apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Na sesamstraatAls ik gewoon om 19:30u te bed ga, maak ik gewoon m'n nacht uren hoor.
.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Na sesamstraatAls ik gewoon om 19:30u te bed ga, maak ik gewoon m'n nacht uren hoor.
.En lang leven de liefde 🌈
Het kan natuurlijk geen corona zijn.De kleine voelt zich vrijwel beter, heeft alleen nog af en toe een nare hoest.
M'n vriendin is echter sinds vanmiddag ziek en ik voel het sinds een uurtje. Hoofdpijn, spierpijn, nare hoest, gekke smaak, rillingen.
Son of a b*ch. Er waren al wat gasten aan het hoesten tijdens het ontbijt de afgelopen dagen..
Nee want corona is natuurlijk nep.

Corona?
Dat drinken ze daar toch?
Ze drinken hier Mythos. Corona kennen ze niet.
Zeg dat wel 3.50€ voor zo'n broodje absurd

Ha!
Ik ga vanavond buiten een kwartiertje voor je applaudisseren, sterkte.Ha!
![]()
Blijkbaar is het toch geen
![]()
Nou, nog geen 24 uur beroerd gevoelt. Poe poe heftig dit hoor. Beter gooien we Nederland snel weer in lockdown.
Hoe lang mag je nu niet vliegen?Ha!
![]()
Blijkbaar is het toch geen
![]()
Nou, nog geen 24 uur beroerd gevoelt. Poe poe heftig dit hoor. Beter gooien we Nederland snel weer in lockdown.

Die kleine is inmiddels weer helemaal beter op af en toe een hoestje na. We gingen trouwens naar het ziekenhuis omdat ie 40,5 C was en een nare hoest had, we waren bang voor een longontsteking. Dat bleek niet het geval. Nu ik positief test is duidelijk wat hij had.Hoe lang mag je nu niet vliegen?
Als iedereen met een zuigeling die corona heeft naar het ziekenhuis gaat kan de zorg die belasting ook niet aan.![]()
ik ben iets meer dan 12 uur niet lekker geweest.Dat is toch niet gezond man.Welterusten mensen!
Het alarm voor morgenochtend...
![]()

Is ukraine niet meer trending ofzo dat we ze nu weer uit n ander land halen
![]()
Van Gennip: Franse jeugdwerklozen uit voorsteden hier welkom om te werken
Minister Karien van Gennip (Sociale Zaken) oppert om werkloze Franse jongeren uit probleemwijken in Nederland te laten werken. Samen met Spaanse jeugdwerklozen zouden zij aan de slag kunnen in de horeca of in de kassen. De roep om een stop op de komst van arbeidsmigranten vindt bij Van Gennip...www.ad.nl