Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #141.821
  • #141.822
Kan niet altijd 110kg wegen. Zoals het nu gaat ben ik tevreden, als ik maar onder de 95kg blijf voel ik me lekker en fitter.
110kg damn. Ik ken je verder niet, nog nooit in reallifesoap (whahaha auto correct, bedoel natuurlijk reallife) gezien. (of wel en niet gemerkt hahaha)
Op jouw lengte is 95kg al redelijk veel.

Laatst bewerkt:
  • #141.823
110kg damn. Ik ken je verder niet, nog nooit in reallifesoap (whahaha auto correct, bedoel natuurlijk reallife) gezien. (of wel en niet gemerkt hahaha)
Op jouw lengte is 95kg al redelijk veel.
Vetp was toen wel iets hoger dan nu, maar nog nooit boven de 18% geweest.

• #141.825
Ja. Kut. Corona. Dat is een paar dagen thuis zitten… niet trainen… en ook niet werken, misschien ingeven inloggen

• #141.830
Vind t ergens nog wel getuigen van lef dat ie t hier nog durft neet te zetten.

• #141.831
Ja. Kut. Corona. Dat is een paar dagen thuis zitten… niet trainen… en ook niet werken, misschien ingeven inloggen
Lol je gaat nu toch niet meer thuis zitten vanwege corona of je moet echt al zo ziek zijn dat je om die reden thuis blijft.

• #141.832
Lol je gaat nu toch niet meer thuis zitten vanwege corona of je moet echt al zo ziek zijn dat je om die reden thuis blijft.

Gemiddelde mens blijft ook thuis met een griepje of verkoudheid. Ik hoop dat we nooit naar het front hoeven met al die slappe sukkels.

• #141.835
Gemiddelde mens blijft ook thuis met een griepje of verkoudheid. Ik hoop dat we nooit naar het front hoeven met al die slappe sukkels.
Blijven ze thuis voor het griepje, of blijven ze thuis omdat ze hun job niet leuk vinden?
Denk dat tegenwoordig de meeste mensen hun job gewoon niet graag genoeg doen en een griepje als een gratis verlofdag zien.

Either way, pussies tegenwoordig.

• #141.836
Blijven ze thuis voor het griepje, of blijven ze thuis omdat ze hun job niet leuk vinden?

Ze blijven thuis omdat ze geen ruggengraat hebben. Ook als dat betekent dat die ruggengraat ontbreekt om een baan te vinden die je wel leuk vind.

• #141.839
Jij gaat waarschijnlijk door je rug als je het leger in moet 😌

Ik wordt sowieso afgekeurd inderdaad. Maar als al die slappe sukkels aan het front neergemaaid worden of niet op komen dagen, dan staat het Europese neo-liberale leger zo aan je deur te bonken.

• #141.840
Beter blijft men thuis wanneer ze de griep hebben. Uitzieken en dan pas weer naar werk.
Khad afgelopen december de griep (of iets soortgelijks want griepachtige symptomen @Steks). Was 10 dagen ziek.

Kan me niet herinneren dat ik ooit zo lang ziek ben geweest van een 'griepje'.

Terug
Naar boven