MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

lol @ haters, die reacties vermaken mij nog het meeste. Ik kan aantonen dat ik de waarheid spreek en jullie allemaal jelly maken, maar ik kan ook blijven posten en me eigen helemaal scheel lachen om die replies hhaha.

Oke out bishes, morgenvroeg training gepland dus even pwo, crea ,beta -a, whey in een zakje doen. hempje broek muts en klaar om te gaan fuarkk.

---------- Post toegevoegd Sat 14 Jan 2012 om 21:01 ----------

dan zou je nog verschieten (ken zelf iemand) hoe hij eruit ziet op 6%

Zit op 14-15% nu denk ik, eerder 14%. Zo spectaculair is het helemaal niet, ik vindt wat Waterpoloer heeft bereikt in 2 jaar veel beter als wat ik heb gedaan in 2,5jaar.

rijst snapt niet dat hij al die onzin voor niets typt omdat niemand zijn fairytales geloofd

lol @ haters, die reacties vermaken mij nog het meeste. Ik kan aantonen dat ik de waarheid spreek en jullie allemaal jelly maken, maar ik kan ook blijven posten en me eigen helemaal scheel lachen om die replies hhaha.

Oke out bishes, morgenvroeg training gepland dus even pwo, crea ,beta -a, whey in een zakje doen. hempje broek muts en klaar om te gaan fuarkk.

---------- Post toegevoegd Sat 14 Jan 2012 om 21:01 ----------

Zit op 14-15% nu denk ik, eerder 14%. Zo spectaculair is het helemaal niet, ik vindt wat Waterpoloer heeft bereikt in 2 jaar veel beter als wat ik heb gedaan in 2,5jaar.

waarom doe je whey in zakje?

Laatst bewerkt:
bij sommige whey poeders is het niet aan te raden om op voorhand te maken of nadien water op te kappen, lost het moeilijk op

maar dan kan hij toch beter het poeder in een droge shaker doen, en dan na de training, in de wc ofzo zijn shake beker vullen?

i don't even.....

mijn ma kwam hier muilend binnen omdat ik rechtstaand ben gaan plassen. doe ik alsof ik muziek aan het luisteren was, terwijl ik helemaal geen muziek luisterde, door met mijn hoofd te schudden.:roflol: zij stopt met praten en gaat naar boven, works like a charm

maar dan kan hij toch beter een flesje met water menemen en een leeg flesje met whey en die 2 flesjes na de training mixen?

Dat is toch focking omslachtig man :roflol:

Gewoon droge shakebeker meenemen met eerst laagje dextrose daarboven whey, na de workout hele harde straal water erop, vullen tot +500 ml en shaken als een gek

PROFIT

Amateurs , ik doe al jaren mijn whey in een aparte droge shakebeker . Heb dan een fles water mee , na de training water bij de beker , schudden en opdrinken . Snap nou echt niet dat sommige hier moeite mee hebben ...

Laatst bewerkt:
Vandaag m'n ma voor het eerst sinds een half jaar weer gezien.
Ik hang m'n jas op in de gang, kom de woonkamer binnen.

Ma:

:eek: MARCEL!!Je moet nu echt ophouden met dat sporten hoor je wordt véél te dik!

Ik:

Ok ma...dik ja.:mad:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Pinpas gestolen, band lek van fiets lek op een plek waar ik geen mobiel bereik had. Great succes.

Terug
Naar boven