Logical
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 671
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
lawl iets voor DBB?
flugel is weggegooid geld... koop dan een fles tequila ofzo
vanavond hopelijk veel bishes, door het no-fap regime ben ik echt op scherp
Uit verveling hond zo uitlaten en schoolwerk zitten in te vullen terwijl ik blijf zitten lol....
Nja, rond 21:30 - 22:00 lekker naar me vriendin toe met me whey emmertje xx
Jaaahaaaaaaaa je hebt een vriendin en je gaat nken. We snappen het. We begrepen het de eerste keer ook. En de 2e keer. En de 20e keer. En de 200e keer. En ja dit is deels uit pure ****ing jaloezie omdat je 18-jarige p*ssy gaat aanduwen maar SHUT THE **** UP ABOUT YO BISH!
Sorry. Moest even.

Jaaahaaaaaaaa je hebt een vriendin en je gaat nken. We snappen het. We begrepen het de eerste keer ook. En de 2e keer. En de 20e keer. En de 200e keer. En ja dit is deels uit pure ****ing jaloezie omdat je 21 jarige p*ssy gaat aanduwen maar SHUT THE **** UP ABOUT YO BISH!
Sorry. Moest even.
---------- Post toegevoegd Sat 14 Jan 2012 om 19:35 ----------
Now STFU and gimme karma for making you smile. Punk.

Geloof het of niet, en kan het zelf ook niet geloven dat ik het zeg maar het begint te vervelen als je het 10x per week doet.
maar he, vanavond gaat het mijn dag niet verpesten moest alleen Trium ff mad maken.
Sorry Trium xx
dat jullie echt geloven dat rijstwafel een vriendin heeft![]()
dat jullie echt geloven dat rijstwafel een vriendin heeft![]()
je bent zowiezo dom als je al die verhaaltjes geloofd, meneertje zegt dat xl strak zit bij hem terwijl hij iets van 1.80 en 75 kg is

je bent zowiezo dom als je al die verhaaltjes geloofd, meneertje zegt dat xl strak zit bij hem terwijl hij iets van 1.80 en 85 kg is