Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

koppiiijn

Wtf... Kwam er net achter dat mijn ex iedere avond, zo'n 20min op mijn fotos zit te kijken bij facebook:(

Hoe kwam je erachter? Ik ben ook wel benieuwd naar de geheime stalkers van mijn facebook,

Ik hoop maar dat het niet mogelijk is, zit altijd te gluren toch. Waarschijnlijk is het gewoon verzonnen wie er heeft gekeken, wat je dan automatisch doorlinkt naar je vrienden, en alleen noobs erop klikken.

Ik hoop maar dat het niet mogelijk is, zit altijd te gluren toch. Waarschijnlijk is het gewoon verzonnen wie er heeft gekeken, wat je dan automatisch doorlinkt naar je vrienden, en alleen noobs erop klikken.

Nee het werkt echt, paar meisjes zeiden ook op msn dat ik die avond naar fotos keek van hun, en het klopte.

Dat wil ik ook wel eens weten Hoody, vertel dat.

Tell me hoody

Me zaakje is opengegaan van teveel liefde en doet nu pijn :(

mn pakketje is al sinds de 29ste bij de duane :mad:

Maandag op voor theorieexamen maar moet nog beginnen met leren; pff iemand nog tips wat je moet kunnen dan begin ik zondagavond.

Hoop dat het komt door xtc zaterdag, maar ik ben al sinds zondag de hele tijd moe. stond op om 12 vandaag en kan nu al slapen, dan maar slapen bij chick zo

heb natuurlijk met tientallen chicks ijsjes staan eten, beter heb ik geen pfeiffer

sniperx = uistappen en buigen

dom wijf wat hard to get zogenaamd speelt, kan daar echt pislink om worden.

ik ga weer terug naar me ****buddy..

dom wijf wat hard to get zogenaamd speelt, kan daar echt pislink om worden.

ik ga weer terug naar me ****buddy..

uhh zo irritant ouwe, had vorige afgesproken hier, wat gedronken en toen met haar en wat vrienden uitgegaan. allemaal gezellig enzo, ze kwam alleen verlegen over wat ik wel leuk vond opzich. sinds het uitgaan reageert ze overal kortaf op, vrouwen:mad:

Terug
Naar boven