ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Ja zit @chrash weer aan de valium 😋
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja zit @chrash weer aan de valium 😋
Nee

Misschien heeft @Appelstroop interesse in jou man, aangezien die al handschoentjes heeft en dus mixed signals daarmee afgeeft.Geen idee wat je bedoelt want 1. ik ben geen dikkertje en 2. ik kom niet in Nederland wonen. Of had je het over mijn man?![]()
Tegen vreemdelingen die enkele eenzijdig een vaag verhaal kunnen aanhoren is dit Idd aandacht zoeken. Hier zijn slachtofferhulp groepen voor, niet een bodybuilding forum.
tief toch lekker op met je zelfmedelijden
Nee, want dat is interessantZeg je dit ook tegen iedereen die begint over werk, auto's, vrienden, studeren, verlies en dergelijke?
Na mijn nachtdienst rond half 12 wakker gebeld door mij moeder met de mededeling dat mijn vader met druk op zijn borst naar het ziekenhuis was gebracht. Het was niet accuut/ernstig dus ik hoefde niet te komen, het is namelijk best eens stukje rijden. Aan het einde van middag nog een half uurtje geslapen. Mijn vader heeft wel wat vernauwingen van zijn kransslagader, maar dat is normaal voor zijn leeftijd. Hij blijft nog een nachtje ter observatie en ik ga proberen nog even wat te slapen voor ik weer moet werken.
Sterkte.Na mijn nachtdienst rond half 12 wakker gebeld door mij moeder met de mededeling dat mijn vader met druk op zijn borst naar het ziekenhuis was gebracht. Het was niet accuut/ernstig dus ik hoefde niet te komen, het is namelijk best eens stukje rijden. Aan het einde van middag nog een half uurtje geslapen. Mijn vader heeft wel wat vernauwingen van zijn kransslagader, maar dat is normaal voor zijn leeftijd. Hij blijft nog een nachtje ter observatie en ik ga proberen nog even wat te slapen voor ik weer moet werken.
Misschien heeft @Appelstroop interesse in jou man, aangezien die al handschoentjes heeft en dus mixed signals daarmee afgeeft.
Omschrijf jezelf eens, ben wel benieuwd hoe je in jou situatie terecht bent gekomen. Niemand die je hier kent dus gooi het er maar uit meid.
maar nee, slachtoffers moeten hun bek houden, aldus chrAss, dus..Ok @rippedmeeuw zonder piemolHaha ik ken wel mensen hier hoormaar nee, slachtoffers moeten hun bek houden, aldus chrAss, dus..
Ik ben vannacht als het goed is niet alleen en we hebben een slaapstoel.

Meeuw is in behandeling als het goed is. Return of The Meeuw.
Denk je nu echt dat die jongen dat gaat doorzetten? Indien ja wens ik hem alle succes en gruwelijk respect ervoor.Meeuw is in behandeling als het goed is. Return of The Meeuw.
Jij herkent jezelf in hem?Denk je nu echt dat die jongen dat gaat doorzetten? Indien ja wens ik hem alle succes en gruwelijk respect ervoor.
Maar mijn alarmbellen gaan hard af.
Nee, ik heb niet het IQ van een hamster, maar vind het wel knap al mensen zich herpakken

Ja ik kom ook uit de nachtdienst en rond 0915 eruit. Dat voel ik nu ook wel.Ik ben vannacht als het goed is niet alleen en we hebben een slaapstoel.![]()
Zit wel kern van waarheid in. Vind dat @Schwarzeneggertje het de laatste tijd vooral op me gemunt heeft!
Ik was zondag ook al om 8 uur uit bed en ben niet meer gaan slapen voor mijn eerste nacht.Ja ik kom ook uit de nachtdienst en rond 0915 eruit. Dat voel ik nu ook wel.
Waarvan ben je dan slachtoffer?Haha ik ken wel mensen hier hoormaar nee, slachtoffers moeten hun bek houden, aldus chrAss, dus..