XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #141.122
  • #141.123
Niet verpest maar wel weer een goed stukje.

Hoe kan je als arts zo dom zijn?

• #141.124

Belg zal wel familie van @IRONic Pumper zijn

• #141.128

Als je dan je hoop gaat stellen op pilletjes of supplementen moet je heel hard opletten. Die eiwit-shakes of supplementen die je online kan bestellen, zijn in 20 procent van de gevallen gecontamineerd, ze bevatten vaak verboden stoffen die nog een groter gezondheidsprobleem zullen creëren. Bovendien maken ze de opstap naar doping veel gemakkelijker, zeker bij jongeren.
Huh wut? 20% van de supps gecontamineerd?

• Haha
Waarderingen: vntl
  • #141.130
Het komt denk ik ook doordat ik mijzelf deels in haar herken, mijn vrouw heeft weleens gezegd dat getrouwd zijn met mij haar af en toe veel moeite kost en dat ze niet weet of het haar wel gaat lukken om dan ook nog eens zo'n kind op te voeden. Het is natuurlijk niet goed je zelf te projecteren op je kind, maar als ik dat dan toch doe zie ik 1 groot verschil, mijn dochter is heel gevoelig voor wat anderen van haar denken, iets waar ik weinig tot geen last van heb. En zeker in de huidige samenleving kan dat lastig zijn.
Heb je de koelkastmoeder theorie gemist?

• #141.132
Al de hele week ziek.
Vandaag eerste dag dat het iets beter is.
Toch even wat rust nemen dit weekend.

• #141.134
Aanslag gemeente/waterschapsbelasting weer binnen, de t*ring zeg. Oplichters gemeente Delft

1677235332672.png

• #141.135
IMG_20230223_184250.jpg

Zoals mijn vroegere docente Nederlands zou zeggen: "Lang gewacht, stil gezwegen. Niet verwacht, toch gekregen."

• #141.139
Testen mensen nu nog serieus? Dan mag je het ook krijgen ook gvd
Collega met wie ik maandag heb samengewerkt zat eergisteren thuis met corona. Gisteren werd ik grieperig, dus leek me toch wel verstandig. Zeker aangezien collega's het wel zo prettig vonden. Bovendien heb ik zaterdag een teambuilding gepland staan waar veel niet-gevaccineerden zijn. Better safe than sorry.

• #141.140
Collega met wie ik maandag heb samengewerkt zat eergisteren thuis met corona. Gisteren werd ik grieperig, dus leek me toch wel verstandig. Zeker aangezien collega's het wel zo prettig vonden. Bovendien heb ik zaterdag een teambuilding gepland staan waar veel niet-gevaccineerden zijn. Better safe than sorry.
1677258053249.png

Helaas, je moet zaterdag toch gaan teambuilden met je collega's ipv weekend vieren.

Terug
Naar boven