is echt heel karig daar. Een leidinggevende die 2100 netto overhoud in de maand
![]()
Stefan (31): ‘Je kunt bij ons niet zeggen: ik wil er honderd euro bij’
Hoeveel verdien je? Dat vragen we elke week aan een Nederlander. Vandaag: Stefan (31) werkt 36 uur bij defensie. Hij ondersteunt vliegoperaties en geeft leiding.www.ad.nl