- Waardering
- 715
Dit escaleert weer veel te snel viezerik
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit escaleert weer veel te snel viezerik
Zo ben ik
Kakblocker.
Misschien kuurt hij ook en drukt hij tegenwoordig 200kg. (Heb echt zulke transformaties meegemaakt, de gast die laatste werd in de hieronder genoemde bankdrukwedstrijd met minder dan 100kg, drukte ruim een jaar later 175kg.)Nee hij is 1.65 /50kg en een bril.
Zal niet nodig zijn schat ik zo
Kijken oftie een auto terug kan koppen.danMisschien kuurt hij ook en drukt hij tegenwoordig 200kg. (Heb echt zulke transformaties meegemaakt, de gast die laatste werd in de hieronder genoemde bankdrukwedstrijd met minder dan 100kg, drukte ruim een jaar later 175kg.)
Ja hoor, opa heeft weer 50kg wegende midgets 175kg zien drukken.Misschien kuurt hij ook en drukt hij tegenwoordig 200kg. (Heb echt zulke transformaties meegemaakt, de gast die laatste werd in de hieronder genoemde bankdrukwedstrijd met minder dan 100kg, drukte ruim een jaar later 175kg.)
BP 2x BW is toch geen uitzondering, ik denk EliteJa hoor, opa heeft weer 50kg wegende midgets 175kg zien drukken.
Of was dat die powerlifter die jouw 1e plek had gestolen op mister olympia?
Ja, maar dit is 3,5x BW.
Nee die gast woog 70kg of zo, nog steeds dunne armen maar dikke pecs gekregen. Toen ik kwam kijken in zijn nieuwe sportschool waar mijn broer ook trainde, drukte hij die 175kg en kreeg last van zijn schouderblessure.Ja hoor, opa heeft weer 50kg wegende midgets 175kg zien drukken.
Of was dat die powerlifter die jouw 1e plek had gestolen op mister olympia?
3,5x BW is wel heel veel, (wie dan?) zou kunnen met roidsJa, maar dit is 3,5x BW.
Kzeg niet dat het niet kan. Maar komt niet veel voor.
Das wel sick. Full rom, raw, zonder bounce?Nee die gast woog 70kg of zo, nog steeds dunne armen maar dikke pecs gekregen. Toen ik kwam kijken in zijn nieuwe sportschool waar mijn broer ook trainde, drukte hij die 175kg en kreeg last van zijn schouderblessure.
Geldige rep in een powerlift gym. Zonder bankdrukshirt dat toen in de mode was.
Die aap is gewoon stonedNou ik heb toevallig een n*ger in de keuken bij 1 van m'n opdrachtgevers.
Weliswaar in de spoelkeuken en hij is traag as f**k, maar dat laatste is puur toeval.
Bietje tren en anavar doet wonderen3,5x BW is wel heel veel, (wie dan?) zou kunnen met roids
Jij had toch laatst voor hardwerkende afwassers smoothies en fruit gemaakt?Nou ik heb toevallig een n*ger in de keuken bij 1 van m'n opdrachtgevers.
Weliswaar in de spoelkeuken en hij is traag as f**k, maar dat laatste is puur toeval.
Bananensmoothies schat ikJij had toch laatst voor hardwerkende afwassers smoothies en fruit gemaakt?
Hij kan veel, maar …Jij had toch laatst voor hardwerkende afwassers smoothies en fruit gemaakt?
Ja is een filmpje van te vinden van in een of ander filmpjes topic, @ChesneyG of zoiets?Er is hier een gast dacht 70kg bw natty benched 2.5x bw powerlift manier.
Meen te herinneren 70kg en bench 185kg, poste ook een vid dus 100% legit.