Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #137.203
De kleine voelt zich vrijwel beter, heeft alleen nog af en toe een nare hoest.

M'n vriendin is echter sinds vanmiddag ziek en ik voel het sinds een uurtje. Hoofdpijn, spierpijn, nare hoest, gekke smaak, rillingen.

Son of a b*ch. Er waren al wat gasten aan het hoesten tijdens het ontbijt de afgelopen dagen..

• #137.204
De kleine voelt zich vrijwel beter, heeft alleen nog af en toe een nare hoest.

M'n vriendin is echter sinds vanmiddag ziek en ik voel het sinds een uurtje. Hoofdpijn, spierpijn, nare hoest, gekke smaak, rillingen.

Son of a b*ch. Er waren al wat gasten aan het hoesten tijdens het ontbijt de afgelopen dagen..
Het kan natuurlijk geen corona zijn.

• #137.209
Ongevaccineerd zeker :trollface:

• #137.210
Daar gaat me kinderbijslag!
E7B24A7C-E760-499A-9460-2FDE45951B93.jpeg

• #137.213
  • #137.214
Ha!
20220614_141113.jpg

Blijkbaar is het toch geen
1655205427605.jpg

Nou, nog geen 24 uur beroerd gevoelt. Poe poe heftig dit hoor. Beter gooien we Nederland snel weer in lockdown.
Hoe lang mag je nu niet vliegen?

Als iedereen met een zuigeling die corona heeft naar het ziekenhuis gaat kan de zorg die belasting ook niet aan. ;)

Laatst bewerkt:
  • #137.216
Hoe lang mag je nu niet vliegen?

Als iedereen met een zuigeling die corona heeft naar het ziekenhuis gaat kan de zorg die belasting ook niet aan. ;)
Die kleine is inmiddels weer helemaal beter op af en toe een hoestje na. We gingen trouwens naar het ziekenhuis omdat ie 40,5 C was en een nare hoest had, we waren bang voor een longontsteking. Dat bleek niet het geval. Nu ik positief test is duidelijk wat hij had.

M'n vriendin voelt zich inmiddels weer beter. En ik voel mij sinds een uurtje of 2 weer helemaal top. Dit is misschien wel de mildste ziekte die ik ooit heb meegemaakt, zelfs verkoudheid is naarder en duurt veel langer. Wat een lachertje dit. En hiervoor zou ik mij moeten laten vaccineren? :roflol: ik ben iets meer dan 12 uur niet lekker geweest.

Na 24 uur geen symptomen kan je gewoon vliegen.

Laatst bewerkt:
  • #137.219
:fluit:

• #137.220
:fluit:

Is ukraine niet meer trending ofzo dat we ze nu weer uit n ander land halen

Terug
Naar boven