Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #143.801
Zo, twee doden met Decibel?

Vreselijk! Je kunt bijna niet anders dan aannemen dat het drugs of drank gerelateerd is. Blijft afschuwelijk, beiden zo jong!

• #143.802
M'n man is ineens "super vreselijk ongekend niet normaal ziek" .. vanaf morgen is hij alleen met de kleine voor een aantal dagen.

Toeval?
THINK NOT
voor degenen die zich afvragen hoe hij dan zo vreselijk ziek is; hij zit op de bank half te slapen en gaf aan keelpijn te hebben............
Fried Rice Cooking GIF by Nigel Ng (Uncle Roger)

• #143.803
M'n man is ineens "super vreselijk ongekend niet normaal ziek" .. vanaf morgen is hij alleen met de kleine voor een aantal dagen.

Toeval?
THINK NOT
voor degenen die zich afvragen hoe hij dan zo vreselijk ziek is; hij zit op de bank half te slapen en gaf aan keelpijn te hebben............
Fried Rice Cooking GIF by Nigel Ng (Uncle Roger)
Hij is misschien moe van jou. :trollface:

• #143.805
  • #143.812
Ik denk dat het altijd ingewikkeld is als er kinderen zijn.

Dat sowieso + woon in Engeland dus immigratie zaakjes komen er ook bij kijken.
Lang verhaal kort, vanaf februari kan ik sowieso weg. Voor die tijd naar de gym om de kracht op te bouwen om te gaan :roflol:

nee is niet grappig, maar beetje zelfspot denk ik

• #143.814
Dat sowieso + woon in Engeland dus immigratie zaakjes komen er ook bij kijken.
Lang verhaal kort, vanaf februari kan ik sowieso weg. Voor die tijd naar de gym om de kracht op te bouwen om te gaan :roflol:

nee is niet grappig, maar beetje zelfspot denk ik
Maar waarom kom je na zoveel jaar offline te zijn geweest, van deze bijzonder persoonlijke dingen op een openbaar forum tegen vreemdelingen vertellen, kansen dat je toekomstige ex meeleest (of iemand van zijn kring) zijn niet geheel onmogelijk…

Ik krijg het gevoel dat je op een negatieve manier aandacht zoekt.

• #143.815
Maar waarom kom je na zoveel jaar offline te zijn geweest, van deze bijzonder persoonlijke dingen op een openbaar forum tegen vreemdelingen vertellen, kansen dat je toekomstige ex meeleest (of iemand van zijn kring) zijn niet geheel onmogelijk…

Mijn man is Engels en spreekt vrijwel geen (gewoon geen) Nederlands. Niemand in zijn kringen behalve ik (en mijn familie).

Wel bijzonder dat als iemand zegt/aangeeft mishandeling te ondervinden, diegene dan 'aandacht zoekt'. Bravo.

Maar nee, ik zoek geen aandacht. Toch bedankt voor je mening hoor!

• #143.816

Overigens zoekt iedereen die hier iets plaatst aandacht :roflol: daar is een forum voor :nut:

• #143.818
Wel bijzonder dat als iemand zegt/aangeeft mishandeling te ondervinden, diegene dan 'aandacht zoekt'. Bravo.
Tegen vreemdelingen die enkele eenzijdig een vaag verhaal kunnen aanhoren is dit Idd aandacht zoeken. Hier zijn slachtofferhulp groepen voor, niet een bodybuilding forum.
tief toch lekker op met je zelfmedelijden

• #143.820
Oude tijden herleven :cheer:

Terug
Naar boven