- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Dat is wel serieus carb loading, carbs on carbs...
Dat zijn heel wat rondjes fietsen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is wel serieus carb loading, carbs on carbs...
Komt door die hele feministische movement.Doet minder pijn dan een vrouw die niet kan koken.
Ik leer nog steeds iedere dag nieuwe dingen, daar ben ik niet iedere dag blij mee. Vandaag is zo'n dag.
Met nutella en vanille ijs.
Kan je er net zo goed een crêpe van maken imo. 😅
Ja dat is het eigenlijk ook. Een verbasterde crêpe.
Fucking chantage die postcodeloterij. Je hebt minder kans om te winnen dan bij de staatsloterij. Maar het idee dat je buren tonnen winnen en jij niets…. Dat is de trigger.Komt door die hele feministische movement.
En dat komt weer door mensen zoals Bert die meedoen aan de postcodeloterij.
Is toch wel echt iets Nederlands, een loterij die draait om afgunst.Fucking chantage die postcodeloterij. Je hebt minder kans om te winnen dan bij de staatsloterij. Maar het idee dat je buren tonnen winnen en jij niets…. Dat is de trigger.
Het was geen Postcodeloterij, maar de Vriendenloterij. Het idee van de Vriendenloterij is dat je je prijs deelt met al je vrienden. Gelukkig heb ik geen echte vrienden, maar daarom deel ik mijn vreugde met al mijn DBB-vrienden hier. Het geld is inmiddels al uitgegeven.Komt door die hele feministische movement.
En dat komt weer door mensen zoals Bert die meedoen aan de postcodeloterij.
Precies. Ik doe al jaren mee alleen vanwege idee dat wanneer ik stop waarschijnlijk de maand erna de prijs op mijn straat valt.Fucking chantage die postcodeloterij. Je hebt minder kans om te winnen dan bij de staatsloterij. Maar het idee dat je buren tonnen winnen en jij niets…. Dat is de trigger.
Bedankt voor je bestelling van ons supercompleetbloedpakket met alle waardes die we maar kunnen aanvinken!Het was geen Postcodeloterij, maar de Vriendenloterij. Het idee van de Vriendenloterij is dat je je prijs deelt met al je vrienden. Gelukkig heb ik geen echte vrienden, maar daarom deel ik mijn vreugde met al mijn DBB-vrienden hier. Het geld is inmiddels al uitgegeven.
Voor koffie 20 min gewacht? Jij bent wel heel geduldig zeg.Met een of andere triple chocolate pop dot die ik al op heb. Ik wilde gezond doen, dus geen koekje besteld. Waren ze mijn bestelling vergeten, dus na 20 minuten ik vragen hoe het zat. Kreeg ik alsnog een gratis koekje als goedmaker.
![]()
Ja zo ben ik.Voor koffie 20 min gewacht? Jij bent wel heel geduldig zeg.
Ik zou na 20sec al een aan z’n jassie tikken.Ja zo ben ik.
En zat ondertussen te telefoneren dus niet zo'n probleem.
Voor koffie 20 min gewacht? Jij bent wel heel geduldig zeg.

Nee jij eet daar liever hè.Zeker voor een McDonalds koffie..is dat echt te drinken?![]()

Na 2s de zaak verbouwen.