ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Onnodig kwetsend weer.Leer jij nou maar eerst lezen, want daar bak jij met 30 jaar ervaring ook weinig van.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Onnodig kwetsend weer.Leer jij nou maar eerst lezen, want daar bak jij met 30 jaar ervaring ook weinig van.
Als dit gedrag zo doorgaat ga ik elke week minstens 1x ragequitten.
Ja, laten we het positief houden. Er zijn gelukkig geen crosfitters actief!Leden komen en gaan, dat is al jaren zo. Wees blij dat er nu meer topics zijn dan alleen BB en PL.

Toch wel lief dat je als eerst aan mij dacht.Ergens snap ik de haat richting al het off-topic geouwehoer op dit forum wel, maar ik denk ook dat juist daardoor het forum nog bestaat en wel om de volgende redenen.
Ik ben zo’n 30 jaar geleden via mijn broer voor het eerst in aanraking gekomen met krachtsport, toen haalde je vooral de informatie uit Muscle & Fitness en dat soort bladen. Op veel 30 jaar oude kennis en inzichten is nu wel wat kritiek te leveren, maar heel veel verandering heeft er nu ook weer niet plaatst gevonden. Misschien was er toen wel erg veel vertrouwen in bro-splits, maar ook FB, UB/LB en PPL werd toen door sommige mensen gewoon gehanteerd, Whey, BCAA, weight gainers e.d. waren toe al makkelijk te verkrijgen, op jammer-arms na kan ik geen apparatuur bedenken die er toen nog niet was (het zag er allemaal wat minder gelikt uit), ook wat oefeningselectie is er volgens mij niet of nauwelijks iets significants bijgekomen. Dat neemt niet weg dat een forum veel te bieden heeft, veel meer dan wat tijdschriften, maar ik kan me ook goed in denken dat velen nu liever hun informatie zoeken op YouTube en of Instagram. Op YT is trouwens ook goed zichtbaar dat er in krachtsport weinig innovatie plaatsvind, alles is al tig keer besproken en iets dat als nieuw naar voren wordt geschoven betreft hooguit een nuance verschuiving.
Zo’n 25 jaar geleden ben ik voor het eerst met een forum in aanraking gekomen, een computerforum. Dat was een geweldig medium om met mensen in contact te komen met wie je op zijn minst 1 gedeelde interesse hebt. Sindsdien ben ik altijd in meer of mindere mate actief geweest op meerder fora die aansloten bij mijn hobby’s en of interesses. Ondanks dat al die fora onderwerpen bestrijken waarmee imo meer innovatie gemoeid is dan bij krachtsport bloeden ze allemaal dood of zijn ze reeds opgeheven. Al die fora laten/lieten bij lange na niet een zelfde hoeveelheid off-topic draadjes toe als hier en dan houdt het op den duur denk ik gewoon op.
DBB zie ik als een plek waar iedereen in elk geval gemeen heeft dat ze er fysiek (redelijk) goed uit willen zien, redelijk fit en gezond willen zijn en dit willen bereiken door aan krachttraining te doen en gezonde keuzes te maken wat betreft hun dieet. Ja ook deze 45 jarige dadbod denkt er nog zo over. Daarnaast vind ik het een openbaring dat er zoveel algemene kennis en brede interesse aanwezig was en is bij de leden, we zijn net doorsnee mensen. Juist het feit dat bijna alles hier besproken kan worden vind ik fijn aan dit forum, het klinkt ergens wel stom maar dit forum heeft mijn (kijk op het) leven verrijkt. Het aantal mensen van wie ik dingen geleerd heb is niet 2 handen te tellen. Op alfabetische volgorde kom ik uit op: @apfelstrudel, @azerate, @BB_, @Bullshark, @chrash, @chrisk, @Gremlin, @harpep, @inVorm, @Kathlinoo, @Mentat, @Schwarzeneggertje, @tymboo, @Vonk, @ThaWasteland, @The Hoff. Binnen de groep mensen met wie ik irl in contact kom is de visie op veel zaken heel smalbandig en deze mensen zorgen ervoor dat ik ook met ideeën van buiten mijn bubbel in aanraking kom,
En als laatste de twee mods @wovano en @Sanca Saxon , voor @wovano niets dan respect die naast een baan, een eigen onderneming en een gezin heeft en een super goede fysiek heeft, iets waar velen een jaar of 5 geleden niet van hadden verwacht dat hij zover zou komen. En @Sanca Saxon die ondanks zijn lichamelijk klachten de vele uren die hij werkt, zijn gezin en de vele grappen en grollen over zijn oefeningselectie telkens toch weer tijd weet te vinden om zich te bemoeien met het reilen en zeilen van het forum
Mijn naam is genoemd!
Dat is een bepaalde voeding of?Als dit gedrag zo doorgaat ga ik elke week minstens 1x ragequitten.
Ja, is een soort appeltaart zonder appels.
En zonder slagroom!
Misschien zou jij jezelf eens moeten afmelden hier en je tijd aan je 'gezinnetje' besteden.Kom op zeg, overdreven gedoe allemaal. Dat aankondigen van vertrek ook en accounts laten verwijderen, moet ik toch echt om gniffelen hoor. Narcistisch gedoe. Je kunt toch ook gewoon een tijdje niet inloggen en andere leuke dingen gaan doen.
En idd, dat vroeger was alles beter gelul altijd. Ja, tien, vijftien jaar geleden waren er meer actieve leden en discussies. Maar toen waren er ook nog niet / nauwelijks social media en was het zéker ook niet altijd beter.
Was jij niet weg?Misschien zou jij jezelf eens moeten afmelden hier en je tijd aan je 'gezinnetje' besteden.
Of ben je daar net zo als dat je hier bent?
Hey je bent er nog.Misschien zou jij jezelf eens moeten afmelden hier en je tijd aan je 'gezinnetje' besteden.
Bedankt voor je nuttige bijdrage.Misschien zou jij jezelf eens moeten afmelden hier en je tijd aan je 'gezinnetje' besteden.
Niet doen, nergens voor nodig. Jij kan jezelf dusdanig opzij zetten dat je eerder het tegenovergestelde van een narcist bent.En om nog even duidelijk te zijn ik heb met een narcist geleeft dus ja ik vat dit persoonlijk op.
En om nog even duidelijk te zijn ik heb met een narcist geleeft dus ja ik vat dit persoonlijk op.
www.traumadebaas.nl

Nee, jij bedankt, er zijn nu dus twee stoornissen waarin ik me herken.Slachtoffer van een narcist - Trauma de baas landelijke hulp zonder wacht
Slachtoffer van een narcist emdr kan zeer traumatiserend zijn en je veel zelfvertrouwen afnemen, emdr therapie kan je helpen te verwerkenwww.traumadebaas.nl
Geen dank![]()
2 maar?Nee, jij bedankt, er zijn nu dus twee stoornissen waarin ik me herken.
Bedankt voor de tip, en fijn dat je weer terug bent.Misschien zou jij jezelf eens moeten afmelden hier en je tijd aan je 'gezinnetje' besteden.