MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #141.186
Amsterdam is niet meer amsterdam zoals vroeger. Het eerste wat je ruikt is wiet wanneer je binnenkomt. 70% is toerist en bijna iedereen die daar werkt spreekt geen nederlands

• #141.188
  • #141.189
Omdat ik in Rotterdam ben opgegroeid en in mijn kennissenkring ook mensen had en heb met “een bepaalde look”, die zijn vaker in problematische situaties terecht gekomen dan ik.
En die mensen gedroegen zich gewoon normaal? Of kwamen die door bepaalde acties in zulke situaties terecht?

Mensen gaan over het algemeen niet zomaar andere mensen zonder reden uitdagen waarvan ze denken dat diegene geen grappen maakt. Letterlijk de wet van de sterkste. Uiteraard zul je hier en daar een uitzondering hebben, maar over het algemeen gaat die look/postuur degelijk veel verschil maken.

• #141.190
Omdat ik in Rotterdam ben opgegroeid en in mijn kennissenkring ook mensen had en heb met “een bepaalde look”, die zijn vaker in problematische situaties terecht gekomen dan ik.
Ik heb in Engeland 6,5 jaar aan de deuren gestaan. Ik ben 1,93 en woog toendertijd 121kg. Wanneer ik werk kijk ik vaak alsof ik iemand wil vermoorden en ik ben zeer nadrukkelijk aanwezig. Dat heeft me dus niet echt geholpen.

• #141.191
Mensen gaan over het algemeen niet zomaar andere mensen zonder reden uitdagen waarvan ze denken dat diegene geen grappen maakt.
Behalve al die skerre junky's die helemaal waus zijn.

Uiteraard zul je hier en daar een uitzondering hebben, maar over het algemeen gaat die look/postuur degelijk veel verschil maken.
Ja dat gaat dus niet helemaal op want winter dus winterjas en donker want 's avonds.
Dat geldt misschien zomers zo als je in je t-shirtje rondloopt.

• #141.192
Ik heb in Engeland 6,5 jaar aan de deuren gestaan. Ik ben 1,93 en woog toendertijd 121kg. Wanneer ik werk kijk ik vaak alsof ik iemand wil vermoorden en ik ben zeer nadrukkelijk aanwezig. Dat heeft me dus niet echt geholpen.
Nederland even goed. Heb 't een jaar of 4 gedaan, 1.91 en op m'n zwaarst 122 kg maar sommige vonden 't toch nodig om de portier uit te dagen of aan te vallen. Ook gewoon ecto 18 jarige knaapjes. Mooie tijden.

Gewoon in 't openbaar overigens echt heel zelden last, behalve een keer een 150 jaar oud stel tijdens corona in de supermarkt.

• #141.193
Behalve al die skerre junky's die helemaal waus zijn.
Dat valt inderdaad onder de uitzonderingen. En dan alsnog gaat dat een verschil maken.

Ja dat gaat dus niet helemaal op want winter dus winterjas en donker want 's avonds.
Dat geldt misschien zomers zo als je in je t-shirtje rondloopt.
Als je groot genoeg bent, ben je ook groot met een jas. Of je moet in een oversized tent lopen.

Vroeger toen ik nog 60 kilo woog etc. kwam ik zelf ook vaak genoeg in zulke situaties terecht. Sinds ik wat muscles heb, heb ik zulke shit werkelijk nooit meer meegemaakt. En ik kom vaak genoeg in Rotterdamse clubs die vol zitten en met doorgesnoven Mocro's en Anti's etc. die net uit jalie komen.

• #141.194
Dat valt inderdaad onder de uitzonderingen. En dan alsnog gaat dat een verschil maken.

Als je groot genoeg bent, ben je ook groot met een jas. Of je moet in een oversized tent lopen.

Vroeger toen ik nog 60 kilo woog etc. kwam ik zelf ook vaak genoeg in zulke situaties terecht. Sinds ik wat muscles heb, heb ik zulke shit werkelijk nooit meer meegemaakt. En ik kom vaak genoeg in Rotterdamse clubs die vol zitten en met doorgesnoven Mocro's en Anti's etc. die net uit jalie komen.
Maar dat is niet helemaal eerlijk, jij bent El Chapo. Ik een heerlijk Oostenrijks gebakje.

Everybody wants a piece of me.

• #141.195
Nederland even goed. Heb 't een jaar of 4 gedaan, 1.91 en op m'n zwaarst 122 kg maar sommige vonden 't toch nodig om de portier uit te dagen of aan te vallen. Ook gewoon ecto 18 jarige knaapjes. Mooie tijden.

Gewoon in 't openbaar overigens echt heel zelden last, behalve een keer een 150 jaar oud stel tijdens corona in de supermarkt.
IK heb eens meegemaakt dat een bodybuilding portier wegliep van een ecto maat van mij. Mijn maat ging dan aan de deur staan en riep: "NOU BEN IK HIER PORTIER !!! " Eind jaren 80, begin jaren 90, mooie tijden...

Laatst bewerkt:
  • #141.196
IK heb eens meegemaakt dat een bodybuilding portier wegliep van een ecto maat van mij. Mijn maat ging dan aan de xeur staan en riep: "NOU BEN IK HIER PORTIER !!! " Eind jaren 80, begin jaren 90, mooie tijden...
Had hij zijn broek nog aan?

• #141.198
Maar dat is niet helemaal eerlijk, jij bent El Chapo. Ik een heerlijk Oostenrijks gebakje.

Everybody wants a piece of me.
Je kunt het ook als motivatie gebruiken om het roer om te gooien en serieuze gains te maken.

Ik denk dat die kleine van jou dat ook wel kan waarderen als hij later wellicht ooit gepest wordt.

• #141.199
Het belangrijkste is een goeie uitstraling, wat je geeft krijg je terug als bouncher, heb 6jaar op de wallen gewerkt in Amsterdam, en 4 jaar in Utrecht op de oude gracht, als je groot bent kan je ook harder vallen 😉

• #141.200
Je kunt het ook als motivatie gebruiken om het roer om te gooien en serieuze gains te maken.

Ik denk dat die kleine van jou dat ook wel kan waarderen als hij later wellicht ooit gepest wordt.
I know I know, maar zo klein ben ik ook weer niet.

1,86/1,87. 100kg. Wel teveel vetjes. Qua kracht ben ik ook niet heel slap. 230 strapless deadlift, 95 military, 120 incline bench.

Maar ja, cutten en dan bouwen is wel het doel. Eerst maar eens cutten naar een laag vetpercentage en dan waarschijnlijk m'n eerste kuur doen. Maar tegen die tijd eerst hier aan de ervaren jongens voor advies vragen natuurlijk.

Terug
Naar boven