apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Elastiekje om je zak en been bindenHoe doe je dat dan in de gym?
Ben je lekker in je shorts aan het squaten midden in de gym, hangt je balzak half uit je broekspijp.
Misschien draagt hij een heel strak broekje?Hoe doe je dat dan in de gym?
Ben je lekker in je shorts aan het squaten midden in de gym, hangt je balzak half uit je broekspijp.
zit een zgn binnenbroekje inHoe doe je dat dan in de gym?
Een groene?
Scheer me sowieso al jaren van onder, en smeer lijnzaadolie er op. Gewoon proberen wat je fijn vindt@Bullshark Wat zijn de vereisten om de ondergoedloze levenswijze te kunnen omarmen? Moet ik mijn zak helemaal glad scheren, zoals @th0maz zijn hoofd na 2 jaar zonder minoxidil? Is geregeld trimmen ook voldoende? Of kan ik gewoon volgas chewbacca gaan zonder enige zorgen?
Ik ben serieus oprecht geïntrigeerd hiernaar. Ik heb geen mannelijke kennissen die zonder ondergoed door het leven gaan.. althans, voor zover ik weet. Misschien sommigen dus wel, maar geen van hen heeft het mij ooit verteld of aangeraden.
Wat is het voordeel van onderbroekloos leven? Ga je dan ook naar werk zonder ondergoed? En in de gym?
Je bent niet toevallig yoga leraar en gepassioneerd acteur met een affiniteit voor slechte dialogen?
Gekookte lijnzaadolie?Scheer me sowieso al jaren van onder, en smeer lijnzaadolie er op. Gewoon proberen wat je fijn vindt
Dats eigenlijk best wel geniaal.Scheer me sowieso al jaren van onder, en smeer lijnzaadolie er op. Gewoon proberen wat je fijn vindt
Voor beide toepassingen gebruik ik kokosolie.
Je gebruikt kokosolie om je pannen mee te seasonen?
Ja. Er is heel veel te vinden over verschillende olien waar je dat mee kunt doen. Sommigen zweren bij lijnzaad omdat dat al polymeriseert als je er naar kijkt. Anderen gebruiken avocadoolie wat een ontzettend hoog rookpunt heeft, maar ook ossewit of kokosolie wordt veel gebruikt, de theorie daarachter is dat de laag die gevormd langer meegaat omdat die er anders uitziet aangezien die gevormd is met verzadigde vetten.Je gebruikt kokosolie om je pannen mee te seasonen?
Lijnzaadolie is niet om in te wokken of te verhitten. (Verbrand al bij 170gr dacht ik)Ja. Er is heel veel te vinden over verschillende olien waar je dat mee kunt doen. Sommigen zweren bij lijnzaad omdat dat al polymeriseert als je er naar kijkt. Anderen gebruiken avocadoolie wat een ontzettend hoog rookpunt heeft, maar ook ossewit of kokosolie wordt veel gebruikt, de theorie daarachter is dat de laag die gevormd langer meegaat omdat die er anders uitziet aangezien die gevormd is met verzadigde vetten.
In de praktijk werkt kokosolie ook gewoon goed.
Klopt en daarom gebruiken veel mensen het om stalen of gietijzeren pannen te seasonen, het gaat daar heel erg makkelijk mee.Lijnzaadolie is niet om in te wokken of te verhitten. (Verbrand al bij 170gr dacht ik)
Je moet olie kiezen met een rookpunt boven de 200graden voor inbranden, anders is het resultaat niet goed.Klopt en daarom gebruiken veel mensen het om stalen of gietijzeren pannen te seasonen, het gaat daar heel erg makkelijk mee.
Daar zijn de meningen toch flink over verdeeld en lijnzaadolie wordt veel gebruikt. Ik ben er trouwens ook niet tevreden over.Je moet olie kiezen met een rookpunt boven de 200graden voor inbranden, anders is het resultaat niet goed.
Dat moet je met Calvé pindakaas doen, zonder stukjes overigens.Scheer me sowieso al jaren van onder, en smeer lijnzaadolie er op. Gewoon proberen wat je fijn vindt
Je praat uit ervaring ?Dat moet je met Calvé pindakaas doen, zonder stukjes overigens.
Dan komen de gainzzz als vanzelf.
Nee dat had ik helemaal niet door. Afbouwen waarom? Kan dat dan.Je praat uit ervaring ?
ik ben aan afbouwen mocht je dat vergeten zijn ouwe 😘