XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #141.141
Collega met wie ik maandag heb samengewerkt zat eergisteren thuis met corona. Gisteren werd ik grieperig, dus leek me toch wel verstandig. Zeker aangezien collega's het wel zo prettig vonden. Bovendien heb ik zaterdag een teambuilding gepland staan waar veel niet-gevaccineerden zijn. Better safe than sorry.
Apart dat mensen die bij defensie werken vaccinatie kunnen weigeren?

• #141.143
Yup... 7,5 mg vergelijkbare werking bij mij als 5 mg flunitrazepam. Ca. 1,5 uur slaap wat erg prettig was... maar daarna wazig en afwezig gevoel en wat bijwerkingen gehad die toch wel wat te risicovol waren
Had wat "gekregen".

• #141.144
Yup... 7,5 mg vergelijkbare werking bij mij als 5 mg flunitrazepam. Ca. 1,5 uur slaap wat erg prettig was... maar daarna wazig en afwezig gevoel en wat bijwerkingen gehad die toch wel wat te risicovol waren
Had wat "gekregen".
Vervelend. Ik had hier vroeger ook last van, maar dat kwam voornamelijk door een ongeregeld ritme (geen daginvulling) waardoor ik pas kon slapen zodra ik helemaal op was. Maar 42 uur is wel extreem.
Ik neem zelf ook wel eens een benzo wanneer ik vroeg mijn nest uit moet.
Ik heb dan soms last van stress wetende dat ik voldoende slaap nodig heb om goed te kunnen functioneren in mijn functie. Gelukkig lijk ik er niet afhankelijk van te worden.

• #141.145
Vervelend. Ik had hier vroeger ook last van, maar dat kwam voornamelijk door een ongeregeld ritme (geen daginvulling) waardoor ik pas kon slapen zodra ik helemaal op was. Maar 42 uur is wel extreem.
Ik neem zelf ook wel eens een benzo wanneer ik vroeg mijn nest uit moet.
Ik heb dan soms last van stress wetende dat ik voldoende slaap nodig heb om goed te kunnen functioneren in mijn functie. Gelukkig lijk ik er niet afhankelijk van te worden.
Ik heb wel gewoon een standaard ritme. Elke dag ontbijt rond 6:30, maaltijden overdag ook op vaste tijden, 22:30 naar bed en gewoon blijven liggen tot opsta tijd. Heb nu vannacht totaal een uurtje gedut (net niet helemaal weg gezakt) en daar haal ik t nu weer op.
Standaard is nu zoplicon +oxa. T doet wel iets.
Slaaponderzoeken laten niets zien. De meds zijn via t slaapcentrum. Denk al zeker 17 jaar en veel andere "dingen" geprobeerd.
Maar denk dat t bij mij ook zit in slechte opname van meds.
En t niet slapen heeft weer effect op herstel van je lijf. Dus cirkeltje rond en t blijft zo aansudderen...

• Sad
Waarderingen: BB_
  • #141.146
  • #141.147
1677258053249.png

Helaas, je moet zaterdag toch gaan teambuilden met je collega's ipv weekend vieren.
Is niet met collega's. Ik 'vier' trouwens geen weekend. Wat valt er te vieren dan?

• #141.148
Is niet met collega's. Ik 'vier' trouwens geen weekend. Lijkt me oprecht vervelend als je weekend moet 'vieren', dat klinkt alsof je maandag tot vrijdag niet gelukkig bent.
Inderdaad, net als mensen die hun verjaardag vieren. Dat klinkt alsof ze alle overige dagen van het jaar niet gelukkig zijn.

• #141.149
Daar zitten jullie dan, met 2/3 vaccinatie injecties.

• #141.152
Vanavond uit eten geweest in stad met de kleine, vriendin en een vriend van me. We lopen daarna over de gracht, komen er 2 van die inteelt pestlijers naar me toe.

"Heb je tabaca?"
"Nee man"
"Wollah je kankermoer, k**kerlijer, bla bla bla, nog allemaal gescheld in het Arabisch." Fucking agresief uit het niks alsof er een knopje in dat inteelt kopje omging. Echt bizar.

Loop je daar, met je kinderwagen... dus... ik d8 als je spastisch gaat doen tyf ik je zo de gracht in skerre kut marrokaan.

Kunnen we niet wat kampen in Oost-Europa herstarten en dit soort malloten een enkeltje die kant opgeven. Ben helemaal klaar met dit volk.

Laatst bewerkt:
  • #141.153
Misschien niet eens een heel gek idee om voortaan maar een wapen op zak te hebben als ik met die kleine op stap ben, gezien het aantal aggresieve mafkezen dat er rondloopt op straat.

Open inrichting Nederland.

• #141.154
Vanavond uit eten geweest in stad met de kleine, vriendin en een vriend van me. We lopen daarna over de gracht, komen er 2 van die inteelt pestlijers naar me toe.

"Heb je tabaca?"
"Nee man"
"Wollah je kankermoer, k**kerlijer, bla bla bla, nog allemaal gescheld in het Arabisch." Fucking agresief uit het niks alsof er een knopje in dat inteelt kopje omging. Echt bizar.

Loop je daar, met je kinderwagen... dus... ik d8 als je spastisch gaat doen tyf ik je zo de gracht in skerre kut marrokaan.

Kunnen we niet wat kampen in Oost-Europa herstarten en dit soort malloten een enkeltje die kant opgeven. Ben helemaal klaar met dit volk.
Wat valt er lekkers te eten in Amsterdam centrum?

• #141.156
Mijn ouders vinden het niet ok dat Toosje ouder is dan hen.. :-(

• #141.158
Genoeg. We waren bij Oriental City, heerlijke dim sum. Siu mai, hakau en de shrimpie pangsit zijn goeie goeie. Niet goedkoop, wel lekker. Waren €180 kwijt voor 3 personen, dim sum en 2 drankjes.
Als ik portier dienstje zou (willen) pakken, dan vermijd ik plekken als Amsterdam, rotterdam en Utrecht om dat soort jongens waar ik geen zin in heb.

• #141.159
  • #141.160
Als ik portier dienstje zou (willen) pakken, dan vermijd ik plekken als Amsterdam, rotterdam en Utrecht om dat soort jongens waar ik geen zin in heb.
Maar het is toch gewoon te bizar voor woorden dat je niet eens ff normaal uit eten kan, terwijl je notabene met een kinderwagen loopt, zonder dit soort gezeik te krijgen.

Terug
Naar boven