- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Hoe heet het wanneer een ei op de grond valt?
Eggcident
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe heet het wanneer een ei op de grond valt?
Ja, laat die grapjes maar aan mij over, jij bent de "aangever".Hoe heet het wanneer een ei op de grond valt?
Eggcident
Dit lijkt wel heel erg op mijn opzetje van de zich ontwikkelende beginner.
Jij bent zo iemand die een film 15 keer opnieuw kan bekijken en het nog steeds even lollig vindt?Denk dat die wat mooie verhalen heeft. Wat maakt het uit of het waar is 😂
Als het een goede grap betreft welJij bent zo iemand die een film 15 keer opnieuw kan bekijken en het nog steeds even lollig vindt?
Zoveel heeft oli er nog niet gemaakt.
Zeker, er zijn films en boeken waar je bij een volgende keer kijken weer nieuwe dingen opvallen!Jij bent zo iemand die een film 15 keer opnieuw kan bekijken en het nog steeds even lollig vindt?
Alleen in jouw log.Jij bent zo iemand die een film 15 keer opnieuw kan bekijken en het nog steeds even lollig vindt?

Mankini mate 👍
Zwembroek, overhemd en stropdas. Lekker studentikoos. Uiteraard op slippers (met sokken).
Dat is in. Net zoals op badslippers. Zonnebrillen zie ik ook al bij de Big Gym hier.Lekker trainen in die commerciële gyms: Iemand was net op blote voeten aan 't benchpressen ....
![]()
Van schrik liet je een dumbbell vallen... Op zijn tenen?Lekker trainen in die commerciële gyms: Iemand was net op blote voeten aan 't benchpressen ....
![]()
Bij mij in de BigGym is op blote voeten trainen verboten.Dat is in. Net zoals op badslippers. Zonnebrillen zie ik ook al bij de Big Gym hier.
Ja, want daar wordt het minder smerig van, als stukken nagel, huid, bot en bloed alle kanten op spatten...Van schrik liet je een dumbbell vallen... Op zijn tenen?

En ik maar denken dat mensen dat deden omdat ze wat op haddenDat is in. Net zoals op badslippers. Zonnebrillen zie ik ook al bij de Big Gym hier.