Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #144.786
Komt door die hele feministische movement.

En dat komt weer door mensen zoals Bert die meedoen aan de postcodeloterij.
Fucking chantage die postcodeloterij. Je hebt minder kans om te winnen dan bij de staatsloterij. Maar het idee dat je buren tonnen winnen en jij niets…. Dat is de trigger.

• #144.788
O shit zei ik weer iets discriminerends?

Onee wacht, ik ben zelf ook Nederlands.

• #144.789
Komt door die hele feministische movement.

En dat komt weer door mensen zoals Bert die meedoen aan de postcodeloterij.
Het was geen Postcodeloterij, maar de Vriendenloterij. Het idee van de Vriendenloterij is dat je je prijs deelt met al je vrienden. Gelukkig heb ik geen echte vrienden, maar daarom deel ik mijn vreugde met al mijn DBB-vrienden hier. Het geld is inmiddels al uitgegeven.

• #144.790
Fucking chantage die postcodeloterij. Je hebt minder kans om te winnen dan bij de staatsloterij. Maar het idee dat je buren tonnen winnen en jij niets…. Dat is de trigger.
Precies. Ik doe al jaren mee alleen vanwege idee dat wanneer ik stop waarschijnlijk de maand erna de prijs op mijn straat valt.

• #144.791
Het was geen Postcodeloterij, maar de Vriendenloterij. Het idee van de Vriendenloterij is dat je je prijs deelt met al je vrienden. Gelukkig heb ik geen echte vrienden, maar daarom deel ik mijn vreugde met al mijn DBB-vrienden hier. Het geld is inmiddels al uitgegeven.
Bedankt voor je bestelling van ons supercompleetbloedpakket met alle waardes die we maar kunnen aanvinken!

• #144.792
Met een of andere triple chocolate pop dot die ik al op heb. Ik wilde gezond doen, dus geen koekje besteld. Waren ze mijn bestelling vergeten, dus na 20 minuten ik vragen hoe het zat. Kreeg ik alsnog een gratis koekje als goedmaker. :P
16952942276286858621996790105120.jpg

• #144.793
Met een of andere triple chocolate pop dot die ik al op heb. Ik wilde gezond doen, dus geen koekje besteld. Waren ze mijn bestelling vergeten, dus na 20 minuten ik vragen hoe het zat. Kreeg ik alsnog een gratis koekje als goedmaker. :P
16952942276286858621996790105120.jpg
Voor koffie 20 min gewacht? Jij bent wel heel geduldig zeg.

• #144.799
Het heeft niet m'n dag verpest, maar had wel een rage quit in Division 2 op Legendary Stronghold. Fucking drones :D

Terug
Naar boven