- Waardering
- 10.369
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wait, wat?
Het is vrijdag, een vrijbrief om ieder gat naar eigen goesting te vullen.Inmiddels weet ik hoe dol jij bent op het woord "invullen", dus vul het zelf maar in 🙃

Nu rijst bij mij de welbekende vraag of vegans wel of niet doorslikken.

Het is voor mij, zeker op vrijdag, onmogelijk deze discussie aan te gaan zonder uiteindelijk te komen op de vraag: "Slik jij/slikken vegans?", maar dat vind ik onbeschoft dus ik pas even.
Vrijwillige donaties mogen altijd.Nu rijst bij mij de welbekende vraag of vegans wel of niet doorslikken.![]()
Je kan er een heel verhaal omheen draaien maar de mens valt nog steeds onder het dierenrijk hoorHet is voor mij, zeker op vrijdag, onmogelijk deze discussie aan te gaan zonder uiteindelijk te komen op de vraag: "Slik jij/slikken vegans?", maar dat vind ik onbeschoft dus ik pas even.
Een andere lijn van discussiëren zou gaan over het "boven dieren gesteld zijn" van mensen en hoe die erfenis uit religies niet alleen die bio-industrie mogelijk maakt, maar ook zorgt dat nu pas bepaalde "menselijke" eigenschappen bij dieren erkend worden. Daar heb ik ook geen zin in.
Ik houd het er voor vandaag op dat mensen wel en geen dieren zijn zoals tomaten groenten en fruit zijn.

bommetje gedaan?
Soort van.
Ach ja, beter een scheur in je zwembad dan een zwembad in je scheur.
Dus, wanneer start jouw cutlog?

Was het zoontje van een vriendin van ons.
Misschien kan je met @apfelstrudel een kookprogramma beginnen, jij als de komische kok en apfel als zichzelf.Elektrisch fornuis. Zet ik de verkeerde plaat aan waar mn keukenweegschaal even opstond. Ben mn kip aan het wegen en denk opeens wat ruikt het vreemd en wat wordt het warm hier.
![]()