XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #146.401
Moest net ff de sateliet schotel bijstellen, en dacht ik pak je grote trap. Toen ik er op stond kon ik er niet bij, wat bleek nu. Het was toch het keukentrapje :headbang:

• #146.406
c5c8.gif

• #146.407
Morgenochtend laatste loodjes voor m'n scriptie herkansing, dan 23 november verdedigen

Nou ff hopen dat er geen trein besluit in brand te vliegen, that would be nice

• #146.408
Regen
20231112_160153.jpg

• Heart
Waarderingen: Loca
  • #146.409
Verslapen, vrachtwagensleutels kwijt thuis.
Op de zaak, reservesleutels gepakt, laat ik bij het instappen een volle bak koffie over mij heen vallen dus kon meteen weer omkleden..... adem in adem uit.

Gelukkig regent het, tenminste nog iets positiefs🤡

• #146.410
Alsof het nog niet erg genoeg was dat ik vandaag naar kantoor moest, ben ik ook nog eens 2+ uur onderweg door die stomme treinen.
Om 7u vertrokken om dan (hopelijk) rond 9u30 aan te komen voor een traject dat normaal 25min duurt. :hamer:

• #146.411
Alsof het nog niet erg genoeg was dat ik vandaag naar kantoor moest, ben ik ook nog eens 2+ uur onderweg door die stomme treinen.
Om 7u vertrokken om dan (hopelijk) rond 9u30 aan te komen voor een traject dat normaal 25min duurt. :hamer:
Balen als treinen tegenzitten, hier in Nederland niet anders. 2+ uur is wel heel lang voor zo'n traject. Maar hoezo is naar kantoor moeten erg?

• #146.412
Balen als treinen tegenzitten, hier in Nederland niet anders. 2+ uur is wel heel lang voor zo'n traject. Maar hoezo is naar kantoor moeten erg?
Vroeg opstaan, pendelen, heel de dag saai op kantoor zitten tussen al die collega's met hun koffieklets en terug naar huis pendelen in de drukte.
Terwijl thuis: 5 minuten op voorhand uit bed rollen en comfortabel thuis zitten terwijl je nog 15 andere dingen kan doen doorheen de dag.

• #146.413
  • #146.414
Vroeg opstaan, pendelen, heel de dag saai op kantoor zitten tussen al die collega's met hun koffieklets en terug naar huis pendelen in de drukte.
Terwijl thuis: 5 minuten op voorhand uit bed rollen en comfortabel thuis zitten terwijl je nog 15 andere dingen kan doen doorheen de dag.
Wat vinden je mede dbb-moderators ervan dat je hen geen leuke kantoorcollega's vindt?

• #146.415
Vind je werk en privé scheiden daarmee niet lastig?

• #146.419
Interessant stuk van het KNMI voor team haatderegen.

Cliffs:

- Nooit eerder viel er in in NL in 30 dagen zoveel regen als tussen 13 oktober en 12 november 2023, het bijna 100 jaar oude record is verpulverd.

- 2023 nu al meer regen dan normaal in een heel jaar en als het zo door gaat kan 2023 het natste jaar ooit worden.

- De trendlijn ziet een algehele stijging in neerslag.

- Ook de plantjes gaan er slecht onder en de boeren kunnen niet oogsten.

• #146.420
Interessant stuk van het KNMI voor team haatderegen.

Cliffs:

- Nooit eerder viel er in in NL in 30 dagen zoveel regen als tussen 13 oktober en 12 november 2023, het bijna 100 jaar oude record is verpulverd.

- 2023 nu al meer regen dan normaal in een heel jaar en als het zo door gaat kan 2023 het natste jaar ooit worden.

- De trendlijn ziet een algehele stijging in neerslag.

- Ook de plantjes gaan er slecht onder en de boeren kunnen niet oogsten.
En nu?

Terug
Naar boven