XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

nee joh, anders waren me ballen ook wel stukken groter nu. ik geloof wel dat er morgen een stuk meer uitkomt als wanneer je 'maar' 1 dag heb gespaard
volgens mij spaart het zich maximaal 3 dagen ofzo waarna je opnieuw begint

Geen tijd om te trainen omdat ik moet leren. :mad:

zou goed kunnen, ik doe niet echt research hoelang me semen in me lichaam blijven:o, weet wel dat ik nu zou cummen in een paar seconden
geleerd bij biologie ooit, no research :cool:

---------- Post toegevoegd Thu 5 Jan 2012 om 19:39 ----------

in wacht trouwens nog steeds op methode voor stalkers te achterhalen op facebook by hoody

nee joh, anders waren me ballen ook wel stukken groter nu. ik geloof wel dat er morgen een stuk meer uitkomt als wanneer je 'maar' 1 dag heb gespaard

Hahah ja ga daar maar van uit.

Had op vakantie ook 9 dagen niet gewanked.
Thuis voelde het fappe echt heel masterlijk aan. Voelde bijna net zo goed als coïtus, srs.
Kwam ook een shitload cum uit. Als je hand in een kommetje doet. Zat die erg goed vol zeg maar. 2x zoveel als normaal.

Geen tijd om te trainen omdat ik moet leren. :mad:

Train zelf al 2-3 weken niet meer door leren :mad Wel begin vorige week ofzo terug begonnen met hele korte trainingen (enkel presses en power cleans) omdat ik hierop geen kracht wil verliezen, squat en dl kracht zal ik wel rap terughebben (en ben toch niet fit genoeg om zwaar te gaan daarop).

eerste keer getraind in 2012, meteen lies en hamstring verrekt met leg training /fail

heel de logsectie is trouwens ook een kontenbonksessie van fransie en killy geworden :roflol:

:roflol:, maar als ik met advies kom wordt ik meteen weggeblaft door dr broscience, maar ik ga niet weer liggen in bashen in een privé forum. gewoon even mijn negeerlijst vergroten

:roflol:, maar als ik met advies kom wordt ik meteen weggeblaft door dr broscience, maar ik ga niet weer liggen in bashen in een privé forum. gewoon even mijn negeerlijst vergroten

Jij die advies geeft en ik die brosience geef?
Ik weet weinig, maar altijd nog meer dan jou :p

Thnx hoody! Moet daar eens op gaan letten, haal het altijd door elkaar :mad:

ja ze fapt op mijn pics, so what?

Terug
Naar boven