- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sheet, vannacht op mijn linker arm geslapen, werd wakker en mijn arm was gevoelloos! Ik moest hem met mijn rechter arm gewoon oppakken(was best zwaar). Toen gelijk mijn arm van het bed afgeflikkerd zodat er weer bloed/gevoel in kwamhebben jullie dit ook wel eens?

sheet, vannacht op mijn linker arm geslapen, werd wakker en mijn arm was gevoelloos! Ik moest hem met mijn rechter arm gewoon oppakken(was best zwaar). Toen gelijk mijn arm van het bed afgeflikkerd zodat er weer bloed/gevoel in kwamhebben jullie dit ook wel eens?
ik hou dan altijd mijn arm omhoog, dan is dat binnen een paar seconden terug normaal.sheet, vannacht op mijn linker arm geslapen, werd wakker en mijn arm was gevoelloos! Ik moest hem met mijn rechter arm gewoon oppakken(was best zwaar). Toen gelijk mijn arm van het bed afgeflikkerd zodat er weer bloed/gevoel in kwamhebben jullie dit ook wel eens?
ik hou dan altijd mijn arm omhoog, dan is dat binnen een paar seconden terug normaal.

Dit weet Hoody vast al wel.dan moet je met die arm fappen, is het net of je door iemand anders afgerukt wordt [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Fuark koorts begint terug te komen. Morgen misschien toch maar dokter xD
Uur in de sauna, zijn er twee mogelijkheden:
1. je word beter
2. je sterft een langzame dood.
iemand heeft zijn nederlands hier op orde GJ!
Dit had ik met een chick, ze lach met haar hoofd op me bicep.sheet, vannacht op mijn linker arm geslapen, werd wakker en mijn arm was gevoelloos! Ik moest hem met mijn rechter arm gewoon oppakken(was best zwaar). Toen gelijk mijn arm van het bed afgeflikkerd zodat er weer bloed/gevoel in kwamhebben jullie dit ook wel eens?

Dit had ik met een chick, ze lach met haar hoofd op me bicep.
Deed eerst ****ing pijn, daarna dacht ik oke nu moet ik toch me arm daar weghalen. Hij wou niet omhoog, Dus moest hem ook met mijn andere hand pakken
True story.

BIG BICEPS HERE I CUM
een ingreep die nergens op sloeg, duurde nog half minuut voordat de auto voorbij zou komen. Dus ik rij door, druk ze op de rem, ja ik zou maar even wachten

!?!?! ik vroeg waarom, het duurt nog wel even voordat ie voorbij komt. Zegt ze ja, voor de veiligheid..looooollll na afloop zei ik dat ook dat het nergens op sloeg dat ik daarop gezakt was, maar ze bleef stug volhouden, zielig stuk strontDamn, dat zijn k*t berichten. Word nu al zenuwachtig voor als ik af mag rijden... Terwijl ik morgen pas les 5 hebgezakt voor auto praktijk, ik had me een chagrijnige k*t h**r..een ingreep die nergens op sloeg, duurde nog half minuut voordat de auto voorbij zou komen. Dus ik rij door, druk ze op de rem, ja ik zou maar even wachten
!?!?! ik vroeg waarom, het duurt nog wel even voordat ie voorbij komt. Zegt ze ja, voor de veiligheid..looooollll na afloop zei ik dat ook dat het nergens op sloeg dat ik daarop gezakt was, maar ze bleef stug volhouden, zielig stuk stront