AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #143.844
Na mijn nachtdienst rond half 12 wakker gebeld door mij moeder met de mededeling dat mijn vader met druk op zijn borst naar het ziekenhuis was gebracht. Het was niet accuut/ernstig dus ik hoefde niet te komen, het is namelijk best eens stukje rijden. Aan het einde van middag nog een half uurtje geslapen. Mijn vader heeft wel wat vernauwingen van zijn kransslagader, maar dat is normaal voor zijn leeftijd. Hij blijft nog een nachtje ter observatie en ik ga proberen nog even wat te slapen voor ik weer moet werken.
Heel veel sterkte!
Mijn moeder heeft een jaar geleden ook zoiets gehad. Torenhoge bloeddruk (heeft ze al heel lang) en dus druk op de borst. Met de ambulance naar het ziekenhuis gereden maar onderzoeken wezen (gelukkig) niks uit wat kon wijzen op een hartinfarct oid.
Uiteindelijk bleek het een middenrifbreuk te zijn wat regelmatig voorkomt bij mensen van middelbare leeftijd...
Mocht er niks uit de onderzoeken komen dan zou dit misschien nog de oorzaak van de druk op de borst kunnen zijn... het wordt niet altijd gelinkt aan de klachten maar wellicht de moeite om uit te zoeken.

• #143.850
Dat sowieso + woon in Engeland dus immigratie zaakjes komen er ook bij kijken.
Lang verhaal kort, vanaf februari kan ik sowieso weg. Voor die tijd naar de gym om de kracht op te bouwen om te gaan :roflol:

nee is niet grappig, maar beetje zelfspot denk ik
Ik wens je heel veel kracht mentaal vooral denk ik dan maar.
Een stap zetten om uit elkaar te gaan zet je niet zomaar.
Ik hoop dat je vriendinnen hebt die je in vertrouwen kan nemen.

:engel:

• #143.858
Mijn man is Engels en spreekt vrijwel geen (gewoon geen) Nederlands. Niemand in zijn kringen behalve ik (en mijn familie).

Wel bijzonder dat als iemand zegt/aangeeft mishandeling te ondervinden, diegene dan 'aandacht zoekt'. Bravo.

Maar nee, ik zoek geen aandacht. Toch bedankt voor je mening hoor!

slapped-smacked.gif

Terug
Naar boven