AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #145.181
Nog zo'n agressieve patiënt erbij. Ik heb al moeten dealen met de ex straatvechtkampioen van een grote stad en een voormalige zigeunerkoning.
Direct bij binnenkomst op de plek zetten. Het is niet de straat en ook geen kamp.
Agressie doen we niet aan mee :thumb:
Of zijn al jouw collega s buffels?

• #145.182
11u gym gepland: stromende regen. Uurtje later dan maar.

11.30: stromende regen. Regenpak aan, vers gerepareerde valsspeelfiets van de fietsendrager gepeuterd voor een testritje: accu leeg.

Valsspeelfiets omgeruild voor gewone stadsfiets en wind tegen naar de sportschool geploeterd, met regenpak aan, zonder regen. Bloedjeheet.

Ik ben er nu al klaar mee. Blijf wel gewoon sponsor 😑🤣

• #145.183
Direct bij binnenkomst op de plek zetten. Het is niet de straat en ook geen kamp.
Agressie doen we niet aan mee :thumb:
Of zijn al jouw collega s buffels?
Zo werkt dat helaas niet bij mensen met dit soort hersenletsel. In de volwassenenpsychiatrie was dat anders. Daar durfde zelfs een agressieve patiënt die een half uur later met drie politietieagenten ging knokken waarbij hij bij 1 van hen de neus brak, geen gevecht met mij aan toen ik zei dat ik me ging verdedigen.

• #145.184

11.30: stromende regen. Regenpak aan, vers gerepareerde valsspeelfiets van de fietsendrager gepeuterd voor een testritje: accu leeg.

Valsspeelfiets omgeruild voor gewone stadsfiets en wind tegen naar de sportschool geploeterd, met regenpak aan, zonder regen. Bloedjeheet.

Je laat je in ieder geval niet zomaar tegenhouden + de rest van de dag kan alleen maar beter worden! 💪

• #145.185

Dat pak zat vastgesmolten?

• #145.186
Ff een paar items die een aantal mensen op dbb nodig heeft .......all in good fun
Screenshot_2023-10-03-13-25-33-79.jpg
Screenshot_2023-10-03-13-25-16-04.jpg
Screenshot_2023-10-03-13-24-45-69.jpg

• #145.187
Je laat je in ieder geval niet zomaar tegenhouden + de rest van de dag kan alleen maar beter worden! 💪
Ha, dat zou je denken!

- er bleek een item nodig uit de post van Azerate, had ik uiteraard niet bij me;

- terugweg wel zeiknat geregend;

- mijn waterdichte Jack Wolfsskin jassie blijkt totaal niet waterdicht;

MAAR het sporten ging wel lekker! Beetje trots dat ik gegaan ben, en een beetje trots dat ik niet stiekem toch de auto heb gepakt.

@Schwarzeneggertje die gaat nooit meer uit inderdaad.

• #145.189
Wil even trainen bij Gold's Gym Venice Beach volgende week. Gevraagd wat het kost en of er korting is voor beroepsmilitairen (in de VS op heel veel locaties namelijk). Nou vergeet het maar. 😅

IMG_20231003_194827.jpg

• #145.191
Wil even trainen bij Gold's Gym Venice Beach volgende week. Gevraagd wat het kost en of er korting is voor beroepsmilitairen (in de VS op heel veel locaties namelijk). Nou vergeet het maar. 😅

IMG_20231003_194827.jpg
50 dollar wel duur, maar voor 1x wel waard om er rond te neuzen als fanatiek sporter.

• #145.193
  • #145.194
In het verleden was een dagpas $ 20. Dat is verdubbeld naar $ 40, althans, volgens de website. Als je ze mailt maken ze er vervolgens $ 50 van. :roflol:

Oh apart, gewoon terugmailen dat op de website 40 dollar staat :o maar ja, door de naam en bekendheid natuurlijk meer, snap dat ook wel opzich, maar wel jammer want het is uiteraard veel geld!

• #145.195
  • #145.196
Oh apart, gewoon terugmailen dat op de website 40 dollar staat :o maar ja, door de naam en bekendheid natuurlijk meer, snap dat ook wel opzich, maar wel jammer want het is uiteraard veel geld!
Ik mail ze gewoon het volgende:
I'll be back

• #145.197

IMG_20231003_194827.jpg
Thank you for your service !

Wil daar eigenlijk ook een keer kijken en trainen. Gewoon doen, niet vergeten een selfie te nemen :thumb:

• Like
Waarderingen: BB_
  • #145.199
Terug
Naar boven