- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
tja de herhaalprik hé, wel doen hé??

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tja de herhaalprik hé, wel doen hé??

Gelukkig ben je gevaccineerd, anders was je nu al 3x dood geweest.
Denk eerder dat hij wat aan zijn weerstand moet werken
hij krijgt genoeg weerstand van zijn familie en DBB vriend (innetjes)Denk eerder dat hij wat aan zijn weerstand moet werken

Hiermee heb je minder kans om pilaren te rakenVier maanden alweer. Lijkt vaste prik te zijnVorige auto had ik na één maand schade (incl. deuk!) opgelopen in die garage, en m'n vorige-vorige auto na ongeveer drie maanden.
Help me bedenken wat ik er mee kan. Ik heb net mijn laatste nachtdienst erop zitten en komend weekend vrij genomen.hij krijgt genoeg weerstand van zijn familie en DBB vriend (innetjes)
quote van de dag: Help @Steks de winter door..
Nee hoor en verder was die foto na een minuut of twee.
@Steks heeft liever dat ze worden omgezet en "werkdagen", vrije dagen geven hem veel stress.Nu is beter zichtbaar ja. als je ziek bent op vrije dagen, worden je vrije dagen omgezet in ziektedagen
1/100 positief, het kan slechter.
Maestro, denk jij dat @Steks dat niet weet? Hij is de koning van ziekmelden.Nu is beter zichtbaar ja. als je ziek bent op vrije dagen, worden je vrije dagen omgezet in ziektedagen
Gefeliciteerd, weet lekker een paar dagen thuis
Het is hem eindelijk gelukt!
wedden dat je met Kerst ziek bent?Help me bedenken wat ik er mee kan. Ik heb net mijn laatste nachtdienst erop zitten en komend weekend vrij genomen.
Ik ben verdomme ziek in mijn eigen tijd.
Daar doen we hem toch geen plezier mee?

Dan ben ik al roostervrij.
En als hij die dagen mag spenderen in afzondering van zijn vrouw en kinderen?
Dat hoeft niet meer, maar mijn vrouw is zo iemand die nu al in de auto zit en de komende dagen uit voorzorg maar thuis werkt.En als hij die dagen mag spenderen in afzondering van zijn vrouw en kinderen?