MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Gisterenavond naar ehv geweest, was gezellig voor €100 opgemaakt, fuarkkk 40 flugel achterover gedaan en achterlijk veel bier en nog niet zat...

**** the wat.

doos flugel 40st €50.

Ik zweer dat ik een dbber zag, klein mannetje, rood gstar shirt en best buff.

:o

@guess, dat ligt er egt aan joh, om iets te nemen met een chick zoek ik ook 17+ maar zijn zoveel sletjes die erom vragen , had laatst zelfs 1 vn 15 ofzo, hahah slecht vn me maargoed ( ze had al wel verkering gehad met iemand vn 21 enz trouwens:P) was geen onschuldig ding;p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

als ik van die bishes met veel oudere gasten zie lopen facepalm ik gewoon zo hard van binnen

---------- Post toegevoegd Sat 14 Jan 2012 om 17:57 ----------

Gisterenavond naar ehv geweest, was gezellig voor €100 opgemaakt, fuarkkk 40 flugel achterover gedaan en achterlijk veel bier en nog niet zat...

**** the wat.

doos flugel 40st €50.

Ik zweer dat ik een dbber zag, klein mannetje, rood gstar shirt en best buff.
Sohardcore.jpg

wss vnv met uitgaan ook weer :fa: op chicks gebied :(

ah who cares

Dammit. Iedereen in mijn vriendenkring lijkt ook af te haken voor t stappen vanavond. Een maatje neemt zn vrouw mee op een of ander neukweekend, eentje gaat ´de komende tijd balansen´ (b*ch taal voor clean zijn) en dus niet uit, eentje is gisteren al geweest en heeft zoveel gezopen dat ie nu met bish redenen komt and so on and so on.

Zucht. Ik heb betere vrienden nodig. :P

Ja dat is klote man. Vooral als iemand zijn vriendin gaat meenemen op een manne avond.
Anway je mag toch niet zuipen, je bent aan het cutte:D

Hahaha niet echt haaartkooor nee, zuipen. Maar ik heb wel zin in een feestje brah.

Jaja, haters weer zoals altijd was gisteren wel gezellig met de rechterpols ofniet?

:fa: bishes

toch maar aan de ranja... ik bedoel flugel

Kwil vanavond weer gaan denk ik, ff kijken of er iets te doen is in Bongo, zaterdag = mocroinvasie dus hmmmm.... bij me vriendin vroeg slapen met een whey shake is ook geen slecht idee :)

flugel is weggegooid geld... koop dan een fles tequila ofzo

vanavond hopelijk veel bishes, door het no-fap regime ben ik echt op scherp

kheb dus echt nog nooit in de club bijna drank gekocht. Zie soms mensen bakken met geld uitgeven aan de bar.

Haal zelf meestal flesje met paar vrienden dan bij iemand thuis chillen, dronken in de club aankomen en daar misschien nog 2 biertjes ofzo. Bespaart je 50 euro

flugel.... ?
uit mijn hoofd 20 ml met 10% alcohol.... dus 0.2 ml alcohol ...

oldschool bier: 200ml met 5% = 10ml alcohol

zelfde prijs

ik kies voor bier, dont get mad

Zag vandaag leuke schoenen, horloge en hemd. Alles tesamen 200 euro maar niet gekocht :( Mijn geld dat ik over heb van vakantiejob is 326 euro (rest al opgedaan) en ik twijfel of ik t daaraan besteed

Toevallig genoeg deed ik uit mezelf al mee aan de no-fap en zit ik inmiddels in dag 6. Het zaad staat onderhand tot aan mn oogballen, dus deze jongen gaat vanavond nken - wat er ook gebeurt :P

Net even me geld geteld, en begint aardig in te kelderen... vanavond maar avondje thuis met kwark en bedcardio.

zzzzzzzzzz, als die t*fus zomer nou eens zou beginnen en 3 maanden lang 35graden, dan heb ik weer wat geld voor 2jaar.

Terug
Naar boven