Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Damn, dat zijn k*t berichten. Word nu al zenuwachtig voor als ik af mag rijden... Terwijl ik morgen pas les 5 heb:rolleyes:

tijdens de les ging ook alles goed, ik rij wel vaker daar. En moet ook van me instructeur gewoon doorrijden als het kan..maargoed volgens haar dus niet. Ze zeggen tegen mij dat je doorstroming moet krijgen van het verkeer. Als iedereen een halve minuut gaat wachten tot ze een keer oversteken is toch geen doorstroming ofwel

tijdens de les ging ook alles goed, ik rij wel vaker daar. En moet ook van me instructeur gewoon doorrijden als het kan..maargoed volgens haar dus niet. Ze zeggen tegen mij dat je doorstroming moet krijgen van het verkeer. Als iedereen een halve minuut gaat wachten tot ze een keer oversteken is toch geen doorstroming ofwel

En je had je instructeur niet mee terwijl je examen deed? Sommige doen dat wel, en je kan er profijt van hebben. Als je instructeur het niet eens is met een beslissing van de examinator kan er een leuke discussie volgen :)

En je had je instructeur niet mee terwijl je examen deed? Sommige doen dat wel, en je kan er profijt van hebben. Als je instructeur het niet eens is met een beslissing van de examinator kan er een leuke discussie volgen :)

Jep, ik had me instructrice ook mee en dat leverde ook discussie op, uiteindelijk in mijn voordeel.

doe ik de volgende keer ook zeker weten

Idd, vaak heeft je instructeur daar wel wat over te zeggen.. Apart.
Maar volgende keer beter brah!

Ik dacht dat de instructeur altijd mee ging... Mijne in ieder geval wel wanneer nodig.

Laatst bewerkt:
ben zelden zo boos geweest, maargoed mag over 2/3 weken weer (doei 220 euro)..als ik haar dan weer heb..dan krijg ik echt rage

eerste dag terug werken
facebook geblocked op het werk
proxy sites ook geblocked

gezakt voor auto praktijk, ik had me een chagrijnige k*t h**r..:mad: een ingreep die nergens op sloeg, duurde nog half minuut voordat de auto voorbij zou komen. Dus ik rij door, druk ze op de rem, ja ik zou maar even wachten:rolleyes:??????!?!?! ik vroeg waarom, het duurt nog wel even voordat ie voorbij komt. Zegt ze ja, voor de veiligheid..looooollll na afloop zei ik dat ook dat het nergens op sloeg dat ik daarop gezakt was, maar ze bleef stug volhouden, zielig stuk stront
Ik hoor echt 3x zoveel berichten dat mensen gezakt zijn i.p.v. geslaagd. Volgens mij laten ze gewoon iedereen zakken, omdat ze geld nodig hebben. Stelletje parasieten.

Mag volgende week maandag ook weer, derde keer alweer. :mad:

Hoeveelste keer was het?

me eerste keer, op het uitslagen blad staat ook echt alleen bij onderwerpen die onvoldoende zijn bevonden: voorrang verlenen/voor laten gaan bij kruispunten. Dus alleen om die situatie..oh ik kan er nu nog boos om worden

Fuuuuuuuu k*tdokter is vandaag moeilijk te bereiken xD

harde spierpijn in mijn schouders/traps/benen/chest en vanavond mma training

fuark

doe ik de volgende keer ook zeker weten

hoezo had je dit deze keer niet dan? kan je alleen maar voordeel uithalen. laat je gewoon je instructeur de oren van de kop af kletsen van de examinator, letten ze al minder goed op kleine foutjes :P en je hebt een second opinion bij zoiets als wat jou vandaag is overkomen.

maarja komt goed man, ik ben 3x gezakt dus het kan altijd erger :D

koffie (wééral) omgestoten :mad: Ik denk dat ik serieus al minstens 5x op een cursus gesmost heb met koffie, dit is alleszins de tweede keer op deze cursus :o Vind het nog wel grappig :roflol:

**** ben men macbook kwijtgespeeld

Terug
Naar boven