Larssonn
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 449
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 87kg
Nee

Ik heb er 1 genomen, brak m'n tand en heb de rest weggetyft. Ik wou ze sowieso al niet allemaal opeten, echt waar.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Weet natuurlijk niet waar ze woont en hoe belangrijk het is om haar nog te zien (is niet omdat je haar graag ziet dat je haar nog eens per se wil zien bvb, stel dat ze er heel ziek uitziet kan het zijn dat je dat beeld liever niet wil herinneren). Maar stel dat ze in de buurt woont en je haar wil zien, stel dan niet uit tot morgen wat je vandaag kunt doen.
lol, ik vind mezelf echt 0% groter dan toen ik 74 kg was, ben nu 82![]()

Ik merk ook echt niet dat ik groter wordt, en vind mezelf ook totaal niet groot. Maar als mensen in je omgeving steeds het omgekeerde zeggen dan denk ik ook 'the ****?! heb ik zo'n verkeerd beeld van mezelf?'![]()

zag er vandaag sexy uit, schoudertraining , had speciaal 'bankje' zo neergezet dat het licht goed viel![]()

zag er vandaag sexy uit, schoudertraining , had speciaal 'bankje' zo neergezet dat het licht goed viel
chick komt om 9, wtf moet ik nu doen dan

Was vandaag bij de doktor en die vroeg of ik ook AS gebruikt aw yea
Hij zij dat ie heel veel turkjes langskreeg met klachten tijdens het kuren echt epic![]()

Weet natuurlijk niet waar ze woont en hoe belangrijk het is om haar nog te zien (is niet omdat je haar graag ziet dat je haar nog eens per se wil zien bvb, stel dat ze er heel ziek uitziet kan het zijn dat je dat beeld liever niet wil herinneren). Maar stel dat ze in de buurt woont en je haar wil zien, stel dan niet uit tot morgen wat je vandaag kunt doen.
overleef ik niet, heb bijna 25 dagen niet gefapt
ik neem 10.000iu, close enough
), heb je ook nog geen natte droom gehad?Maar even serieus vraagje (), heb je ook nog geen natte droom gehad?
vraag me af als ik iemand neuk in een lucide droom of het wel teltjawel, had er eentje de eerste week en een op dag 15 ofzo, maar natte dromen kan je niks aan doenvraag me af als ik iemand neuk in een lucide droom of het wel telt
jawel, had er eentje de eerste week en een op dag 15 ofzo, maar natte dromen kan je niks aan doenvraag me af als ik iemand neuk in een lucide droom of het wel telt

Guess, maak je nog dat topic een keertje. Met alle redenen om to quit fapping.

Guess, maak je nog dat topic een keertje. Met alle redenen om to quit fapping.
+1504050
heb wat motivatie nodig om te stoppen (srs)![]()