Die zijn goed tegen asbest in t lichaam
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die zijn goed tegen asbest in t lichaam
Jij als deelnemer ook niet.
Ik dacht omdat keizer @Schwarzeneggertje Het verdomde om zn troon over te dragen aan zn opvolger?
is verder ook niet boeiend, ik blijf bij mijn conclusie dat asbest in drinkwater schadelijk is. Doe ermee wat je wilt.Je hebt aangegeven dat er nooit iets is vastgesteld bij jou en ik zou je bron nog eens opnieuw lezen want jij trekt bovenstaande conclusie die zij niet trekken.Autisme kun je niet uitzetten en asbest in drinkwater (dus langere tijd inslikken) is WEL schadelijk. Ik had het nergens over 'een grote hoeveelheid in een keer'.
Echt niet, Julius Caesar ad liver aspergus assure augur quis.
Zijn opvolger werd 1e tijdens een bodybuildwedstrijd. Uit rancune heeft @Schwarzeneggertje toen maar Jezus vermoord en Rome in de fik gezet.Ik dacht omdat keizer @Schwarzeneggertje Het verdomde om zn troon over te dragen aan zn opvolger?
Je hebt aangegeven dat er nooit iets is vastgesteld bij jou

De kneedown kroon wel!Ik dacht omdat keizer @Schwarzeneggertje Het verdomde om zn troon over te dragen aan zn opvolger?
Prachtig🤣Zijn opvolger werd 1e tijdens een bodybuildwedstrijd. Uit rancune heeft @Schwarzeneggertje toen maar Jezus vermoord en Rome in de fik gezet.
Zijne majesteit. De Weledelezeerknieschrapendeheer
Ik kwam wel in de verleiding.Zijn opvolger werd 1e tijdens een bodybuildwedstrijd. Uit rancune heeft @Schwarzeneggertje toen maar Jezus vermoord en Rome in de fik gezet.
Schadelijkheid is dosis afhankelijk.Jij was niet eens een deelnemer in de eerste plaatsis verder ook niet boeiend, ik blijf bij mijn conclusie dat asbest in drinkwater schadelijk is. Doe ermee wat je wilt.
Asbestleiding?
plumbum
Heb je ook toevallig een rode hoed en een snor?

Je spreekt ook geen Italiaans?