Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #146.421
Interessant stuk van het KNMI voor team haatderegen.

Cliffs:

- Nooit eerder viel er in in NL in 30 dagen zoveel regen als tussen 13 oktober en 12 november 2023, het bijna 100 jaar oude record is verpulverd.

- 2023 nu al meer regen dan normaal in een heel jaar en als het zo door gaat kan 2023 het natste jaar ooit worden.

- De trendlijn ziet een algehele stijging in neerslag.

- Ook de plantjes gaan er slecht onder en de boeren kunnen niet oogsten.
Bij ons is de Westhoek al dagen aan het verzuipen :o
null.jpeg

deze-beelden-tonen-omvang-van-wateroverlast-in-de-westhoek.jpeg

deze-beelden-tonen-omvang-van-wateroverlast-in-de-westhoek (1).jpeg

• #146.424
Voor iedereen die denkt “hij doet niemand kwaad laat hem/het/haar/mandarijn”, deze persoon werkt op een kinderdag verblijf waar de kleinste vd kleinste beginnen met het leven en dit dus als “normaal” zien en dus een sneeuwbal effect creeert. Iemand die zijn kind in handen legt van dit soort personen is in mijn ogen zelf ook niet 100%.

• #146.425
Voor iedereen die denkt “hij doet niemand kwaad laat hem/het/haar/mandarijn”, deze persoon werkt op een kinderdag verblijf waar de kleinste vd kleinste beginnen met het leven en dit dus als “normaal” zien en dus een sneeuwbal effect creeert. Iemand die zijn kind in hadden legt van dit soort personen is in mijn ogen zelf ook niet 100%.

Ik ben heel blij dat mn jong nog geen dag in de opvang geweest zijn. Het heeft me bloed zweet en tranen gekost om alles goed en comfortabel en zonder zorgen te laten lopen al die jaren maar het is me alles waard geweest. Enkel onze normen en waarden, onze gedachtegangen, onze principes hebben ze meegekregen en dat werpt momenteel echt zn vruchten af.

• #146.426
Voor iedereen die denkt “hij doet niemand kwaad laat hem/het/haar/mandarijn”, deze persoon werkt op een kinderdag verblijf waar de kleinste vd kleinste beginnen met het leven en dit dus als “normaal” zien en dus een sneeuwbal effect creeert. Iemand die zijn kind in handen legt van dit soort personen is in mijn ogen zelf ook niet 100%.

Zolang diegene normale werkkleding whatever draagt en zijnhaarhethun ideologie/levenswijze gescheiden houdt van werk (wordt ook verwacht van bijv. gelovigen), dan ok, prima.

Maar ik gok dat diegene dat niet kan..

Verder mijn reactie op de video (en alles roze) an sich:

sick vomit GIF by New Amsterdam

• #146.427
Ik ben heel blij dat mn jong nog geen dag in de opvang geweest zijn. Het heeft me bloed zweet en tranen gekost om alles goed en comfortabel en zonder zorgen te laten lopen al die jaren maar het is me alles waard geweest. Enkel onze normen en waarden, onze gedachtegangen, onze principes hebben ze meegekregen en dat werpt momenteel echt zn vruchten af.
Hoe kijk je dan uit naar het moment dat hij naar school moet?

• #146.428

Screen_Shot_2017-05-18_at_7.03.29_PM.original.png

• #146.430
Hoe kijk je dan uit naar het moment dat hij naar school moet?
Ik neem aan dat de start die we hun gaven icm de doortrekkende lijn daarin als hij op school is, genoeg is om hem enigzins weerbaar of iig assertief/minder naiëf te houden tegen zaken waar wij een eigen mening over hebben.
( niks radicaals ofzo he we hebben het gewoon over de actuele zaken die spelen in deze tijd). Ik waak er wel voor dat ik niet mijn absolute principes meegeef, dat moeten ze zelf ontwikkelen imo. Maar assertief/kritisch denken is wel onze richtlijn geweest.

En aangezien ze mijn karakter hebben komt dat sowieso wel goed.🤡

• #146.432

Diezelfde leeftijd vindt het ook normaal dat als jij een tijger nadoet, je een tijger bent. Als de juf een sinterklaaspak aan doet is ze niet een juf die verkleed is, maar echt sinterklaas. Die fantasie en beleving is zo anders op die leeftijd, dat sneeuwbal effect is wel een beetje overdreven.

