Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

hoop het, is ook wat georganiseerder dan elke dag in het wat maakt je dag goed te poste

We'll keep the thread alive :)

OT: Ik moet zo godsgruwelijk nodig schijten, maar ik weet dat ik de hele dag dit gevoel ga houden omdat ik gister weer aan 't bier heb gezeten en ik mijn anus trekt max 3x schijten op een dag, daarna gaat die bloeden (srs) :( En heb al 1x gescheten, moet dus nog 2x verdelen over +/- 12 uur.

weer niemand hebben om mee uit te gaaan.. gaan ze allemaal naar zon redneck feest, 25euro onbeperkt zuipen, ya right

300jongens 1 meid ( half jongen/halfmeid dan ook nog)

weer niemand hebben om mee uit te gaaan.. gaan ze allemaal naar zon redneck feest, 25euro onbeperkt zuipen, ya right

300jongens 1 meid ( half jongen/halfmeid dan ook nog)

ag knulletje :) Kom maar naar Groenlo, vanavond een paar live bandjes en wat drank :)

kwil geen bandjes! en al helemaal geen drank!
ik wil discotheken en goedkope sletjes

@larrson &dankjewel
ik zie de bui alweer hangen namelijk, vanavond 6uur afgesproken met bish maar die praat vandaag al heel weinig, dus ik zie een word vandaag niet, morgen maar doen? aankomen dus moet uit;@

@larrson &dankjewel
ik zie de bui alweer hangen namelijk, vanavond 6uur afgesproken met bish maar die praat vandaag al heel weinig, dus ik zie een word vandaag niet, morgen maar doen? aankomen dus moet uit;@

ik haat dat soort meiden
MjEkm.gif

ouders die zeuren dat het eten te duur wordt :(

vincent, ik betaaal altyd al me kipfilet,makreel etc, hoeft niet maar dan moet ik mee eten met me moeder enz

@ guess, ik heb weer goeie hoop , ze was alleen 6uur vanmorgen thuis zegt ze net,
en ze is best jong, duid dus nog meer op sl*tten gedrag, Jeuj

vincent, ik betaaal altyd al me kipfilet,makreel etc, hoeft niet maar dan moet ik mee eten met me moeder enz

@ guess, ik heb weer goeie hoop , ze was alleen 6uur vanmorgen thuis zegt ze net,

tja doe het ook wel eens, kwark enzo. Maar om nou te zeggen dat kipfilet en ei en dat soort zooi duur is... Tonijn en andere vis kan ik begrijpen, dat wordt zelf maar ophalen denk ik

hoe jong is jong, mijn standaard ligt toch echt op -2, als ik 19 ben en zij 16 is het gewoon not done, maakt niet uit hoe knap ze is

uitzondering angie verona, maar die is nu 18:)

Laatst bewerkt:
Ik heb een nieuwe fetish opgelopen:o

Ik verschoon elke 5 dagen mijn bed. Feels good. Slaapt lekker.

Woops dit moest bij wat maakt je dag goed.

Laatst bewerkt:
hoe jong is jong, mijn standaard ligt toch echt op -2, als ik 19 ben en zij 16 is het gewoon not done, maakt niet uit hoe knap ze is

uitzondering angie verona, maar die is nu 18:)

@guess, dat ligt er egt aan joh, om iets te nemen met een chick zoek ik ook 17+ maar zijn zoveel sletjes die erom vragen , had laatst zelfs 1 vn 15 ofzo, hahah slecht vn me maargoed ( ze had al wel verkering gehad met iemand vn 21 enz trouwens:P) was geen onschuldig ding;p

wow dat is gewoon 1 jaar ouder dan 14!:eek:

Gisterenavond naar ehv geweest, was gezellig voor €100 opgemaakt, fuarkkk 40 flugel achterover gedaan en achterlijk veel bier en nog niet zat...

**** the wat.

doos flugel 40st €50.

Ik zweer dat ik een dbber zag, klein mannetje, rood gstar shirt en best buff.

Flugel:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Srs hoe oud ben je nu echt. 14?

Dammit. Iedereen in mijn vriendenkring lijkt ook af te haken voor t stappen vanavond. Een maatje neemt zn vrouw mee op een of ander neukweekend, eentje gaat ´de komende tijd balansen´ (b*ch taal voor clean zijn) en dus niet uit, eentje is gisteren al geweest en heeft zoveel gezopen dat ie nu met bish redenen komt and so on and so on.

Zucht. Ik heb betere vrienden nodig. :P

Terug
Naar boven