Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Vandaag m'n ma voor het eerst sinds een half jaar weer gezien.
Ik hang m'n jas op in de gang, kom de woonkamer binnen.

Ma:

:eek: MARCEL!!Je moet nu echt ophouden met dat sporten hoor je wordt véél te dik!

Ik:

Ok ma...dik ja.:mad:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hahaha hoor ik ook altijd als ik familie zie na een tijdje, zooo jij krijgt goed te eten thuis!!!

of de klassieker:
je moet niet zoveel fitnissen

Haha zo herkenbaar. Jullie lijken er niet veel last van te hebben maar ik kan me dood ergeren aan zo'n opmerkingen :p

je bent zowiezo dom als je al die verhaaltjes geloofd, meneertje zegt dat xl strak zit bij hem terwijl hij iets van 1.80 en 85 kg is

Misschien shopped hij wel op de vrouwenafdeling? :trollface:

---------- Post toegevoegd Sat 14 Jan 2012 om 21:45 ----------

Vandaag m'n ma voor het eerst sinds een half jaar weer gezien.
Ik hang m'n jas op in de gang, kom de woonkamer binnen.

Ma:

:eek: MARCEL!!Je moet nu echt ophouden met dat sporten hoor je wordt véél te dik!

Ik:

Ok ma...dik ja.:mad:

Bro, je moet in het vervolg standaard dit shirt dragen als je bij haar en andere familie langs gaat:

Misschien shopped hij wel op de vrouwenafdeling? :trollface:

---------- Post toegevoegd Sat 14 Jan 2012 om 21:45 ----------

Bro, je moet in het vervolg standaard dit shirt dragen als je bij haar en andere familie langs gaat:

Krijg je vragen als ' wat wil bulken zeggen ? '

Zeg gewoon dat betekent dat je van veel eten houd. Het daar bij houden en subject switch.

Zeg gewoon dat betekent dat je van veel eten houd. Het daar bij houden en subject switch.

Toen ik vertelde dat ik doorwou naar de 100 kilo pleurde ze bijna van de bank 'dat is toch niet gezond marcel!'
Beter hou ik m'n mond dicht en m'n jas aan de volgende keer.:o

Geen pics van mijn ma. Wel respect voor mijn ma.

mijn ma kwam hier muilend binnen omdat ik rechtstaand ben gaan plassen. doe ik alsof ik muziek aan het luisteren was, terwijl ik helemaal geen muziek luisterde, door met mijn hoofd te schudden.:roflol: zij stopt met praten en gaat naar boven, works like a charm

Hahaha rechtstaand plassen, gewoon lekker zitten thuis hoor, telefoon erbij, spelletje spelen hmmm. Tsss rechtstaand plassen doe je al genoeg buitenshuis.

Niet normale spierpijn in benen, wou vandaag cardio gaan doen :(

Meisje waar ik vanacht mee heb gezoend was dik..:(

Terug
Naar boven