XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #137.141
Kom allemaal naar Helmond, gegarandeerd dat je een goodlife tegenmoet gaat. Beetje heel de dag chillen en rondhangen in de gym, stress kent men hier niet.

Fulltime werken is hier 2 dagen pw.

• #137.143
Kom allemaal naar Helmond, gegarandeerd dat je een goodlife tegenmoet gaat. Beetje heel de dag chillen en rondhangen in de gym, stress kent men hier niet.

Dan werk ik toch liever 😅

• Haha
Waarderingen: AK
  • #137.144

Dat laatste wordt wel getolereerd?

• Haha
  • #137.148
De gemiddelde Helmonder laatste week van de maand tot de uitkering er weer is;

• #137.149
  • #137.150
  • #137.151
21k voor de Microlino Pioneer :roflol:. Kost wat maar dan maak je wel de blits in Oud-Zuid.

• #137.152

Qua huizenmarkt is Helmond wel interessant...relatief grotere woningen/kavel en nieuwer gebouwd dan bijv. Eindhoven. Zeker als je die twee prijs technisch vergelijkt wat je ervoor krijgt.

• Like
  • #137.153

Kijk ze eens blij zijn met hun dure armoede. Kzie het al voor me als @Bokito in zo'n wagentje zit :roflol:.
Wil wel eens weten waar die stuurinrichting beland bij een head on collision...
Snap zoiezo niet dat een kreukelzone van 20cm goedgekeurd word in de huidige automarkt met suv van 2000kg. Je bent echt niks als er iets gebeurt. Weer een hypedingetje.
1 goed ongeluk en mag de weg niet meer op zoals met de stint. Ik zou mn.vriendin en kids nooit in zo een ding laten rijden....

• #137.154
Snap zoiezo niet dat een kreukelzone van 20cm goedgekeurd word in de huidige automarkt met suv van 2000kg. Je bent echt niks als er iets gebeurt. Weer een hypedingetje.
1 goed ongeluk en mag de weg niet meer op zoals met de stint. Ik zou mn.vriendin en kids nooit in zo een ding laten rijden....
Gewoon goed motorpak dragen met airbag.

• #137.155
tis ook een stads outo, :driving:

• #137.159
Ik vond deze wel grappig om te lezen, ik wist niet dat er nog zoveel mensen zo weinig verdienen.

Ik dacht dat defensie juist goed betaalde, maar het is echt heel karig daar. Een leidinggevende die 2100 netto overhoud in de maand :roflol:

• #137.160
Ik vond deze wel grappig om te lezen, ik wist niet dat er nog zoveel mensen zo weinig verdienen.

Ik dacht dat defensie juist goed betaalde, maar het is echt heel karig daar. Een leidinggevende die 2100 netto overhoud in de maand :roflol:
In belgië betaald defensie juist relatief slecht, maar je moet er ook niet veel voor kunnen + 55 op pensioen en tijdens een missie ettelijke duizenden euros op je rekening.
Spotgoedkoop een woning huren, goedkope energie etc.....

Als je daar allemaal rekening mee houd is het opeens toch best interessant.

Terug
Naar boven