AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #144.501
Nee, het was geen casual walk, maar het was ook geen 'workout', aangezien ik specifiek ergens heen ging. Anders had ik wel langer gelopen. Casual doe ik op m'n dooie gemakje, deze wandeling was een stevige wandeling omdat ik ..stevig doorwandelde.. Jeetje dat ik dit moet uitleggen zeg :roflol:
Ja, ik was best trots dat ik 5 minuten van de tijd afgelopen heb. En? Je punt?
Waarom post je er dan zo uitgebreid over terwijl het nu volgens nou niet noemenswaardig is?

• #144.504
Dan denk je dus dat ze wel even hun best voor je doen als je zomaar even 15k zou gaan kunnen uitgeven aan meubels… dinsdag komt de offerte. Niets gezien.

Balen. En nu ga ik natuurlijk dat geld zeker niet allemaal meer daar uitgeven.

Zit wel een beetje met lever tijden van banken…. Dat duurt namelijk even…

• #144.505
Een maand of 2 geleden een nieuwe cv ketel laten plaatsen. Gast kwam even zeggen dat hij via het dak kapel even het dak op moest. Geen probleem uiteraard.
Kwam daarna zeggen dat het hem opviel dat er een paar dakpannen niet goed lagen. Had hij wel even gefixed voor me.
Geen lekage gehad vroeg hij? Nee hoor nergens last van.

Terug naar vandaag.
Heel me dak is ingezakt achter de cv ketel. Alle vlakke delen die tussen de balken lopen. :eek:
Alles zeiknat geregend de afgelopen weken.
In de 6 jaar dat we hier wonen is er nog nooit iemand op het dak geweest behalve die knul. Maar vrees dat het mijn woord tegen dat van hem zal zijn.

• #144.506
Een maand of 2 geleden een nieuwe cv ketel laten plaatsen. Gast kwam even zeggen dat hij via het dak kapel even het dak op moest. Geen probleem uiteraard.
Kwam daarna zeggen dat het hem opviel dat er een paar dakpannen niet goed lagen. Had hij wel even gefixed voor me.

Terug naar vandaag.
Heel me dak is ingezakt achter de cv ketel. Alle vlakke delen die tussen de balken lopen. :eek:
In de 6 jaar dat we hier wonen is er nog nooit iemand op het dak geweest behalve die knul. Maar vrees dat het mijn woord tegen dat van hem zal zijn.

Toen je zijn BMI zag had je niet iets van "mss kan hij beter niet het dak op"?

• #144.507

Terug naar vandaag.
Fucked up. :(

Nog een keer uitnodigen en dan een duwtje geven als ie boven staat.

• #144.510
Gisteren de fietskar verkocht, vanochtend gaf mijn auto de melding dat mijn remmen versleten zijn, de achterremmen blijken aan te lopen en dat kan vandaag niet meer gerepareerd worden. Ik moet dan zo toch nog een vervangende auto voor minimaal 2 dagen regelen want de kids zijn nog net niet zo ver dat we met de fiets naar school kunnen.

• #144.511
NAV moeite met conditieopbouw en hardlopen bij de sportarts geweest voor een uitgebreid onderzoek om te zoeken naar onderliggende medische redenen.

Beetje dubbel gevoel de uitslag.

-hart, longen en spieren functioneren goed zonder enige indicatie voor problemen.
-zeer slechte natuurlijke aanleg voor hardlopen en conditie
-jarenlang krachttrainen heeft behoorlijk tegengewerkt
-gezien mijn lengte en bouw zou hij adviseren maximaal 80-82kg te wegen en nog minstens 5kg vet en 5kg spiermassa te verliezen(18% vet op dit moment). Ondanks dat ik dus al 7kg kwijt ben(20/80 vet en spiermasaa)

Conclusie: absoluut niet gemaakt om te hardlopen en ondanks 2 jaar geen krachttraining meer en dat de stats en uiterlijk het niet zo snel zouden verraden nogsteeds behoorlijk spiermassa en vet te veel voor mijn bouw.

2x per week crossfit en hardlopen op 80-90% van max hartslag.

• #144.512
NAV moeite met conditieopbouw en hardlopen bij de sportarts geweest voor een uitgebreid onderzoek om te zoeken naar onderliggende medische redenen.

-hart, longen en spieren functioneren goed zonder enige indicatie voor problemen.
-gezien mijn lengte en bouw zou hij adviseren maximaal 80-82kg te wegen en nog minstens 5kg vet en 5kg spiermassa te verliezen(18% vet op dit moment). Ondanks dat ik dus al 7kg kwijt ben(20/80 vet en spiermasaa)

Conclusie: absoluut niet gemaakt om te hardlopen en ondanks 2 jaar geen krachttraining meer en dat de stats en uiterlijk het niet zo snel zouden verraden nogsteeds behoorlijk spiermassa en vet te veel voor mijn bouw.

Heb de test waar je een tijd geleden voor aan het trainen was wel goed doorlopen?

• #144.513
Heb de test waar je een tijd geleden voor aan het trainen was wel goed doorlopen?
Uiteindelijk kotsend gehaald met enkele seconden over.

Dus ja dat wel, maar veel moeilijker dan het zou moeten zijn. Dat is ook waarom ik dit onderzoek wilde doen. Ik zag om me heen mensen die nooit sportte die met een paar keer oefenen er soepel doorheen gingen, terwijl ik echt serieus moest trainen en echt tot de absolute max moest vechten om het te halen.

• #144.514
Dan denk je dus dat ze wel even hun best voor je doen als je zomaar even 15k zou gaan kunnen uitgeven aan meubels… dinsdag komt de offerte. Niets gezien.

Gelukkig nog niks uitgegeven dan? Mijn broer en z'n vriendin hadden voor 15k aan nieuwe badkamer besteed bij Van Stiphout Badkamers, zijn nu failliet.
Dat is pech, geld en badkamer weg :fuu:

• #144.515
  • #144.517

Even contact opnemen, misschien staat er een fout in je contactgegevens.

• #144.518
Uiteindelijk kotsend gehaald met enkele seconden over.

Dus ja dat wel, maar veel moeilijker dan het zou moeten zijn. Dat is ook waarom ik dit onderzoek wilde doen. Ik zag om me heen mensen die nooit sportte die met een paar keer oefenen er soepel doorheen gingen, terwijl ik echt serieus moest trainen en echt tot de absolute max moest vechten om het te halen.
Gefeliciteerd en respect voor je doorzettingsvermogen!

Ook blij voor je dat je gezond bent.

Ik ben duidelijk de sportarts niet, maar 82kg op 189 lijkt mij wat iel om nog een zware tas aan je kast te hangen.

Crossfit (van de sportarts?) valt hier altijd goed in de smaak. :roflol:

Ga je je progressie loggen?

Succes!

Laatst bewerkt:
  • #144.519

Zou gewoon lekker rustig zone 2 hartslag lopen ook beter voor eventuele blessures.

Terug
Naar boven