- Waardering
- 7.382
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tenzij je echt hevig lichamelijk verslaafd bent zie ik niet waarom je een afbouw schema zou volgenHet is beter om een afbouw schema te volgen, dan CT stoppen.
Even volhouden, doorzetten, sterk blijven, het wordt snel beter man! SuccesNu cold turkey gestopt en dat verkracht mijn dagen momenteel.

Heb ik in het verleden al geprobeerd, maar mijn ervaring is dat dat niet minder moeilijk was en wel een stuk langer duurde. Wel was ik toen lichamelijk wat minder ziek dan nu. Het ergste heb ik gehad de afgelopen 6 dagen, wat rest is het ‘makkelijke’ deel. Thanks voor de tips.Het is beter om een afbouw schema te volgen, dan CT stoppen.
Heb ik in het verleden al geprobeerd, maar mijn ervaring is dat dat niet minder moeilijk was en wel een stuk langer duurde. Wel was ik toen lichamelijk wat minder ziek dan nu. Het ergste heb ik gehad de afgelopen 10 dagen, wat rest is het ‘makkelijke’ deel.
na 1 jaar lang oxy, zit je niet meer op de startdosis en is er al een vorm van verslaafd. Bijwerkingen zijn vaak minder, dat is ook het doel/nut van een afbouwschemaTenzij je echt hevig lichamelijk verslaafd bent zie ik niet waarom je een afbouw schema zou volgen
Bijwerkingen van stoppen kunnen ook optreden bij afbouw schema’s
Rustig afbouwen is stiekem een deurtje openlaten zodat je zo lang mogelijk door kunt gaan met die shit. Verslaving is sneaky. Met afbouwen ga je wss op het laatst toch beslissen dat het afbouwen te snel gaat en al die sneaky verslavingstrucjes. Gewoon in 1x stoppen is het beste, succes en sterkteBen aan het afkicken van de oxycodon na een jaar lang elke dag gebruiken. Was nodig voor gebroken botten in rug en daarna voor een zware hernia bij de net herstelde botten. Nu cold turkey gestopt en dat verkracht mijn dagen momenteel. Paar weken strijden en dan weer volle bak trainen💪🏼
Als je weet en ervaren hebt wat verslaving is, is een afbouwschema gewoon een smoesje(behalve bij GHB). gewoon stoppen. Paar dagen goed lichamelijk ziek zijn en klaar is kees.na 1 jaar lang oxy, zit je niet meer op de startdosis en is er al een vorm van verslaafd. Bijwerkingen zijn vaak minder, dat is ook het doel/nut van een afbouwschema
Precies wat mijn ervaring ook is. Meerdere keren geprobeerd af te bouwen, uiteindelijk val je praktisch altijd terug. Cold turkey vond ikzelf ook onder de streep altijd the way to goRustig afbouwen is stiekem een deurtje openlaten zodat je zo lang mogelijk door kunt gaan met die shit. Verslaving is sneaky. Met afbouwen ga je wss op het laatst toch beslissen dat het afbouwen te snel gaat en al die sneaky verslavingstrucjes. Gewoon in 1x stoppen is het beste, succes en sterkte

Oxycodine is een sterke opioïde en na een jaar ga je wel wat ontwenningsverschijnselen merken.Tenzij je echt hevig lichamelijk verslaafd bent zie ik niet waarom je een afbouw schema zou volgen
Bijwerkingen van stoppen kunnen ook optreden bij afbouw schema’s
Ja 100% mee eensRustig afbouwen is stiekem een deurtje openlaten zodat je zo lang mogelijk door kunt gaan met die shit. Verslaving is sneaky. Met afbouwen ga je wss op het laatst toch beslissen dat het afbouwen te snel gaat en al die sneaky verslavingstrucjes. Gewoon in 1x stoppen is het beste, succes en sterkte
Dat was niet van Oxy volgens mijAls je weet en ervaren hebt wat verslaving is, is een afbouwschema gewoon een smoesje(behalve bij GHB). gewoon stoppen. Paar dagen goed lichamelijk ziek zijn en klaar is kees.
Heb totaal 9x in een afkickkliniek gezeten, ik ken het klappen van de zweep wel.

Verslaving is verslaving. Het ene kost meer moeite als het andere, dat klopt. Maar het principe blijft wel hetzelfde.Ja 100% mee eens
Elke keer als ik mensen in mn omgeving iets zie afbouwen lukt het ze nooit om er volledig mee te stoppen
Als je cold turkey gewoon f**k dit kan zeggen dan ben je er mentaal klaar voor in tegenstelling tot afbouwen wat jezelf voor de gek houden is imo
Nu heb ik het wel over lichtere dingen dan oxy tho
8 jaar Crack, speed, oxazepam 50mg etc. Dus weet wel hoe het werkt.Dat was niet van Oxy volgens mij
elke 2-4 dagen de dosis halveren is gebruikelijk
Volgens mij heeft niemand het daarover hier8 jaar Crack, speed, oxazepam 50mg etc. Dus weet wel hoe het werkt.
In de kliniek stappen ze altijd over naar diazepam of oxazepam. Never dat je oxycodon daar krijgt bro
Ik vind Cold Turkey zelfs 1 groot voordeel hebben. Heb dat met roken, blowen, speed, benzo's en alcohol alle 5 als winst ervaren; je stopt cold turkey, voelt je hels vertyft, wat je idee dan weer sterkt hoe schadelijk die rotzooi is voor je. Mij hielp die 1-2 weken het ongelofelijk kut hebben best goed om te herinneren wat voor rotzooi het ook alweer allemaal is.Verslaving is verslaving. Het ene kost meer moeite als het andere, dat klopt. Maar het principe blijft wel hetzelfde.
@BullsharkOp eigen houtje afbouwen is meestal gedoemd te mislukken. En kom je weer met een smoesje bij de doktor dat je zogenaamd weer last heb, been there done that😉
Volgens mij heb je nooit een verslaving gehad. Je kan zoveel willen, Je verslaving speelt met jou en alleen gaat afbouwen nooit lukken. Al 100en gezien en alle gefaald, klaar, geen speld tussen te krijgen. Als je wilt stoppen op eigen houtje is cold turkey het beste
Het besef hoe erg je stonk toen je nog rookte is iets wat je ook echt van de sigaretten blijft houdenIk vind Cold Turkey zelfs 1 groot voordeel hebben. Heb dat met roken, blowen, speed, benzo's en alcohol alle 5 als winst ervaren; je stopt cold turkey, voelt je hels vertyft, wat je idee dan weer sterkt hoe schadelijk die rotzooi is voor je. Mij hielp die 1-2 weken het ongelofelijk kut hebben best goed om te herinneren wat voor rotzooi het ook alweer allemaal is.
Met afbouwen, zodra de handjes licht beginnen te trillen, heb je met pech nog 4-6 weken te gaan voordat dat spul op 0 wordt gezet. Tegen die tijd heb je de mentale strijd tegen de verslaving allang verloren en zit je waarschijnlijk weer op je oude gebruikshoeveelheid.