- Waardering
- 23.878
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Terechte comeback, dacht er jou ooit te hebben gezien
Heel veel sterkte!Na mijn nachtdienst rond half 12 wakker gebeld door mij moeder met de mededeling dat mijn vader met druk op zijn borst naar het ziekenhuis was gebracht. Het was niet accuut/ernstig dus ik hoefde niet te komen, het is namelijk best eens stukje rijden. Aan het einde van middag nog een half uurtje geslapen. Mijn vader heeft wel wat vernauwingen van zijn kransslagader, maar dat is normaal voor zijn leeftijd. Hij blijft nog een nachtje ter observatie en ik ga proberen nog even wat te slapen voor ik weer moet werken.
WeeejoIk was zondag ook al om 8 uur uit bed en ben niet meer gaan slapen voor mijn eerste nacht.
Fish & chips
Wat
Trager typen gaat moeilijk.
Ik wens je heel veel kracht mentaal vooral denk ik dan maar.Dat sowieso + woon in Engeland dus immigratie zaakjes komen er ook bij kijken.
Lang verhaal kort, vanaf februari kan ik sowieso weg. Voor die tijd naar de gym om de kracht op te bouwen om te gaan
nee is niet grappig, maar beetje zelfspot denk ik

Ja slechte track record zo
Ik wens je heel veel kracht mentaal vooral denk ik dan maar.
Een stap zetten om uit elkaar te gaan zet je niet zomaar.
Ik hoop dat je vriendinnen hebt die je in vertrouwen kan nemen.
![]()

Je zaait wat je oogst.Dankjewel! Dat is heel aardig van je
kunnen sommigen hier wat van leren

you reap what you sow.
Is 93 d'r gewichtsklasse? 😍Maak je niet druk, ook in NL hebben we mannen die van dikkertjes houden zoals @chrisk
Volgens mij zijn we hier om elkaar te steunen. Kritische vragen stellen prima. Maar gaat m.i. vooral om steun toch. 🙏🏼😋Dankjewel! Dat is heel aardig van je
kunnen sommigen hier wat van leren
Mijn man is Engels en spreekt vrijwel geen (gewoon geen) Nederlands. Niemand in zijn kringen behalve ik (en mijn familie).
Wel bijzonder dat als iemand zegt/aangeeft mishandeling te ondervinden, diegene dan 'aandacht zoekt'. Bravo.
Maar nee, ik zoek geen aandacht. Toch bedankt voor je mening hoor!
Volgens mij zijn we hier om elkaar te steunen. Kritische vragen stellen prima. Maar gaat m.i. vooral om steun toch. 🙏🏼😋
johWat je zaait, zul je oogsten.
Niet 'je zaait wat je oogst'
Precies!