MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #144.441
O tempora o mores.

Mijn schoondochter leerde op het eind van het laatste jaar, wat wij aan het begin van het eerste jaar kregen bij de studie biologie.

Andersom zei mijn broer, toen ik me na een jaar of tien Engels spreken een native speaker waande en bv. ook de sollicitatiebrief van mijn Engelse vrouw (die nota bene een master in die taal had gedaan) voor een functie bij Shell had geschreven, dat ik nog steeds als Arnold klonk...
Waar hebben wij de eer aan te danken dat jij hier lid bent op het forum.

• #144.452
Sterk man. Je bevestigt alleen maar hoe nutteloos het is dat er een pak van ons belastingsgeld naar types zoals jou vloeit.
Trouwens, betalen? Je kan niet eens je eigen sokken betalen, waardeloos stuk marginaal.
Sokken lukt vast wel van zijn zakgeld :emo:

• #144.455
Pas maar op... straks krijgen jullie de schuld weer van zijn mentale problemen... ipv echt hulp te zoeken, moet die hier wel blijven voor de "positieve" aandacht :clown:

• #144.457
Sterk man. Je bevestigt alleen maar hoe nutteloos het is dat er een pak van ons belastingsgeld naar types zoals jou vloeit.
Trouwens, betalen? Je kan niet eens je eigen sokken betalen, waardeloos stuk marginaal.
Werkt je moeder toevallig in de ggz op een afdeling die hulp bied aan gigantische r**ards?

• #144.458
Werkt je moeder toevallig in de ggz op een afdeling die hulp bied aan gigantische r**ards?
Neen, heb jij ook een moedercomplex mss?
De mijne is alvast een prachtvrouw die hard gewerkt heeft en ondertussen 3 kinderen opgevoed heeft. Ze hoeft hier dus niet beledigd te worden door iemand die zelfs nog niet voor zichzelf kan zorgen.

• #144.459
Neen, heb jij ook een moedercomplex mss?
De mijne is alvast een prachtvrouw die hard gewerkt heeft en ondertussen 3 kinderen opgevoed heeft. Ze hoeft hier dus niet beledigd te worden door iemand die zelfs nog niet voor zichzelf kan zorgen.
Je snapt de grap niet. Ik beledig je moeder juist niet.

• #144.460
Hij zegt dat hij je moeder betaald.

Dus vroeg ik mij af of ze mogelijk in de zorg werkte. Op een afdeling waar gigantische r**ards (meeuw) zitten. Snappie?

Nvm

Terug
Naar boven