Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #144.462
Kunnen we @Bullshark een banner geven voor meest irritante forumlid?

• #144.465
Sowieso is daar nog een hell van een contestant!

Season 9 Thank You GIF by The Office

• #144.468
Ik dacht dat je een nieuw lid was maar zie dat je al 10 jaar lid ben. Was je gedetineerd?

Sssshh tegen niemand zeggen!

Nee, was er vanaf gegaan vanwege meerdere personen die nu heel toevallig (met nieuw beleid en regels) bijna allemaal weg zijn + gewoon geen zin meer in loggen. Plus tijd daarna gestopt met trainen dus geen nut.

• Like
Waarderingen: Boca
  • #144.471

Nee, was er vanaf gegaan vanwege meerdere personen die nu heel toevallig (met nieuw beleid en regels) bijna allemaal weg zijn + gewoon geen zin meer in loggen. Plus tijd daarna gestopt met trainen dus geen nut.
hoe kan je 1.9km als een flinke wandeling zien? Is nauwelijks een blokje om. Je moet echt redelijk obese zijn als zo'n klein stukje lopen al een achievement is. Nam je eerst de auto voor zoiets?

classof2021-graduation.gif

• #144.472

Ben er nog hoor

• #144.473
hoe kan je 1.9km als een flinke wandeling zien? Is nauwelijks een blokje om. Je moet echt redelijk obese zijn als zo'n klein stukje lopen al een achievement is. Nam je eerst de auto voor zoiets?

classof2021-graduation.gif

De flinkheid van mijn wandeling zit niet in de afstand, domme banaan.

• #144.479
Wat wil je dan dat ik doe, heen en terug en weer heen zodat jij tevreden bent? :roflol:

gewoon tussen de 10000 en 15000 stappen als je serieus bent en geen onzin zoals 1.9km en dan net doen of het super stijl omhoog is daar in Nottingham

• #144.480
gewoon tussen de 10000 en 15000 stappen als je serieus bent en geen onzin zoals 1.9km en dan net doen of het super stijl omhoog is daar in Nottingham

Als je dan toch de moeite neemt om je obsessie over mij te voeden, doe dan even beter je best. Ik liep ergens naartoe. Of weet je niet wat dat betekent omdat je zelf geen leven hebt en zelf nergens heen hoeft?

Terug
Naar boven