Reden: dt
Laatst bewerkt:
  • #146.434
Diezelfde leeftijd vind het ook normaal dat als jij een tijger nadoet, je een tijger bent. Als de juf een sinterklaaspak aan doet is ze niet een juf die verkleed is, maar echt sinterklaas. Die fantasie en beleving is zo anders op die leeftijd, dat sneeuwbal effect is wel een beetje overdreven.
Klopt maar een kind van 2-5 is geen r*tard en ziet dat Els niet elke dag de tijger uithangt en sinterklaas ook weer naar huis gaat op zijn boot.

Kevin met zijn rokje, nagellijk en mong*len overkomen komt elke dag van 08.00/18.00 en staat continue in het oogvizier van jou kind. Jij snapt je nieuwe baan ook niet na 3 weken, maar na 3 jaar kan je erover dromen en als men het jou verkeerd geleerd heeft weet jij niet, want zo hadden ze het jou op het begin ook voorgedaan.

• #146.435
Diezelfde leeftijd vind het ook normaal dat als jij een tijger nadoet, je een tijger bent. Als de juf een sinterklaaspak aan doet is ze niet een juf die verkleed is, maar echt sinterklaas. Die fantasie en beleving is zo anders op die leeftijd, dat sneeuwbal effect is wel een beetje overdreven.
Daarnaast hebben de medewerkers bij ons op de opvang allemaal een uniseks “uniform” aan op een donker broek.

Uitingen van geloofsovertuiging mogen ook niet zichtbaar zij evenals tatoo’s. Al nemen ze dat laatste niet zo nauw.

• #146.436
Klopt maar een kind van 2-5 is geen r*tard en ziet dat Els niet elke dag de tijger uithangt en sinterklaas ook weer naar huis gaat op zijn boot.

Kevin met zijn rokje, nagellijk en mong*len overkomen komt elke dag van 08.00/18.00 en staat continue in het oogvizier van jou kind. Jij snapt je nieuwe baan ook niet na 3 weken, maar na 3 jaar kan je erover dromen en als men het jou verkeerd geleerd heeft weet jij niet, want zo hadden ze het jou op het begin ook voorgedaan.
Heeft niets met achterlijkheid temaken. Zoals een puberbrein met sommige dingen anders werkt, werkt dat het brein van een klein ukkie ook anders.

• #146.437
Heeft niets met achterlijkheid temaken. Zoals een puberbrein met sommige dingen anders werkt, werkt dat het brein van een klein ukkie ook anders.
Dit: kinderen zien de wereld niet zoals volwassenen. Je moet dus oppassen met dingen te bekijken door jouw eigen ‘lens’. Helaas doen veel mensen dat wel.

Magisch denken maakt dat bij kinderen tot ca 5 jaar fantasie en werkelijkheid nog wel eens door elkaar kunnen lopen.

• #146.438
Daar denk ik dan toch anders over, daar waar ik denk dat dit gedrag mekaar aanstookt en je al een zaadje plant in iemands hoofd wanneer die daarvoor het meest vatbaar is. Ik zou mijn kinderen voor geen geld naar iemand heenbrengen die zoals dat filmpje is en zou direct een andere kinderopvang zoeken als ze daar met dit soort taferelen mee met de trend gaan.

Man of vrouw, middenweg of andere klasse moet je maar runescape spelen.

• #146.439
Daar denk ik dan toch anders over, daar waar ik denk dat dit gedrag mekaar aanstookt en je al een zaadje plant in iemands hoofd wanneer die daarvoor het meest vatbaar is. Ik zou mijn kinderen voor geen geld naar iemand heenbrengen die zoals dat filmpje is en zou direct een andere kinderopvang zoeken als ze daar met dit soort taferelen mee met de trend gaan.

Man of vrouw, middenweg of andere klasse moet je maar runescape spelen.
Je moet een beetje met je tijd meegaan, anders ben je een ouwe zak voordat je het in de gaten hebt.

• #146.440
Het is vooral een probleem als ze het gaan uitleggen aan je kind en die uitleg is zodanig anders dat je kind in de war raakt en/of de opvang hun uitleg volgt.

Maar goed, ik denk dat op geen enkele opvang zoiets zou gebeuren, zonder dat je je daar al bij inschrijving bewust van bent.

Terug
Naar boven