- Waardering
- 10.369
Ook weinig creatief 😉
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook weinig creatief 😉
Als het me enigzins lukt inNee maar oprecht, vegan of niet iedereen lijkt mij welkom. Kosten worden wel gelijkmatig verdeelt. Ik ga niet moeilijk rekenen a.d.h.v. wat iedereen wel of niet eet.
Non-profit natuurlijk aangezien ik het zelf voorstel. Ik bewaar de bonnetjes en verdeel de kosten eerlijk over alle deelnemers (waaronder ik zelf).
Je mag me altijd tippen met een flesje wijn natuurlijk.
Of in natura.

Zoiets zou kunnen ja. Maar het liefst ergens centraal in het Nederland. Provincie Utrecht zou top zijn.Zoiets?![]()
Grillen in de natuur, het hele jaar door!
Barbecueën op een rustig terrein of op het strand in de omgeving van Heerhugowaard en Broek op Langedijk.www.geestmerambacht.nl
17,50
Loosdrechtse plassen heeft ook plekken waar je mag bbq en.Zoiets zou kunnen ja. Maar het liefst ergens centraal in het Nederland. Provincie Utrecht zou top zijn.
Maak globaal een kostenplaatje en open een topic. Als de kosten onder 50€ pp zijn zal er echt wel animo zijn, aangezien je 50€ tegenwoordig snel kwijt bent voor een etentje pp.Ik zou desnoods een busje kunnen huren bij Sixt. Tafels, klapstoelen en servies kan ik huren bij Accuraat.
Tikt de kosten wel wat omhoog maar is te doen. Ligt aan het aantal deelnemers.
Meer mensen = lagere kosten pp.
Bij 15 man opkomst zou +- €20 pp (incl drinken) wel moeten lukken denk ik (tenzij ik een busje enzo moet huren.). Maar stel een busje kost, ik zeg maar wat, €90 voor een dag, dan is dat 'slechts' €6 pp extra.Maak globaal een kostenplaatje en open een topic. Als de kosten onder 50€ pp zijn zal er echt wel animo zijn, aangezien je 50€ tegenwoordig snel kwijt bent voor een etentje pp.
. Je bent dan wel afhankelijk van het weer, gok ik? Of heb je daar evt een overkapping als het wel regent?Loosdrechtse plassen heeft ook plekken waar je mag bbq en.
Bij jou op het park?
Wel gezellig, maar ligt niet centraal voor de meeste
Nou en 😊 Dan kunnen de DBBers uit Belgie er tenminste ook een keer bij zijnWel gezellig, maar ligt niet centraal voor de meeste
Als t kan ben ik voor.Wel gezellig, maar ligt niet centraal voor de meeste
Jezustering zo luxe heb ik nog nooit gegeten johBij een bbq zat ik te denken aan kippendij spiesjes, picanha, blacktiger prawns spiesjes, côte de beuff of ribroast, missch een burger? Iemand nog ideetjes? Dingen zoals spareribs wordt lastig want duurt te lang (of ik moet het thuis voorgaren, dat zou kunnen).
Kan er wat zalmtartaar bij maken. Of zalm sashimi. Tonijn sashimi kan ook.
Sushi zelf begin ik niet aan bij een bbq.
Wat salades, stokbrood(met kruidenboter, etc), wat vers fruit (meloen oid gezien het seizoen). Alle tips zijn welkom.
En gezien de doelgroep moet er natuurlijk ruim genoeg zijn. Niemand gaat met honger naar huis.
Maar zonder een locatie houdt t helaas op. Borden, bestek, tafels, etc kan ik eventueel huren.
. Ik heb wel een tuintje, maar 4 bij 5 meter is denk niet genoeg voor al die IKEA kasten hierIn!Bij een bbq zat ik te denken aan kippendij spiesjes, picanha, blacktiger prawns spiesjes, côte de beuff of ribroast, missch een burger? Iemand nog ideetjes? Dingen zoals spareribs wordt lastig want duurt te lang (of ik moet het thuis voorgaren, dat zou kunnen).
Kan er wat zalmtartaar bij maken. Of zalm sashimi. Tonijn sashimi kan ook.
Sushi zelf begin ik niet aan bij een bbq.
Wat salades, stokbrood(met kruidenboter, etc), wat vers fruit (meloen oid gezien het seizoen). Alle tips zijn welkom.
En gezien de doelgroep moet er natuurlijk ruim genoeg zijn. Niemand gaat met honger naar huis.
Maar zonder een locatie houdt t helaas op. Borden, bestek, tafels, etc kan ik eventueel huren.
Ben vast aan het oefenen.Misschien kan je met @apfelstrudel een kookprogramma beginnen, jij als de komische kok en apfel als zichzelf.
Wel eerst je vloerverwarming aanzetten.
Of je weegschaal.
Die kan ook goed warm worden blijkbaar 😅