- Waardering
- 20.637
- Lengte
- 1m65
Die 86mm is wel een klein beetje overdreven!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij wil ergens gaan klagen en als je dan gewoon bij de feiten blijft word je niet serieus genomen.
Vraagt ze weleens of je nog andere plekken heeft die ze een beetje moet insmeren en masseren?Dat zegt dat vrouwke vd pedicure ook dat ik er iets op moet smeren waardoor het minder word. Maar ze is best aantrekkelijk dus ga er liever vaker heen snapje

Waar staan de gemiddelden?
Deze foto's zij de cijfers van dit jaar, gemiddeld is 86mm in Nederland in de maand oktober. Je ziet dus dat het groote deel van het land op het dubbele of zelfs richting driedubbele zat dit jaar.
Ook niet te schoon, denk aan de weerstand!Jawel, daarom wassen we ook handen nadat we binnen komen![]()
Ook voor jou de vraag: waar staan die gemiddelden?Deze foto's zij de cijfers van dit jaar, gemiddeld is 86mm in Nederland in de maand oktober. Je ziet dus dat het groote deel van het land op het dubbele of zelfs richting driedubbele zat dit jaar.
Mooie pagina.Ik had het landelijk gemiddelde gezocht, maar heb nu de betere cijfers gevonden. https://www.knmi.nl/nederland-nu/klimatologie/geografische-overzichten/archief/maand/rd
Sinds kort doe ik het harsen ook daar ✌️Vraagt ze weleens of je nog andere plekken heeft die ze een beetje moet insmeren en masseren?
![]()
moet ook 186mm zijn als ik eerlijk ben
Over welke 18,6 cm hebben we het nu?

Ik wil hier iets zeggen over druppels neerslag in je gezicht, maar dan laat ik me wel heel erg gaan.
Wat een taalgebruik zegIk wil hier iets zeggen over druppels neerslag in je gezicht, maar dan laat ik me wel heel erg gaan.
Ik bedoel dat met de extreme neerslag van de laatste tijd haar het vocht al snel tot de lippen staat. Zo groot is ze niet.
Met dikke vlokken tussendoor zekerIk bedoel dat met de extreme neerslag van de laatste tijd haar het vocht al snel tot de lippen staat. Zo groot is ze niet.
Om over het vochtgehalte nog maar te zwijgen.Ik wil hier iets zeggen over druppels neerslag in je gezicht, maar dan laat ik me wel heel erg gaan.
Witte sneeuw is in november niet uitgesloten.
nivea nixWitte sneeuw is in november niet uitgesloten.
Als iemand denkt dat dat een pleonasme is...