- Waardering
- 27.580
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Mijn oma zei vroeger; Dan moet je de ramen en deuren tegen elkaar openzetten

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn oma zei vroeger; Dan moet je de ramen en deuren tegen elkaar openzetten

Logisch, want verbieden werkt averechts. Het meeste legale vuurwerk tegenwoordig is troepIets verbieden, maar niet handhaven heeft weinig effect. alleen de huisvaders die normaal met hun kind vuurwerk gingen halen pak je daar grotendeels mee.
Grensbewoners gaan gewoon de grens over natuurlijk. Ben ook benieuwd wat een landelijk vuurwerkverbod gaat opleveren. Al met al loopt het wel uit de hand tegenwoordig. alle goede bedoelingen om vuurwerk veiliger te maken hebben totaal niets opgeleverd. Nog maar te zwijgen over de +opnames dmv drank/drugsmisbruik afgelopen nacht.
Carbid valt niet onder vuurwerk, is cultureel erfgoed ofzo
Ja want ze hadden vuurwerkshows belooft en deze vervolgens last minute gecancelled.Het heeft misschien wat tijd nodig en wsl is er al minder vuurwerk en/of door minder mensen afgestoken dan voor het verbod. Het kan ook andersom werken, dan maakt dit de weg vrij voor een landelijk verbod.
Precies, normen en waarden zijn voor iedereen duidelijk (geen grap).Ja, alles wat buiten mijn norm valt mag hard bestraft worden.
Ierland?Het probleem is niet het. vuurwerk, maar hoe er mee omgegaan wordt, en zijn weinig beschaafde landen waar de normale burger zo erg ontspoort met wat kruit in een kartonnetje.
De enige 'vuurwerk' dode die deze jaarwisseling is gevallen was een 23 jarige jongen die stierf door carbidschieten dat fout afliep.Carbid valt niet onder vuurwerk, is cultureel erfgoed ofzo
Is hij weer met zn gejank over een verbod. Help me even, waar ben ik voor een verbod?De enige 'vuurwerk' dode die deze jaarwisseling is gevallen was een 23 jarige jongen die stierf door carbidschieten dat fout afliep.
Zullen we dat dan ook maar afschaffen?
Waarom er trouwens relatief meer dingen foutgaan tijdens NYE komt vooral vanwege alcoholmisbruik. Dan gaan mensen dommige dingen doen, stunten, en kunnen ze gevaren minder goed inschatten. Iets met je prefrontale cortex enzo.
Alcohol is ook in het spel bij een groot deel van de geweldsdelicten, motorongelukken, verkrachtingen, huiselijk geweld, etc.
Alcohol ook maar verbieden?
Ahh, daar was die brandstapel dus voor waar @Fallingout het over had .
Wat laat je je lekker kennen zoAhh, daar was die brandstapel dus voor waar @Fallingout het over had .

Kan, ik zeg ook niet dat we de ergste debielen ter wereld zijn.
Idd ja. Vroeger waren de donderslagen van Shising bijna gelijk aan strijker van tegenwoordig. zgn veilige lonten, slappe rotjes die je zo kunt inknijpen allemaal bagger.Logisch, want verbieden werkt averechts. Het meeste legale vuurwerk tegenwoordig is troep
Geen romeinse kaarsen meer, geen knallers, geen pijlen. Tja. Dan gaan mensen wel illegaal knallers halen. En dat is allemaal zwaar spul.
Stel je niet zo aan
.Jij moet de politiek in.De enige 'vuurwerk' dode die deze jaarwisseling is gevallen was een 23 jarige jongen die stierf door carbidschieten dat fout afliep.
Zullen we dat dan ook maar afschaffen?
Waarom er trouwens relatief meer dingen foutgaan tijdens NYE komt vooral vanwege alcoholmisbruik. Dan gaan mensen dommige dingen doen, stunten, en kunnen ze gevaren minder goed inschatten. Iets met je prefrontale cortex enzo.
Alcohol is ook in het spel bij een groot deel van de geweldsdelicten, motorongelukken, verkrachtingen, huiselijk geweld, etc.
Alcohol ook maar verbieden?
Jup. Vroeger had je wat nitraten, af en toe een flinder. En heel zelden zag je nog die doodskopstrijkers.Idd ja. Vroeger waren de donderslagen van Shising bijna gelijk aan strijker van tegenwoordig. zgn veilige lonten, slappe rotjes die je zo kunt inknijpen allemaal bagger.
Kinderen hebben de afgelopen jaren alleen teleurstelling gehad met wat je in NL in de winkel kocht. Dan krijg je dat ze naar illegaal 'grijpen'. Rode patronen met pistool, Strijkers, lawinepijlen etc.
al moet ik zeggen dat de Cobraś wel extreem zijn.
Willen jullie meer of minder verboden?
Dividendbelasting afschaffen graag
Ik citeerde je ivm die dode bij carbidschieten. De post was algemeen gericht aan de mensen die roepen om te verbieden.Is hij weer met zn gejank over een verbod. Help me even, waar ben ik voor een verbod?
Want als er geen vuurwerkverboden en -beperkingen waren en een ruimer assortiment legaal vuurwerk was alles zonder incidenten verlopen?Logisch, want verbieden werkt averechts. Het meeste legale vuurwerk tegenwoordig is troep
Geen romeinse kaarsen meer, geen knallers, geen pijlen. Tja. Dan gaan mensen wel illegaal knallers halen. En dat is allemaal zwaar spul.