newinthegame
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 406
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weet niet, heb het haar niet gevraagd. Zal het ff aan vrienden van me vragen, maar ze maakten me op de terugweg behoorlijk belachelijkmaakt niet uit toch hah, tis niet je vriendin
over hoeveel kg's praten we trouwens
Ze heeft ook een kin te veel zie ik op foto's. Vriend van me moest zo nodig onze erotische momenten vastleggen en op Facebook droppen.
Wat moesten die mensen voor je deurVanacht 4x wakker geworden omdat er mensen voor de deur stonden... Kwil zo trainen maar ben op
---------- Post toegevoegd Sun 15 Jan 2012 om 11:38 ----------
Doesn't matter had coïtus?

Weet niet, heb het haar niet gevraagd. Zal het ff aan vrienden van me vragen, maar ze maakten me op de terugweg behoorlijk belachelijkZe heeft ook een kin te veel zie ik op foto's. Vriend van me moest zo nodig onze erotische momenten vastleggen en op Facebook droppen.

Weet niet, heb het haar niet gevraagd. Zal het ff aan vrienden van me vragen, maar ze maakten me op de terugweg behoorlijk belachelijkZe heeft ook een kin te veel zie ik op foto's. Vriend van me moest zo nodig onze erotische momenten vastleggen en op Facebook droppen.
Niet normale spierpijn in benen, wou vandaag cardio gaan doen![]()
Een uur wandelen op normaal tempo valt dat onder cardio?
Met 'ze' bedoel ik m'n vrienden.

Met 'ze' bedoel ik m'n vrienden.
Ze zeggen dat ik met een circus olifant gezoend heb![]()

Zal niet veel schelen ben ik bang. Heb ook geen idee meer hoe ze heette dus kan haar ook niet opzoeken op facebook of hyves ofzo

Goed bezig!Met 'ze' bedoel ik m'n vrienden.
Ze zeggen dat ik met een circus olifant gezoend heb![]()

Ben je ze al tegengekomen op fb?