XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #143.202
Nee maar oprecht, vegan of niet iedereen lijkt mij welkom. Kosten worden wel gelijkmatig verdeelt. Ik ga niet moeilijk rekenen a.d.h.v. wat iedereen wel of niet eet.

Non-profit natuurlijk aangezien ik het zelf voorstel. Ik bewaar de bonnetjes en verdeel de kosten eerlijk over alle deelnemers (waaronder ik zelf).

Je mag me altijd tippen met een flesje wijn natuurlijk :D.

Of in natura.
Als het me enigzins lukt in :)

• #143.203
  • #143.205
Ik zou desnoods een busje kunnen huren bij Sixt. Tafels, klapstoelen en servies kan ik huren bij Accuraat.

Tikt de kosten wel wat omhoog maar is te doen. Ligt aan het aantal deelnemers.

Meer mensen = lagere kosten pp.

• #143.207
Ik zou desnoods een busje kunnen huren bij Sixt. Tafels, klapstoelen en servies kan ik huren bij Accuraat.

Tikt de kosten wel wat omhoog maar is te doen. Ligt aan het aantal deelnemers.

Meer mensen = lagere kosten pp.
Maak globaal een kostenplaatje en open een topic. Als de kosten onder 50€ pp zijn zal er echt wel animo zijn, aangezien je 50€ tegenwoordig snel kwijt bent voor een etentje pp.

• #143.208
Maak globaal een kostenplaatje en open een topic. Als de kosten onder 50€ pp zijn zal er echt wel animo zijn, aangezien je 50€ tegenwoordig snel kwijt bent voor een etentje pp.
Bij 15 man opkomst zou +- €20 pp (incl drinken) wel moeten lukken denk ik (tenzij ik een busje enzo moet huren.). Maar stel een busje kost, ik zeg maar wat, €90 voor een dag, dan is dat 'slechts' €6 pp extra.

Een bbq is niet zo duur. Heb niet zoveel verschillende ingrediënten nodig. Maar we kunnen het zo gek maken als we willen natuurlijk.

Als men allerlei mooie stukken dry aged prime beef wilt wordt het duurder. Maar zelfs dan valt het allemaal wel mee denk ik.

Maar ja je hebt gelijk, ik maak binnenkort wel een begroting dan weten we van hoe of wat :).

Hoeveel gram vlees de man zal ik van uitgaan? 400 a 500 g gemiddeld genomen?

• Like
Waarderingen: AK
  • #143.214
Bij een bbq zat ik te denken aan kippendij spiesjes, picanha, blacktiger prawns spiesjes, côte de beuff of ribroast, missch een burger? Iemand nog ideetjes? Dingen zoals spareribs wordt lastig want duurt te lang (of ik moet het thuis voorgaren, dat zou kunnen).

Kan er wat zalmtartaar bij maken. Of zalm sashimi. Tonijn sashimi kan ook.

Sushi zelf begin ik niet aan bij een bbq.

Wat salades, stokbrood(met kruidenboter, etc), wat vers fruit (meloen oid gezien het seizoen). Alle tips zijn welkom.

En gezien de doelgroep moet er natuurlijk ruim genoeg zijn. Niemand gaat met honger naar huis.

Maar zonder een locatie houdt t helaas op. Borden, bestek, tafels, etc kan ik eventueel huren.
Jezustering zo luxe heb ik nog nooit gegeten joh :p. Ik heb wel een tuintje, maar 4 bij 5 meter is denk niet genoeg voor al die IKEA kasten hier

• #143.215
Bij een bbq zat ik te denken aan kippendij spiesjes, picanha, blacktiger prawns spiesjes, côte de beuff of ribroast, missch een burger? Iemand nog ideetjes? Dingen zoals spareribs wordt lastig want duurt te lang (of ik moet het thuis voorgaren, dat zou kunnen).

Kan er wat zalmtartaar bij maken. Of zalm sashimi. Tonijn sashimi kan ook.

Sushi zelf begin ik niet aan bij een bbq.

Wat salades, stokbrood(met kruidenboter, etc), wat vers fruit (meloen oid gezien het seizoen). Alle tips zijn welkom.

En gezien de doelgroep moet er natuurlijk ruim genoeg zijn. Niemand gaat met honger naar huis.

Maar zonder een locatie houdt t helaas op. Borden, bestek, tafels, etc kan ik eventueel huren.
In!

• #143.216
Misschien kan je met @apfelstrudel een kookprogramma beginnen, jij als de komische kok en apfel als zichzelf.
Ben vast aan het oefenen.
IMG_20230709_125807.jpg

Terug
Naar boven