MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

sheet, vannacht op mijn linker arm geslapen, werd wakker en mijn arm was gevoelloos! Ik moest hem met mijn rechter arm gewoon oppakken(was best zwaar). Toen gelijk mijn arm van het bed afgeflikkerd zodat er weer bloed/gevoel in kwam:mad: hebben jullie dit ook wel eens?

sheet, vannacht op mijn linker arm geslapen, werd wakker en mijn arm was gevoelloos! Ik moest hem met mijn rechter arm gewoon oppakken(was best zwaar). Toen gelijk mijn arm van het bed afgeflikkerd zodat er weer bloed/gevoel in kwam:mad: hebben jullie dit ook wel eens?

bijna elke nacht :(

dan moet je met die arm fappen, is het net of je door iemand anders afgerukt wordt [Afbeelding niet meer beschikbaar]

afgerukt is een contaminatie

ik hou dan altijd mijn arm omhoog, dan is dat binnen een paar seconden terug normaal.

ziek sinds gisteravond, zwaar k*t

Fuark koorts begint terug te komen. Morgen misschien toch maar dokter xD

Uur in de sauna, zijn er twee mogelijkheden:

1. je word beter

2. je sterft een langzame dood.

Zowel optie 1 als optie 2 klinkt beter dan de huidige situatie

fod9up.gif

Dit had ik met een chick, ze lach met haar hoofd op me bicep.
Deed eerst ****ing pijn, daarna dacht ik oke nu moet ik toch me arm daar weghalen. Hij wou niet omhoog, Dus moest hem ook met mijn andere hand pakken:roflol:

True story.

Lam vandaag, uitgeslapen tot 15:30, even snel wat gegeten daarna weer verder geslapen en om half 6 weer wezen eten en nu thuis wachten en dan lam gaan trainen.

(wel weer met supps) :)

Dit had ik met een chick, ze lach met haar hoofd op me bicep.
Deed eerst ****ing pijn, daarna dacht ik oke nu moet ik toch me arm daar weghalen. Hij wou niet omhoog, Dus moest hem ook met mijn andere hand pakken:roflol:

True story.

In een x je bicep aanspannen, heeeeaaaddshooooott

Gisteren avond naar een feest geweest, daar wat teveel gedronken en iemand daagde me uit om te gaan zwemmen om 1 u 's nachts. Ben in dat water gegaan, ****ing koud en nu dus ook ziek. Toen ik rond 5u 's nachts naar huis wou fietsen vond ik de weg terug niet meer. Heb ****ing lang rond zitten rijden en geen enkele auto wou stoppen als ik teken deed. Behalve sommige 'zwaaiden' terug ipv te stoppen. Had na een uurtje rond te fietsen ook enorm veel dorst gekregen, was echt k*t. Tot ik plots weer herkende waar ik was, na 1u en 45 minuten fietsen toch thuisgekomen. Voelde me zo k*t vandaag dat het enigste wat ik al gegeten heb wat kwark en een banaan is :(

fuark zojuist even herinneringen opgehaald over mijn laatste fistel, heb toen 6 weken niet kunnen sporten. Enkel dat was toen volleyball dus vond ik nie zo erg.

nu 6 weken niet squaten en deadliften omdat de wond anders open gaat... dat wordt afzien :(

hmmm of toch 6 weken legaal als superdude trainen :D BIG BICEPS HERE I CUM

gezakt voor auto praktijk, ik had me een chagrijnige k*t h**r..:mad: een ingreep die nergens op sloeg, duurde nog half minuut voordat de auto voorbij zou komen. Dus ik rij door, druk ze op de rem, ja ik zou maar even wachten:rolleyes:??????!?!?! ik vroeg waarom, het duurt nog wel even voordat ie voorbij komt. Zegt ze ja, voor de veiligheid..looooollll na afloop zei ik dat ook dat het nergens op sloeg dat ik daarop gezakt was, maar ze bleef stug volhouden, zielig stuk stront

gezakt voor auto praktijk, ik had me een chagrijnige k*t h**r..:mad: een ingreep die nergens op sloeg, duurde nog half minuut voordat de auto voorbij zou komen. Dus ik rij door, druk ze op de rem, ja ik zou maar even wachten:rolleyes:??????!?!?! ik vroeg waarom, het duurt nog wel even voordat ie voorbij komt. Zegt ze ja, voor de veiligheid..looooollll na afloop zei ik dat ook dat het nergens op sloeg dat ik daarop gezakt was, maar ze bleef stug volhouden, zielig stuk stront
Damn, dat zijn k*t berichten. Word nu al zenuwachtig voor als ik af mag rijden... Terwijl ik morgen pas les 5 heb:rolleyes:

Terug
Naar boven