MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #139.761
Ietsje meer misschien nog denk ik. Zo'n drie jaar geleden bij mijn vorige-vorige auto dezelfde schade opgelopen (ook in deze garage :o). Was toen 940 euro om te laten herstellen.

Inmiddels voor de vierde keer schade opgelopen daar, heb alleen niet echt andere parkeermogelijkheden hier.
Zonde geld 💸💸💸

• #139.762
Ik parkeer bewust niet naast auto’s zoals toyota aygo’s. Krijg altijd zo’n gevoel dat diegene slecht met eruit rijden is. #vrouwachterhetstuur

• #139.763
Ik parkeer bewust niet naast auto’s zoals toyota aygo’s. Krijg altijd zo’n gevoel dat diegene slecht met eruit rijden is. #vrouwachterhetstuur
Ze kunnen beter in een aygo rijden dan in een SUV onder het mom van: "want dat zit zo lekker hoog en geeft zo'n veilig gevoel"

• #139.764
In tegenstelling tot de auto's van veel vrienden en kennissen, heeft mijn aygo wel een achteruitrijdcamera.. i.p.v. zo'n kansloos sensorsetje dat gaat piepen.

Het grote voordeel van zo'n camera, in mijn optiek, is dat je heel goed kan mikken, bijv. wanneer er een VW Golf 2.0 TSI, met kenteken R-730-DZ achter je staat geparkeerd.

• #139.765
Maandag altijd mij rust dagje wanneer ik op kantoor werk. 1 dag rust na 2 drukke dagen in het weekend en 4 dagen thuis werken met 3 kinderen die rond rennen. Sinds een paar weken besluit mijn collega ook voort op maandag naar kantoor te komen. Die vent klaagt nog meer dan mijn vrouw en is meer vervellend dan mijn 3 kinderen bij elkaar. Zelf nu de sinterklaas spanning alweer aanwezig is thuis.
Was er ook weer om 3 uur uit ipv 4.30.
Dag is al verpest voordat de zon op is🤪

• #139.767
1668374601223.png

Helaas een terugkerend fenomeen in deze parkeergarage hier. Gelijk maar even een dashcam bestellen.
Je hebt deze auto pas twee maand ofzo, toch? :(

• #139.768
  • #139.771
  • #139.772
  • #139.774
Zou ook even een rondje door de garage maken, kijken of iemand matchende schade heeft.

• #139.775
  • #139.780
Vier maanden alweer. Lijkt vaste prik te zijn :roflol: Vorige auto had ik na één maand schade (incl. deuk!) opgelopen in die garage, en m'n vorige-vorige auto na ongeveer drie maanden.
Wat zonde zeg! Franse taferelen qua schade :(

Terug
Naar boven