Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #140.541
Betuttel zoveel je wilt, ik bepaal m'n eigen regels. Jullie rijden ook wel eens te hard, toch? @Steks waarschijnlijk niet.

Hier klaag je al jaren over, wat ga je er aan doen?
Ik doe waar ik zelf zin in hebt. En ik ken de consequenties als je gepakt wordt.

Ik droeg geen mondkapjes, hield me niet aan de covidregels. Het boeide me niet. Genoeg boze slaven meegemaakt die begonnen te schreeuwen. Ze mogen van mij allemaal sterven :). Maar het scheelt dat ik over het algemeen een hekel aan mensen heb.

• #140.544
  • #140.546
Betuttel zoveel je wilt, ik bepaal m'n eigen regels. Jullie rijden ook wel eens te hard, toch? @Steks waarschijnlijk niet.
Ja, zeker op momenten en locaties waarvan ik vind dat het verantwoord is. Als het te druk is, of mensen halen vrachtwagens in met 100 op de teller vind ik het prima om me aan te passen. Krijg ik een boete, dan betaal ik die zonder morren. Het feit dat de snelheidsbeperking op snelwegen voornamelijk is vanwege de uitstoot en niet de verkeersveiligheid vind ik vreemd, maar ik blijf er niet overloos over klagen.

• #140.547
  • #140.548
Hebben jullie allemaal geen kinderen of partners ofzo waar jullie vandaag een beetje gezellig mee kunnen doen?

• #140.551
4 keer op een dag naar het toilet.
Ja het was hoogtijd dat de feestdagen voorbij zijn.

#RIPbutthole

• #140.552
Hey steks, hoe is het met je vrouw?
Tijdje geleden dat ik hieromtrent een update kreeg.
Goed hoor, die is aan het inpakken voor morgen terwijl mijn kids buiten blindgangers aan het zoeken zijn tussen de verkoolde auto’s en ik de administratie aan het bijwerken ben.

• #140.553
Hebben jullie allemaal geen kinderen of partners ofzo waar jullie vandaag een beetje gezellig mee kunnen doen?
Ik lig met m'n Nintendo Switch al de hele dag op de bank te meuren. Geen zin om ook maar iets 'nuttigs' te doen.
Heerlijk.

Divinity Original Sin 2, zeer goede game trouwens. aanrader.

• #140.554
Ik lig met m'n Nintendo Switch al de hele dag op de bank te meuren. Geen zin om ook maar iets 'nuttigs' te doen.
Heerlijk.

Divinity Original Sin 2, zeer goede game trouwens. aanrader.
Eh, afrukken op Divine Divinity's female rogue die sneaked or go home casul.

• #140.556
  • #140.559
@apfelstrudel ik ben trouwens niet een ouwe zeikerd die alles wilt verbieden, maar mijn grenzen liggen kennelijk ergens anders.

Ik hoorde laatst dat een vriend van ons samen met zijn 15 jarige zoon in september al flink wat vuurwerk in Baarle Nassau was gaan halen. Terwijl de keren dat wij samen een dagje Efteling doen of zo we nooit samen oprijden omdat hij 105 op de teller rijdt en zijn vrouw dat zelfs nog te snel vindt. Ik zal echt nooit illegaal vuurwerk met of voor mijn kinderen kopen.

30 jaar geleden kocht ik ook strijkers en Chinese rollen, maar denk je dat mijn ouders dan meegingen of het openlijk goed keurden? Mijn brommer was ook flink opgevoerd en na een tijdje wist mijn vader dat ook wel. Dat soort dingen horen er gewoon bij net als wat alcohol- en/of drugsmisbruik. Maar ik blies geen brievenbussen op en stak ook geen auto’s in de brand.

Ik weet nu al dat mij zoon over een jaar of 10 dingen uit gaat vreten die niet door de beugel kunnen en waar ik van binnen waarschijnlijk ook om moet lachen, maar zonder grenzen worden de gedragingen alleen maar extremer, zeker in de huidige maatschappij waar alles veel makkelijker en sneller te verkrijgen is.

• #140.560
@apfelstrudel ik ben trouwens niet een ouwe zeikerd die alles wilt verbieden, maar mijn grenzen liggen kennelijk ergens anders.

Ik hoorde laatst dat een vriend van ons samen met zijn 15 jarige zoon in september al flink wat vuurwerk in Baarle Nassau was gaan halen. Terwijl de keren dat wij samen een dagje Efteling doen of zo we nooit samen oprijden omdat hij 105 op de teller rijdt en zijn vrouw dat zelfs nog te snel vindt. Ik zal echt nooit illegaal vuurwerk met of voor mijn kinderen kopen.

30 jaar geleden kocht ik ook strijkers en Chinese rollen, maar denk je dat mijn ouders dan meegingen of het openlijk goed keurden? Mijn brommer was ook flink opgevoerd en na een tijdje wist mijn vader dat ook wel. Dat soort dingen horen er gewoon bij net als wat alcohol- en/of drugsmisbruik. Maar ik blies geen brievenbussen op en stak ook geen auto’s in de brand.

Ik weet nu al dat mij zoon over een jaar of 10 dingen uit gaat vreten die niet door de beugel kunnen en waar ik van binnen waarschijnlijk ook om moet lachen, maar zonder grenzen worden de gedragingen alleen maar extremer, zeker in de huidige maatschappij waar alles veel makkelijker en sneller te verkrijgen is.
Heeft dit jouw dag verpest?

Terug
Naar boven