XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #138.223
Vaak plassen is niet meteen prostaat problemen. Als je 5/6L water pd drinkt moet er ook keer uit en denk dat veel mensen in een diepe cut het wel herkennen om 15+ keer pd te moeten pissen, met een beetje pech ook snachts….

• #138.224
Vaak plassen is niet meteen prostaat problemen. Als je 5/6L water pd drinkt moet er ook keer uit en denk dat veel mensen in een diepe cut het wel herkennen om 15+ keer pd te moeten pissen, met een beetje pech ook snachts….
Het gaat om het (na)druppelen.

• Like
Waarderingen: LJ
  • #138.225
Het gaat om het (na)druppelen.
Denk je dat andere die 15x pd pissen een superstraal hebben. Soms is het een mini straaltje en thats it. 3uur voor bedtijd je vochtinname beperken kan effectief zijn, maar je ontkomt er gewoon niet aan als je overdag veel drinkt.

• #138.226
Denk je dat andere die 15x pd pissen een superstraal hebben. Soms is het een mini straaltje en thats it. 3uur voor bedtijd je vochtinname beperken kan effectief zijn, maar je ontkomt er gewoon niet aan als je overdag veel drinkt.
Met deze temperaturen ontkomt je er ook niet aan om voor het slapen te drinken wil je niet uitgedroogt wakker worden.

Maar ja het verschilt per persoon, ik word al sinds kind minimaal 1x per nacht wakker om te pissen. Ik slaap misschien 1x per maand door. Soms zelfs 3x wakker... heet trouwens nycturie en/of nachtelijke polyurie.

• #138.227
Met deze temperaturen ontkomt je er ook niet aan om voor het slapen te drinken wil je niet uitgedroogt wakker worden.

Maar ja het verschilt per persoon, ik word al sinds kind minimaal 1x per nacht wakker om te pissen. Ik slaap misschien 1x per maand door. Soms zelfs 3x wakker...
Yup, herken het maar pissen is niet zo erg indien je daarna weer doorslaapt.

Word pas kut als je in je bulk je nacht schijt sessie hebt en daarna twijfelt doorspoelen of niet en de hele fam word wakker of smorgens een suprise effect….

• #138.228
Word pas kut als je in je bulk je nacht schijt sessie hebt en daarna twijfelt doorspoelen of niet en de hele fam word wakker of smorgens een suprise effect….
Bruh.. bij pissen ok, maar bij kakken niet doorspoelen, laat staan in de bulk, is wel next level smerig :roflol:.

Of is dat iets Helmonds?

• #138.230
  • #138.231
Bruh.. bij pissen ok, maar bij kakken niet doorspoelen, laat staan in de bulk, is wel next level smerig :roflol:.

Of is dat iets Helmonds?
Je weet hoe het gaat, spoel je door en iedereen word wakker is er weer ellende, speel je safe en spoel je niet door dan is het die ochtend feest.

Conclusie: buiten schijten snachts.

• #138.235
non stop valpartijen bij de vrouwen tour :(

• #138.238
Ben aan het afkicken van de oxycodon na een jaar lang elke dag gebruiken. Was nodig voor gebroken botten in rug en daarna voor een zware hernia bij de net herstelde botten. Nu cold turkey gestopt en dat verkracht mijn dagen momenteel. Paar weken strijden en dan weer volle bak trainen💪🏼

• #138.239
Ben aan het afkicken van de oxycodon na een jaar lang elke dag gebruiken. Was nodig voor gebroken botten in rug en daarna voor een zware hernia bij de net herstelde botten. Nu cold turkey gestopt en dat verkracht mijn dagen momenteel. Paar weken strijden en dan weer volle bak trainen💪🏼
Geen slap middeltje man, succes!

• #138.240
Het is beter om een afbouw schema te volgen, dan CT stoppen.

Terug
Naar boven