XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #144.481
Als je dan toch de moeite neemt om je obsessie over mij te voeden, doe dan even beter je best. Ik liep ergens naartoe. Of weet je niet wat dat betekent omdat je zelf geen leven hebt en zelf nergens heen hoeft?
waarom post je het dan alsof het een work-out is?

• #144.482
waarom post je het dan alsof het een work-out is?

Dat deed ik niet. Wel kansloos hoor, je hebt een log ban en doet nog steeds je best om alles over mij te weten te komen :roflol: hahaha wow.
Oh btw, in Nottingham heb je hele stijle hellingen hoor :) niet dat dat ertoe doet (want daar liep ik helemaal niet. Ik zei nergens dat het super stijle hellingen waren, waar ik liep :roflol: )

Laatst bewerkt:
  • #144.483
Hoe negatief sommige mensen hier zijn is echt ongelofelijk en continue elkaar op de vingers wijzen, sommige van jullie lijken net vrouwen 🫣

• #144.484
Dat deed ik niet. Wel kansloos hoor, je hebt een log ban en doet nog steeds je best om alles over mij te weten te komen :roflol: hahaha wow.
Oh btw, in Nottingham heb je hele stijle hellingen hoor :) niet dat dat ertoe doet (want daar liep ik helemaal niet. Ik zei nergens dat het super stijle hellingen waren, waar ik liep :roflol: )
Woon je daar al lang? Waarom eigenlijk, werk?

• #144.488
Dus geen radicale downhill mountainbikers?

• #144.492
Je bedoelt een obsessieve stalker als Bobby10 :roflol:
IMG_5822.jpeg

IMG_5823.jpeg

• #144.494
Vooral veel radicale 'scooter' (elektrische step) rijders :roflol:
Zullen vast wel heel veel goede gebieden zijn voor mountainbikers, er zijn behoorlijk wat bergen in Engeland, maar waar ik kom is veelal stad en woonwijken :o
Engeland is zoveel leuker dan Nederland op het gebied van mountaibiken. Mijn ex was Engelse, op het laatst droomde ik in die taal.

• #144.496
Jij post zelfs tijden erbij en hoe trots je was dat je een paar min sneller was dan Maps.:roflol: Maar nee het was een casual walk

• #144.499
Jij post zelfs tijden erbij en hoe trots je was dat je een paar min sneller was dan Maps.:roflol: Maar nee het was een casual walk

Nee, het was geen casual walk, maar het was ook geen 'workout', aangezien ik specifiek ergens heen ging. Anders had ik wel langer gelopen. Casual doe ik op m'n dooie gemakje, deze wandeling was een stevige wandeling omdat ik ..stevig doorwandelde.. Jeetje dat ik dit moet uitleggen zeg :roflol:
Ja, ik was best trots dat ik 5 minuten van de tijd afgelopen heb. En? Je punt?

• #144.500
Wou vandaag langs mijn favoriete Italiaanse restaurant maar zij blijken met vakantie te zijn tm 8 sept :(

Terug
Naar boven