- Waardering
- 22.487
Gerstewijn heet het blijkbaar. Wat is de methode om dit te maken?Kanon biedt beide in de handige 1/2 liter blikken!!!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gerstewijn heet het blijkbaar. Wat is de methode om dit te maken?Kanon biedt beide in de handige 1/2 liter blikken!!!
Moest wel effe lachen..Ja daarvoor werken veel mensen nu ook ja 🤷♂️
Neem jij een pre paid voor 5€ pm
Eigen moestuin?
Weinig luxe?
Geen tv/internet
Auto weg

Ken slechts de methode van consumeren...Gerstewijn heet het blijkbaar. Wat is de methode om dit te maken?
Nee, het salaris voor de functie is gewoon erg goed. Zo'n 40 procent van mijn collega's heeft een hogere opleiding dan noodzakelijk afgerond.Dat jij voor je diploma extra geld krijgt per maand? Want van je uren moet je het niet hebben![]()
Je mag mijn diploma wel kopen.Dat jij voor je diploma extra geld krijgt per maand? Want van je uren moet je het niet hebben![]()
Zwemdiploma a, b of c?
Heb geen geld meer. 🤣
Ook! Heb verder nog een vrachtwagenrijbewijs uit Zambia for sale, diploma reanimatie, verzin het maar.
Een vapro c man kan hier in een jaar of 20 gewoon doorgroeien tot iets meer dan €6k bruto per maand (incl. ploegentoeslag).Vast personeel + xx jaren in dienst zitten op 3200 netto vapro a/b. Als uitzendkracht kom je tot 2800 meende ik fase B. Chemisch Cao
Fermenteren en lagerenGerstewijn heet het blijkbaar. Wat is de methode om dit te maken?
Klopt, het was een militaire operatie toch?NOS is nep nieuws er is ook helemaal geen oorlog in ukraine.
"dubbele vergisting bij hoge temperaturen"
Half goed

Laatste leg day voor de deload vakantie week. Not gonna happen.
Na je werk trainen?Laatste leg day voor de deload vakantie week. Not gonna happen.
Is goede nachtrust niet noodzakelijk voor herstel/groei enzo?Laatste leg day voor de deload vakantie week. Not gonna happen.
Waarschijnlijk pas om 19:30-20;00u thuis. Eten en rechtstreeks naar bed + ik heb geen zin om tussen 300 kindjes te trainen.
Als ik gewoon om 19:30u te bed ga, maak ik gewoon m'n nacht uren hoor.Is goede nachtrust niet noodzakelijk voor herstel/groei enzo?