XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #143.181
Misschien kan je met @apfelstrudel een kookprogramma beginnen, jij als de komische kok en apfel als zichzelf.
@BB_ als de beginnende kok die vragen stelt, fouten maakt en onhandige dingen doet en dan @apfelstrudel als de geduldige, strenge en rechtvaardige meester. En dan maakt @BB_ steeds een beetje promotie en wordt hij weer ondergespoten met bier.
We noemen het: Major Gainsss
Hopelijk heeft de Majoor wel een broek aan onder z'n schort.
Best een goede naam trouwens, al zeg ik het zelf.
Dat mag jij zeggen, ik vind het ook prachtig en ik ben de enigste en enige beoordeler van dit soort creativiteit.

Mogelijk had ik om jong en hip te lijken gekozen voor Gainzzz, maar dat hebben jullie niet nodig.

Mjjn appartementje is echt veel te klein daarvoor helaas anders had ik iedereen wel uitgenodigd.
En @Vegans?

• #143.182
@BB_ als de beginnende kok die vragen stelt, fouten maakt en onhandige dingen doet en dan @apfelstrudel als de geduldige, strenge en rechtvaardige meester. En dan maakt @BB_ steeds een beetje promotie en wordt hij weer ondergespoten met bier.

Ik heb er een iets andere voorstelling bij.

• #143.187

Dat mag jij zeggen, ik vind het ook prachtig en ik ben de enigste en enige beoordeler van dit soort creativiteit.

Mogelijk had ik om jong en hip te lijken gekozen voor Gainzzz, maar dat hebben jullie niet nodig.

En @Vegans?
Misschien is er een rolletje voor mij weggelegd als sommelier, waarbij ik anecdotes vertel over wat ik allemaal wel niet heb beleefd in het gebied waar de wijn vandaan komt? Ondertussen uitvoerig proevend en vergelijkend.

• #143.188
Misschien is er een rolletje voor mij weggelegd als sommelier, waarbij ik anecdotes vertel over wat ik allemaal wel niet heb beleefd in het gebied waar de wijn vandaan komt? Ondertussen uitvoerig proevend en vergelijkend.
Als je dan maar iedere keer in zo'n anekdote vlak voor de clue of het punt wordt afgekapt.

• #143.189
Dbb meet +bbq zou top zijn.

Mjjn appartementje is echt veel te klein daarvoor helaas anders had ik iedereen wel uitgenodigd.

Iedereen behalve @Schwarzeneggertje na zijn opmerking over mijn motor.
Is toch zonde joh, dan ben jij hele tijd bezig! Zal vast heel lekker zijn. Maar is toch veel gezelliger als je even niet op eten hoeft te letten?

• #143.190
  • Haha
Waarderingen: Boca
  • #143.191
Dus toch wel!

Okee je bent weer welkom.

Hoe bepalen wie er mogen komen? Niemand zit te wachten op @Oom Oli bijvoorbeeld.
Diegene die zijn tuin ter beschikking stelt lijkt mij.

We kunnen het anders ook gewoon ergens buiten doen. Ik kon nog wel een iconisch parkje. Misschien dat ik nog een gastoptreden kan regelen. Maken we er een soort dinershow van.

Laatst bewerkt:
  • #143.192
Dus toch wel!

Okee je bent weer welkom.

Diegene die zijn tuin ter beschikking stelt lijkt mij.

We kunnen het anders ook gewoon ergens buiten doen. Ik kon nog wel een iconisch parkje. Misschien dat ik nog een gastoptreden kan regelen. Maken we er een soort dinershow van.

Maken we geen uitzondering voor @Kathlinoo :dunno: Neptieten zijn altijd welkom bij mij.

Wie gaat het showtje opvoeren dan en moeten we daarna of tijdens met eurobiljetten strooien?

• #143.197
Nee maar oprecht, vegan of niet iedereen lijkt mij welkom. Kosten worden wel gelijkmatig verdeelt. Ik ga niet moeilijk rekenen a.d.h.v. wat iedereen wel of niet eet.

Non-profit natuurlijk aangezien ik het zelf voorstel. Ik bewaar de bonnetjes en verdeel de kosten eerlijk over alle deelnemers (waaronder ik zelf).

Je mag me altijd tippen met een flesje wijn natuurlijk :D.

Of in natura.

• #143.198
Nee maar oprecht, vegan of niet iedereen lijkt mij welkom. Kosten worden wel gelijkmatig verdeelt. Ik ga niet moeilijk rekenen a.d.v. wat iedereen wel of niet eet.

Non-profit natuurlijk aangezien ik het zelf voorstel. Ik bewaar de bonnetjes en verdeel de kosten eerlijk over alle deelnemers (waaronder ik zelf).

Je mag me altijd tippen met een flesje wijn natuurlijk :D.

Of in natura.
In

• #143.199
Bij een bbq zat ik te denken aan kippendij spiesjes, picanha, blacktiger prawns spiesjes, côte de beuff of ribroast, missch een burger? Iemand nog ideetjes? Dingen zoals spareribs wordt lastig want duurt te lang (of ik moet het thuis voorgaren, dat zou kunnen).

Kan er wat zalmtartaar bij maken. Of zalm sashimi. Tonijn sashimi kan ook.

Sushi zelf begin ik niet aan bij een bbq.

Wat salades, stokbrood(met kruidenboter, etc), wat vers fruit (meloen oid gezien het seizoen). Alle tips zijn welkom.

En gezien de doelgroep moet er natuurlijk ruim genoeg zijn. Niemand gaat met honger naar huis.

Maar zonder een locatie houdt t helaas op. Borden, bestek, tafels, etc kan ik eventueel huren.

• #143.200
Picanha's en soortgelijke stukken vlees kan ik thuis sous vide voorgaren en terugkoelen. Dan hoef ik het alleen nog ff kort te grillen op de bbq. Is wel nice, vraag maar aan @Steks.

Bavette is ook nice.

Terug
Naar boven