- Waardering
- 20.609
- Lengte
- 1m65
Lichamelijk of in z'n hoofd? 😬
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lichamelijk of in z'n hoofd? 😬
Tegenvaller.Dat hoeft niet meer, maar mijn vrouw is zo iemand die nu al in de auto zit en de komende dagen uit voorzorg maar thuis werkt.
zijn jullie kinderen ook van papier?Dat hoeft niet meer, maar mijn vrouw is zo iemand die nu al in de auto zit en de komende dagen uit voorzorg maar thuis werkt.
Dacht dat zij zich ging isoleren in de camper, of zit jij daar al in isolatie ?Dat hoeft niet meer, maar mijn vrouw is zo iemand die nu al in de auto zit en de komende dagen uit voorzorg maar thuis werkt.
dat is het dus....beide! 😬
Nee, van suiker.
Die pilaren hebben het alleen niet gedaan.
Dit geldt dacht ik zelfs voor vakantiedagen. Als je ziek wordt op vakantie kan je die dagen terugkrijgen.Nu is beter zichtbaar ja. als je ziek bent op vrije dagen, worden je vrije dagen omgezet in ziektedagen
Zijn vloer thuis bestaat ook uit rubberen tegels.
Schade lijkt me niet van andere auto, maar paaltje of pilaar od. neem aan dat men daar(parkeergarage) niet met een aanhanger rondrijdt.
Probleem is alleen dat die pilaren niet bewegen, en mijn auto daar al even stilstondSchade lijkt me niet van andere auto, maar paaltje of pilaar od. neem aan dat men daar(parkeergarage) niet met een aanhanger rondrijdt.
Ik kan met de neus van m'n auto de pilaren daar ook niet raken: ze zitten áchter de neus van de auto's (zo'n 20-30 cm).Hangen er geen camera's binnen ?Probleem is alleen dat die pilaren niet bewegen, en mijn auto daar al even stilstondIk kan met de neus van m'n auto de pilaren daar ook niet raken: ze zitten áchter de neus van de auto's (zo'n 20-30 cm).
Helaas niet. Er staat vaak wel een auto daar met een dashcam, maar die stond er nu helaas niet.
Thanks, heb ik nog een merk om ook uit te zoeken.kan ook goed en goedkoper. altijd klote dat schade door derden aan je auto wordt torgebracht
Dus ik kan hem nu goedkoop overkopen?Politie aan mijn deur :mogen wij even een kijkje nemen we zijn getipt over het feit dat u een gestolen motor in de schuur heeft staan . Ik : kom maar terug met een huiszoekings bevel ......
Onlangs een nieuwe Yamaha R3 voor vrouwlief gekocht ( zij vind een R1m te zwaar en te snel,) .Ben benieuwd of ze terug komen met een huiszoekingings bevel en wie in godsnaam gebeld heeft met die onzin .

motormuis?

Als zij er klaar mee is .
DBB knokploeg?Als zij er klaar mee is .
Ik heb mijn vermoeden wie gebelt heeft , zijn vrouw stond vorige week nog aan de school te kletsen dat ik een hoop zwart geld zou hebben , niemand kent mijn oudste in het dorp en die heeft het opgevangen . We zullen zien of ze een dezer dagen terug komen met het bevel 😂 hoop tijd en geld verkloten ze daar mee .belasting geld goed besteed!