XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Godver. Zojuist mn schoonmaakster schijnbaar dodelijk beledigd door uit te leggen waarom ik niet helemaal tevreden ben de laatste tijd. Die bishes van tegenwoordig kunnen ook nergens meer tegen. Doet net alsof ze mij een gunst verleent ofzo, maar ik betaal dr best wel goed dus mag ik toch zeker ook wel eisen hebben?

Nou ja. De laatste paar weken kwam ze toch al telkens niet dus misschien maar net zo goed ook. **** em. Zoek wel een nieuwe. Weet er nog iemand een betrouwbare in de regio Utrecht? :P

:roflol::roflol::roflol::roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Rot weer dat je wakker maakt.. :p

Idd ik zit nu ook in de cut lol.
****ed up G, weer t*ring veel cardio :fuu:

Ik doe het lekker rustig aan, wil geen kracht/massa verlies. Ik wacht nog even met cardio voor de eerste 2/3 weken. En als cardio doe ik HIIT, werkt voor mij beter dan 'normale' cardio.

volgende week cut, aan de ene kant wel zin in en aan de andere kant ook weer niet:p

Heb het ook uitgesteld tot volgende week.
Heb er wel zin in. Je ziet in een korte periode snel resultaat. Daarnaast voel ik mij in de cut periode een heel stuk fitter. Zal wel komen door de vele cardio.

Dat zal zeker helpen ja. Volgens mij zit ik weer te laag in mn calorieen. Potverdomme.

Heb het ook uitgesteld tot volgende week.
Heb er wel zin in. Je ziet in een korte periode snel resultaat. Daarnaast voel ik mij in de cut periode een heel stuk fitter. Zal wel komen door de vele cardio.

Klopt, ik voel me altijd heerlijk. Maar ik kan er slecht tegen dat ik minder groot lijk, dat is meestal de reden dat ik weer ga bulken:rolleyes: maar dat zit allemaal in de kopf

Klopt, ik voel me altijd heerlijk. Maar ik kan er slecht tegen dat ik minder groot lijk, dat is meestal de reden dat ik weer ga bulken:rolleyes: maar dat zit allemaal in de kopf

Heb precies hetzelde, als ik na 3 dagen weinig eten in denk ik al te zien dat m'n massa afneemt, maar zit allemaal in de kopffff. Ik heb ook altijd het gevoel dat ik verkeerd cut en dat ik massa verlies dus dan denk ik van ja, dan ga ik maar weer gewoon vreten.

Weekend, gestopt met die k*t baan via randstad ... maandag weer beginnen op m'n oude werk :) uren maken = studie betalen.. feels good ..

Moet nog steeds beginnen aan Theorie en dag is vandaag, morgen en weekend volgepland.

Ach, maandag om 11:00 dan maar vroeg opstaan :)

6 maand lang buffelen ... elke maand zo'n 200 uur :) hopelijk weer een fijn uur salaris .. en dan komt het goed

Wat voor werk doe je thomas? Schooljuffrouw toch?

zieke urge om te fappen, moet wat doen vanavond

owja heb een chick gefriendzoned aangezien ze nu nog een vriend heeft, voor het eerst in lange tijd een chick waar ik dus niks mee kan of mag doen. dusssss ga ik morgen me jizz verspillen aan asian chick die in de middag komt en met de friendzoned chick later die avond koken zodat ze me jizz kan miren

heb morgen 17 dagen niet gefapt dus me hele kamer zal onderzitteeeee

zieke urge om te fappen, moet wat doen vanavond

owja heb een chick gefriendzoned aangezien ze nu nog een vriend heeft, voor het eerst in lange tijd een chick waar ik dus niks mee kan of mag doen. dusssss ga ik morgen me jizz verspillen aan asian chick die in de middag komt en met de friendzoned chick later die avond koken zodat ze me jizz kan miren

heb morgen 17 dagen niet gefapt dus me hele kamer zal onderzitteeeee
geloof je nu nog steeds dat 17 dagen all je jizz zich ophoopt ... ?

Terug
Naar boven