Guess
Huge Freak
- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 8%
hoop het, is ook wat georganiseerder dan elke dag in het wat maakt je dag goed te poste
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoop het, is ook wat georganiseerder dan elke dag in het wat maakt je dag goed te poste

En heb al 1x gescheten, moet dus nog 2x verdelen over +/- 12 uur.weer niemand hebben om mee uit te gaaan.. gaan ze allemaal naar zon redneck feest, 25euro onbeperkt zuipen, ya right
300jongens 1 meid ( half jongen/halfmeid dan ook nog)
Kom maar naar Groenlo, vanavond een paar live bandjes en wat drank 
kwil geen bandjes! en al helemaal geen drank!
ik wil discotheken en goedkope sletjes

@larrson &dankjewel
ik zie de bui alweer hangen namelijk, vanavond 6uur afgesproken met bish maar die praat vandaag al heel weinig, dus ik zie een word vandaag niet, morgen maar doen? aankomen dus moet uit;@
vincent, ik betaaal altyd al me kipfilet,makreel etc, hoeft niet maar dan moet ik mee eten met me moeder enz
@ guess, ik heb weer goeie hoop , ze was alleen 6uur vanmorgen thuis zegt ze net,
en ze is best jong, duid dus nog meer op sl*tten gedrag, Jeuj
vincent, ik betaaal altyd al me kipfilet,makreel etc, hoeft niet maar dan moet ik mee eten met me moeder enz
@ guess, ik heb weer goeie hoop , ze was alleen 6uur vanmorgen thuis zegt ze net,
en ze is best jong, duid dus nog meer op sl*tten gedrag, Jeuj

hoe jong is jong, mijn standaard ligt toch echt op -2, als ik 19 ben en zij 16 is het gewoon not done, maakt niet uit hoe knap ze is
uitzondering angie verona, maar die is nu 18![]()
) was geen onschuldig ding;p