AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #141.201
I know I know, maar zo klein ben ik ook weer niet.

1,86/1,87. 100kg. Wel teveel vetjes. Qua kracht ben ik ook niet heel slap. 230 strapless deadlift, 95 military, 120 incline bench.

Maar ja, cutten en dan bouwen is wel het doel. Eerst maar eens cutten naar een laag vetpercentage en dan waarschijnlijk m'n eerste kuur doen. Maar tegen die tijd eerst hier aan de ervaren jongens voor advies vragen natuurlijk.
12% bf 100+ kg met een buzzcut en een tear tattoo en niemand meer je met fokken.

Als je dan toch gaat juicen zou ik gewoon meteen beginnen met cutten op ~200 test. En als je rond de 12% zit uppen naar 500 en dan gainen.

• #141.202
Heb zo ook eens een bodybuilder portier een bierflesje kapot geslagen op zijn hoofd. Nadien liet hij mij altijd met rust.Wel meer dan 20 jaar geleden voor alle duidelijkheid.

• #141.204
Het belangrijkste is een goeie uitstraling, wat je geeft krijg je terug als bouncher, heb 6jaar op de wallen gewerkt in Amsterdam, en 4 jaar in Utrecht op de oude gracht, als je groot bent kan je ook harder vallen 😉
Dit. Ook verschillende jaren aan de deur gestaan, nooit hoeven vechten.

• #141.205
  • #141.207
2de ochtenddienst van het weekeind...

• #141.211
Een groep met van die spoken trainen nu in de sportschool waar ik train, in burka.

Het stinkt enorm bij het cardio gedeelte als hun er zijn geweest.

Vind vrouwen die in hun ondergoed komen sporten ook zo achterlijk. Maar dit hoeft nou ook weer niet, het stinkt !

• #141.213
Een groep met van die spoken trainen nu in de sportschool waar ik train, in burka.

Het stinkt enorm bij het cardio gedeelte als hun er zijn geweest.

Vind vrouwen die in hun ondergoed komen sporten ook zo achterlijk. Maar dit hoeft nou ook weer niet, het stinkt !
Gister van die kutkinderen die nu vakantie hebben. Wholla Neuk je moeder en al die taal.

• #141.214
Krijg ik vorige week te horen dat ik zelf mijn uren mag invullen. Wil ik vandaag om 4 uur starten werkt onze online omgeving weer eens niet. Nou ja de klok tikt en het wordt vanzelf 9 uur voor IT begint. :loopband:
6 uur verder inmiddels
1677576190130.png

Denk dat ik nog overuren moet maken vandaag :sigar:

• #141.215
  • #141.216
"Presenteer dat pikkie van je dan" terugroepen. Mits ze meerderjarig zijn natuurlijk, anders heel hard "in Minecraft!" erachteraan schreeuwen.
Ben blij dat mijn kinderen niet zo dom lullen. Zelfs gewoon blanke Nederlandse kinderen hoor je al halfbakken Marokkaans praten. Zo kan ik me wel voorstellen dat vrouwen/meiden zich geïntimideerd voelen in gym en liever met vrouwen onder elkaar trainen.

• #141.217
Ben blij dat mijn kinderen niet zo dom lullen. Zelfs gewoon blanke Nederlandse kinderen hoor je al halfbakken Marokkaans praten. Zo kan ik me wel voorstellen dat vrouwen/meiden zich geïntimideerd voelen in gym en liever met vrouwen onder elkaar trainen.
Ach dat is niks nieuws, dat was een jaar of 15 geleden ook al zo op de middelbare school waar ik zat. Het gros van de leerlingen waren allochtonen, met een klein clubje blanke kinders. De kinders die niet zo stevig in de schoenen stonden begonnen al snel kameleon gedrag te vertonen, door het accentje, taalgebruik en de kledingstijl over te nemen.

• #141.218
Ach dat is niks nieuws, dat was een jaar of 15 geleden ook al zo op de middelbare school waar ik zat. Het gros van de leerlingen waren allochtonen, met een klein clubje blanke kinders. De kinders die niet zo stevig in de schoenen stonden begonnen al snel kameleon gedrag te vertonen, door het accentje, taalgebruik en de kledingstijl over te nemen.
Dat het al langer zo is weet ik, maakt hen huidige gedrag niet anders. 15j geleden waren deze knaapjes net geboren :D

• #141.219
Stockholm syndroom 🤣

Wat wil je als je school 80 procent inheems is.

Met klachten, dus mijn dag begint kut
IMG-20230227-WA0004.jpeg

Laatst bewerkt:
  • #141.220
Gister van werk naar huis. Moest mijn trein halen lag er iemand op het spoor die schreeuwde ik wil niet meer, samen met 2 jongens die man van het spoor gehaald. Hij begon te schoppen en te doen, politie was gebeld kwamen 4 wagens en 2 ambu’s ze hebben hem uiteindelijk een injectie gegeven en afgevoerd op een brancard. Maak je ook weer wat mee

Terug
Naar boven