AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #141.161
Maar het is toch gewoon te bizar voor woorden dat je niet eens ff normaal uit eten kan, terwijl je notabene met een kinderwagen loopt, zonder dit soort gezeik te krijgen.
Zie je eruit als een bodybuilder? Misschien wilden ze gewoon bodybuilders dissen...

• #141.166
  • #141.169
  • #141.171
Hoe bedoel je? Een mes tussen de ribben of een klap op je kaak doet bij een bodybuilder evenzeer pijn...
Hoe ik bedoel? Als jij buff bent/niet eruit ziet als een p*ssy en niet iedereen als een mong**l gaat uitdagen, komt het in 99.9% van de gevallen niet zo ver.

De meeste mensen kunnen van tevoren wel inschatten tegen wie ze wel of niet wreed kunnen doen.

• #141.172
Hoe ik bedoel? Als jij buff bent/niet eruit ziet als een p*ssy en niet iedereen als een mong**l gaat uitdagen, komt het in 99.9% van de gevallen niet zo ver.

De meeste mensen kunnen van tevoren wel inschatten tegen wie ze wel of niet wreed kunnen doen.
@apfelstrudel. Neemt dit advies te harte en kap ermee de stoere boy met kinderwagen uit te hangen.
Of koop een pakje sigaretten voor je skere vijanden in de stad :thumb:

• #141.173
Vanaf een bepaald postuur en een bepaalde look heb je hier inderdaad nooit meer last van

• Like
Waarderingen: Onit
  • #141.174
Ik heb werkelijk nooit last van dit soort shit :trollface:

• #141.175
Bedankt voor het advies jongens. Ik zal het ten harte nemen en hoop er ooit net zo stoer uit te zien als jullie.

Misshien dat ik maar eerst zo'n tatoo neem als meeuw voor de echte badboy look.

• #141.177
  • #141.180
Terug
Naar boven