Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

maakt niet uit toch hah, tis niet je vriendin

over hoeveel kg's praten we trouwens

maakt niet uit toch hah, tis niet je vriendin

over hoeveel kg's praten we trouwens
Weet niet, heb het haar niet gevraagd. Zal het ff aan vrienden van me vragen, maar ze maakten me op de terugweg behoorlijk belachelijk:( Ze heeft ook een kin te veel zie ik op foto's. Vriend van me moest zo nodig onze erotische momenten vastleggen en op Facebook droppen.

Vanacht 4x wakker geworden omdat er mensen voor de deur stonden... Kwil zo trainen maar ben op :(

---------- Post toegevoegd Sun 15 Jan 2012 om 11:38 ----------

Doesn't matter had coïtus?
Wat moesten die mensen voor je deur???

Nee geen coïtus, anders kregen we dikke babytjes ben ik bang.

hahahah dat ken ik wel:P het lijkt zon goed idee op het moment zelf en dan in taxi krijg je de verhalen al te horen

Weet niet, heb het haar niet gevraagd. Zal het ff aan vrienden van me vragen, maar ze maakten me op de terugweg behoorlijk belachelijk:( Ze heeft ook een kin te veel zie ik op foto's. Vriend van me moest zo nodig onze erotische momenten vastleggen en op Facebook droppen.

nog een reden te meer om geen facebook te hebben:D

De terug reis van feesje en de dag daarna zijn wel altijd van de momente om je voor te schamen, want na een paar glaasjes pak je al alles wat los en vast zit en over de goede hoor je nooit iemand maar pak je na een avondje for ever alone tog nog die dtf pakt hoor je er nog dagen over.

hoe maakte ze je belachelijk?

****, heb m'n ex weer teveel aandacht gegeven. Nu heeft ze weer hoop.

:yarly:

als ik dat zo hoor was ze lid van de club van 100:D

Kater.

arghhh kater

Terug
Naar boven