Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #142.681
Geen idee of het in jouw situatie helpt, maar hardlopen (desnoods wandelen) op een tempo dat je nog net kan praten bouwt vaak veel conditie op.
Ja alleen dan kan ik dus niet trainen. Lopen kan ik de hele dag lang als dat moet, ik zit ook op ruim 10k stappen per dag.

Maar zodra ik van lopen naar joggen ga is het hartslag 150+ zelfs op het meest langzame tempo dat je nog joggen kan noemen.

• #142.682
Ja alleen dan kan ik dus niet trainen. Lopen kan ik de hele dag lang als dat moet, ik zit ook op ruim 10k stappen per dag.

Maar zodra ik van lopen naar joggen ga is het hartslag 150+ zelfs op het meest langzame tempo dat je nog joggen kan noemen.
Als je conditie wilt opbouwen, moet je ook niet met deze warme dagen gaan joggen ! Die vrouwtjes kom ik ook tegen, maar vaak zijn die ruim ervaren.
Ik ga ook niet hardlopen met dit weer

• #142.684
Als je conditie wilt opbouwen, moet je ook niet met deze warme dagen gaan joggen ! Die vrouwtjes kom ik ook tegen, maar vaak zijn die ruim ervaren.
In Nederland kun je prima year round hardlopen of je moet de ochtend of avond pakken. Enige manier om beter te kunnen lopen in in de warmte is het vaker te doen (en hydrateren).

• #142.686
You and me both.

Nou ik kan je vertellen dat toen ik vannochtend hijgend, puffend en druipend van het zweet werd ingehaald door 3 dames van 45-60 jaar oud, die nog de energie hadden om goedemorgen te zeggen, dat ik er goed klaar mee was.
Pics or it didn't happen.
Ik vraag dit voor een oom.

• #142.687
In Nederland kun je prima year round hardlopen of je moet de ochtend of avond pakken. Enige manier om beter te kunnen lopen in in de warmte is het vaker te doen (en hydrateren).
Ikzelf kan niet tegen een stuk waar de zon vol op me kop staat, ben ook geen hardloper van 58kg. Doe het voor mijn algehele conditie en in shape te blijven. Nu is het s morgens al 24 graden buiten.
afgelopen donderdag voor laatste gelopen en zie je al lui met opgezet rood hoofd. Degene die mij voorbij lopen, lopen lekker fris en fruitig. maar wegen ook geen 93kg bij 1.76m :D

• #142.688
Ik moet wel want ik moet beter worden.
Ik zou ook niet om 14:00 uur gaan lopen dat moet ik dan ook wel toegeven.

je moet de ochtend of avond pakken.
Of een route met schaduw zoeken, zoals een bospad. Lekker vliegjes happen, dat dan weer wel.
Meanwhile ik letterlijk om 8 uur op een bospad met allemaal vliegen :roflol:

• #142.689
Ik moet wel want ik moet beter worden.
Ik zou ook niet om 14:00 uur gaan lopen dat moet ik dan ook wel toegeven.

Meanwhile ik letterlijk om 8 uur op een bospad met allemaal vliegen :roflol:
Maar krachtsport ging toch wel erg goed? Waarschijnlijk heb je ook bijzonder weinig rode spiervezels en kan je beter een sport gaan doen waarbij kracht en snelkracht belangrijk is. Iedereen probeert tegenwoordig lange afstanden te rennen, maar misschien ligt 100m of zelf 60m sprint jou veel beter. Of boksen, korte schaatsafstanden, baanwielrennen, turnen, om er maar eens een paar te noemen waarbij jij mogelijk juist een voordeel hebt.

• #142.690
Ikzelf kan niet tegen een stuk waar de zon vol op me kop staat, ben ook geen hardloper van 58kg. Doe het voor mijn algehele conditie en in shape te blijven. Nu is het s morgens al 24 graden buiten.
afgelopen donderdag voor laatste gelopen en zie je al lui met opgezet rood hoofd. Degene die mij voorbij lopen, lopen lekker fris en fruitig. maar wegen ook geen 93kg bij 1.76m :D
Fietsen in de zomer vind ik wel relaxed. Wielrenfiets of mountainbike. Helm op en paar bidons mee. Brengt me gelijk op een goed idee voor de cut nu.

• #142.691
Maar krachtsport ging toch wel erg goed? Waarschijnlijk heb je ook bijzonder weinig rode spiervezels en kan je beter een sport gaan doen waarbij kracht en snelkracht belangrijk is. Iedereen probeert tegenwoordig lange afstanden te rennen, maar misschien ligt 100m of zelf 60m sprint jou veel beter. Of boksen, korte schaatsafstanden, baanwielrennen, turnen, om er maar eens een paar te noemen waarbij jij mogelijk juist een voordeel hebt.
Of na je training even op de crosstrainer. Spinning of iets van vechtsport is ook top voor conditie

• #142.693
  • #142.694
Klopt, maar zie:
Ik doe al ruim een jaar geen krachttraining meer om spiermassa kwijt te raken voor het hardlopen.

En ik MOET hardlopen.

• #142.696
Fietsen in de zomer vind ik wel relaxed. Wielrenfiets of mountainbike. Helm op en paar bidons mee. Brengt me gelijk op een goed idee voor de cut nu.
Met de mountainbike in heuvelachtig terrein kan je korte, heftige inspanningen afwisselen met herstel. Als je dan niet per se 10 rondjes moet doen achter elkaar, is er ook groot kracht/anaeroob element.

• Love
Waarderingen: BB_
  • #142.697
  • #142.699
Het is niet zo goed gesteld met mijn drijvend vermogen. Maar idd, wel relaxed, al verbrand je er waarschijnlijk iets minder kcal mee.
Ik heb mezelf ooit overmoedig als ik ben aangemeld voor een zwemwedstrijd in zee( voor de kust bij blankenberge) ik ben nog nooit zo sore geweest en heb maar 400 of 500 meter gezwommen van de 1 kilometer. Die golven waren niet normaal man.

• #142.700
Terug
Naar boven