Owk. K ben mee. 😅 mijn excuses.Hij zegt dat hij je moeder betaald.
Dus vroeg ik mij af of ze mogelijk in de zorg werkte. Op een afdeling waar gigantische r**ards (meeuw) zitten. Snappie?
Nvm
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Owk. K ben mee. 😅 mijn excuses.Hij zegt dat hij je moeder betaald.
Dus vroeg ik mij af of ze mogelijk in de zorg werkte. Op een afdeling waar gigantische r**ards (meeuw) zitten. Snappie?
Nvm
Wordt dat geen contest met meer gegadigden?Kunnen we @Bullshark een banner geven voor meest irritante forumlid?
Ik dacht dat je een nieuw lid was maar zie dat je al 10 jaar lid ben. Was je gedetineerd?
Laten we het hopen.Ik dacht dat je een nieuw lid was maar zie dat je al 10 jaar lid ben. Was je gedetineerd?
Ik dacht dat je een nieuw lid was maar zie dat je al 10 jaar lid ben. Was je gedetineerd?
God wat hoop ik dat die meerdere personen allemaal weer terug komen.
van mij mogen ze.hoe kan je 1.9km als een flinke wandeling zien? Is nauwelijks een blokje om. Je moet echt redelijk obese zijn als zo'n klein stukje lopen al een achievement is. Nam je eerst de auto voor zoiets?Sssshh tegen niemand zeggen!
Nee, was er vanaf gegaan vanwege meerdere personen die nu heel toevallig (met nieuw beleid en regels) bijna allemaal weg zijn + gewoon geen zin meer in loggen. Plus tijd daarna gestopt met trainen dus geen nut.
Ben er nog hoorSssshh tegen niemand zeggen!
Nee, was er vanaf gegaan vanwege meerdere personen die nu heel toevallig (met nieuw beleid en regels) bijna allemaal weg zijn + gewoon geen zin meer in loggen. Plus tijd daarna gestopt met trainen dus geen nut.
hoe kan je 1.9km als een flinke wandeling zien? Is nauwelijks een blokje om. Je moet echt redelijk obese zijn als zo'n klein stukje lopen al een achievement is. Nam je eerst de auto voor zoiets?
![]()

Still alive & kickingWeet ik, ik bedoelde jou ook niet
Hoe is het met de gym?
Dat is ook het punt. Het zit in jouw fysiekDe flinkheid van mijn wandeling zit niet in de afstand, domme banaan.

Wat wil je dan dat ik doe, heen en terug en weer heen zodat jij tevreden bent?![]()
gewoon tussen de 10000 en 15000 stappen als je serieus bent en geen onzin zoals 1.9km en dan net doen of het super stijl omhoog is daar in Nottingham