apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
slechte nachten gok ik
Heb je nou weer een probleem met je ogen?Ja en die negatieve sfeer is wat hier het probleem is in mijn ogen. Aangezien deze negatieve sfeer ook de aanwas van nieuwe leden remt. (En de oude leden doet stoppen).
Klopt, blijkbaar.
Nee, jij bedankt, er zijn nu dus twee stoornissen waarin ik me herken.

Echt hé, ga eens werken mensen
Of trainen. En verslik je dan in je post workout als je op dbb komt 🤣
Ben gewoon aan het werk. Oké aanwezig.
@Schwarzeneggertje naar afdeling 5 alsjeblieft.
Die afdeling ken je wel al te goed zeg

Ja dat is de afdeling waar ie iedereen steeds stront op de muren smeert.
Nog zo'n agressieve patiënt erbij. Ik heb al moeten dealen met de ex straatvechtkampioen van een grote stad en een voormalige zigeunerkoning.
Altijd wanneer ik mijn oudste zoon naar school breng en mijn dochter gaat mee dan moet ze altijd plassen daar. Viel me al een paar keer op dat er geen wc papier is in die wc hokjes. Toen ik vroeg aan mijn zoontje waarom dat was gaf hij de reden op die ik nu van apfel citeer.Ja dat is de afdeling waar ie iedereen steeds stront op de muur smeert.
"eetstoornissen"Ja dat is de afdeling waar ie iedereen steeds stront op de muren smeert.
Burger King natuurlijk, gratis WiFiIk weet niet waar je bent op dit moment, maar dat kan wel topic waardig zijn ja 🥺
@ak?Nog zo'n agressieve patiënt erbij. Ik heb al moeten dealen met de ex straatvechtkampioen van een grote stad en een voormalige zigeunerkoning.
Maar dan op leeftijd. Hij mag me wel omdat ik hem aan zijn zoons doe denken. Omdat ik een kop groter ben dan die mannen ("bavianen" volgens hem) die al 130kg wegen, vraagt hij zich bij wijze van compliment af of ik 150 weeg. Aan de andere kant is hij ook heel hard voor die kerels geweest en datzelfde mag ik helaas meemaken.
Same