MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

ja dat sowieso, ga morgen nog langs
Weet natuurlijk niet waar ze woont en hoe belangrijk het is om haar nog te zien (is niet omdat je haar graag ziet dat je haar nog eens per se wil zien bvb, stel dat ze er heel ziek uitziet kan het zijn dat je dat beeld liever niet wil herinneren). Maar stel dat ze in de buurt woont en je haar wil zien, stel dan niet uit tot morgen wat je vandaag kunt doen.

lol, ik vind mezelf echt 0% groter dan toen ik 74 kg was, ben nu 82 :(

lol, ik vind mezelf echt 0% groter dan toen ik 74 kg was, ben nu 82 :(

Ik merk ook echt niet dat ik groter wordt, en vind mezelf ook totaal niet groot. Maar als mensen in je omgeving steeds het omgekeerde zeggen dan denk ik ook 'the ****?! heb ik zo'n verkeerd beeld van mezelf?' :)

Ik merk ook echt niet dat ik groter wordt, en vind mezelf ook totaal niet groot. Maar als mensen in je omgeving steeds het omgekeerde zeggen dan denk ik ook 'the ****?! heb ik zo'n verkeerd beeld van mezelf?' :)

zag er vandaag sexy uit, schoudertraining , had speciaal 'bankje' zo neergezet dat het licht goed viel :fa:

chick komt om 9, wtf moet ik nu doen dan

Laatst bewerkt:
Was vandaag bij de doktor en die vroeg of ik ook AS gebruikt aw yea
Hij zij dat ie heel veel turkjes langskreeg met klachten tijdens het kuren echt epic :roflol:

Sohardcore.jpg

Fixed.:)

---------- Post toegevoegd Fri 13 Jan 2012 om 18:22 ----------

Was vandaag bij de doktor en die vroeg of ik ook AS gebruikt aw yea
Hij zij dat ie heel veel turkjes langskreeg met klachten tijdens het kuren echt epic :roflol:

Conclusie, Vito lijkt op een kurende turk.:o

Weet natuurlijk niet waar ze woont en hoe belangrijk het is om haar nog te zien (is niet omdat je haar graag ziet dat je haar nog eens per se wil zien bvb, stel dat ze er heel ziek uitziet kan het zijn dat je dat beeld liever niet wil herinneren). Maar stel dat ze in de buurt woont en je haar wil zien, stel dan niet uit tot morgen wat je vandaag kunt doen.

ze woont een stad verder op. Ze heeft op dit moment geen enge ziekte ofzo, ze heeft er al wel enkele overwonnen. Op het moment is ze gewoon erg zwak en ze blijft maar vocht op nemen, de dokter was vandaag geweest en die zei dat haar hart erg veel te verduren heeft op het moment... en dat het waarschijnlijk niet lang meer duurt.. vandaar

Maar even serieus vraagje (:o), heb je ook nog geen natte droom gehad?

jawel, had er eentje de eerste week en een op dag 15 ofzo, maar natte dromen kan je niks aan doen :) vraag me af als ik iemand neuk in een lucide droom of het wel telt

jawel, had er eentje de eerste week en een op dag 15 ofzo, maar natte dromen kan je niks aan doen :) vraag me af als ik iemand neuk in een lucide droom of het wel telt

Guess, maak je nog dat topic een keertje. Met alle redenen om to quit fapping.

:roflol:

Nee telt niet, denk dat je lichaam niet dezelfde stofjes en shiz aanmaakt als wanneer je irl doet.

ja Guess met pics graag (no homo)

Hmm nee. Wordt hopelijk een sticky.

Terug
Naar boven