Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #143.823
Na mijn nachtdienst rond half 12 wakker gebeld door mij moeder met de mededeling dat mijn vader met druk op zijn borst naar het ziekenhuis was gebracht. Het was niet accuut/ernstig dus ik hoefde niet te komen, het is namelijk best eens stukje rijden. Aan het einde van middag nog een half uurtje geslapen. Mijn vader heeft wel wat vernauwingen van zijn kransslagader, maar dat is normaal voor zijn leeftijd. Hij blijft nog een nachtje ter observatie en ik ga proberen nog even wat te slapen voor ik weer moet werken.

• #143.824
Geen idee wat je bedoelt want 1. ik ben geen dikkertje en 2. ik kom niet in Nederland wonen. Of had je het over mijn man? :roflol:
Misschien heeft @Appelstroop interesse in jou man, aangezien die al handschoentjes heeft en dus mixed signals daarmee afgeeft.

Omschrijf jezelf eens, ben wel benieuwd hoe je in jou situatie terecht bent gekomen. Niemand die je hier kent dus gooi het er maar uit meid.

• #143.825
Tegen vreemdelingen die enkele eenzijdig een vaag verhaal kunnen aanhoren is dit Idd aandacht zoeken. Hier zijn slachtofferhulp groepen voor, niet een bodybuilding forum.
tief toch lekker op met je zelfmedelijden

Zeg je dit ook tegen iedereen die begint over werk, auto's, vrienden, studeren, verlies en dergelijke? Oh nee want ookal is dat geen bodybuilding, het maakt jou niet ongemakkelijk voelen dus dan mag het!
Tief lekker zelf op, je hoeft niet te reageren he

• #143.827
Na mijn nachtdienst rond half 12 wakker gebeld door mij moeder met de mededeling dat mijn vader met druk op zijn borst naar het ziekenhuis was gebracht. Het was niet accuut/ernstig dus ik hoefde niet te komen, het is namelijk best eens stukje rijden. Aan het einde van middag nog een half uurtje geslapen. Mijn vader heeft wel wat vernauwingen van zijn kransslagader, maar dat is normaal voor zijn leeftijd. Hij blijft nog een nachtje ter observatie en ik ga proberen nog even wat te slapen voor ik weer moet werken.

Heel veel sterkte! Hopelijk knapt je vader weer op en blijft het hierbij verder.

• #143.828
Sterkte.

• #143.829
Misschien heeft @Appelstroop interesse in jou man, aangezien die al handschoentjes heeft en dus mixed signals daarmee afgeeft.

Omschrijf jezelf eens, ben wel benieuwd hoe je in jou situatie terecht bent gekomen. Niemand die je hier kent dus gooi het er maar uit meid.

Haha ik ken wel mensen hier hoor :roflol: maar nee, slachtoffers moeten hun bek houden, aldus chrAss, dus..

• #143.833
Terug
Naar boven